Separera namn med ett kommatecken.
hmm och symbolen med zigzag syns fortfarande?
jag har bockat i Vibration - Alltid då får jag fram en liten lur med zigzag på sidorna dvs att vibrationen är på MEN när någon ringer och jag...
finns det inte Smileys paket eller app så man kan få massa nya Smileysar ? ps måste fungera med WhatsApp oxå
jag använder aldrig hörlurar så jag har bara tejpat hålet men skalskydd så tänker man inte äns på det
är nästan 100 på att det är WiFi som ställer till det aktivera WiFi för att uppdatera några appar sen glömde jag att avaktivera WiFi helt...
har du WiFi på ? min starta oxå om flera gånger i veckan så jag testa att av inst. Dolphin Browser men det hjälpte inte "lästa att det kunde va...
jasså har man båten på trailer då?
vet ej hur det är hos andra med om det är Nordeakort så kan du köra med säkrakortbetalningar då får man aktivera kortet varje gång man ska...
är det siliconcase eller betongcase du ska köpa? silicon är flexibel så det spelar ingen roll att luren blir 1-2mm tjockare kör själv med...
kopiera över hela Navigon mappen från den ena till den andra
när jag synckar mot google kalender så tar den inte med alla dagarna man ser allt på google men dom kommer inte med typ 10nov är tomt men när...
j*vlarna har höjt priset till det dubbla nu oxå
ja kommer in gör dom men vill att dom röda dagarna ska vara röd typ Afton är ingen röd dag men den markeras röd Dag är röd JulAFTON =...
jag hade på WiFi hela tiden förut och då starta luren om ofta t.o.m efter fabriksåterställning nu har jag knappt på WiFi och har inte haft...
Hur får man dom röda dagarna markerade med rött Google har nåt som heter Svenska Helgdagar men då markeras Afton och Dag i samma färg...
förstår om det händer när man har i fickan men min kan tappa kontakten när jag har den på bordet
har oxå problem med omstart fast jag har kört fucktory reset ni som har problem kör ni oxå med Dolphin Browser? nu har jag stängt av wifi...
S2 suger ba**e återställde den i onödan startar om och tappar kontakten med sim-fortfarande kan dom göra nåt åt saken om man lämnar in?
jag återställde luren sen när jag skulle lägga Energisparläge Widget så ser den annorlunda ut vill ha som jag hade innan som är lite smalare som...
Inst > sekretess > fabriksåterställning hjälper inte alla mappar fanns kvar efter hur rensar man tOOtalt?
hur ändrar man så att bilderna hamnar direkt på den ext. sd-kortet och inte telefonens både när jag fotar och tar PrtScr utan att roota tackar
och om man inte vill roota?
du är inte många dagar äldre du inte
ahh nu ser jag Baby Droid står det ju under
ta inte illa upp nu men hur gammal är du? mellan 15-19?
har oxå allt org. och den startar om inomhus börjar verkligen bli trött på sk*ten den tappar kontakten minst 1gång om dagen sen jag skrev...
min är inte rootad
händer att jag har utropstecken upp i vänstrahörnet kan inte göra nåt annat än att starta om luren MEN då händer det att den hoppar över...
hur lägger man in PIN-kod för betalappar på min samsung S2 finns det under Market-Inställningar men inte på Sony
helt otroligt telefonen varna efter 5dagar har varit på dygnet runt i 5 dagar
vad drar mest ström WiFi eller BT?
jag stängde av BT o WiFi skjukt j*vla skillnad det blev måndag kl 10:30 tog jag den från laddning exakt nu är det 40% kvar jag använder den...
stängde av båda WiFi och BT då håller den ca. 2,5 dagar vid normal användning lite prat, lite sms o lite surf ska testa o köra bara med BT...
har en liknade men vågar inte använda dagens bilar har ju ganska mkt elektronik så man vet ju aldrig
min kan hitta massa sat. med GPS status men det tar ändå tid att låsa
det här är ju värre tycker jag https://swedroid.se/forum/55881-lyser-genom.html
jag har ALDRIG behövt visa varken kvitto eller papper när jag har lämnat direkt till verkstan dom kollar bara när den är tillverkad om det är...
Ni som kör med större batteri Laddar ni inte varje dag? Stänger ni av under natten om ni inte laddar den? jag laddar den varje natt och har...
sånt hade jag på min Ericsson337 1995
finns det billaddare till den? fattar inte varför dom inte kör med Micro-USB