Separera namn med ett kommatecken.
När jag flyttade till nuvarande huset så tog jag över förre ägarens förmånliga Tele2-paket, kanske kan vara värt att höra med de som tar över erat...
Fick hem små 6 mm frässtål, ger riktigt fina små rundade hörn. :) [ATTACH]
Man blir ju lite sugen... Blocket - Sveriges största marknadsplats, bilar, bostäder, möbler m.m.
För vad den är så är den rätt ok, mest av allt är den en härlig tidskapsel från 80-talet.
De vill ha en custom bluetooth-högtalare byggd? :p
Jag har precis börjat få ordning på lödningen, förr i tiden så lödde jag ihop varenda pryl av misstag för att sen bränna alla fingrar. Nu för...
Lödde ihop en liten batteridriven Bluetooth-mottagare med förstärkare inklusive skyddskrets för batteriet och hela kalaset. Monterat på en liten...
@Pannkaka - Hur gick det, blev det en episk kudde eller sydde du fast dig själv i maskinen?
Du får posta resultatet sen. :D
Hittade en video som använder metoden: [MEDIA]
Ah. Hemligheten verkar vara att skära slitsar i sömsmånen på rektangeln som är utsidan på rundeln, så den inte knölas till. (Frågade min sambo som...
Tänker du en boll? I så fall hade jag klippt tyget som bitar som motsvarar delarna på en badboll. [MEDIA]
Ohnoes, Swedish Police ringde igen, nu ligger man risigt till. :/
Jag är helt klart sugen på att expandera min Twinkly-slinga. :D
Mina grannar tog ett snack med mig förra året, sa att de inte gillar blinkande saker. :D
Mitt Citygross hade inte Zeunerts, så där var Dollarstore ett bättre alternativ. :p
Bygger nya lådor till mina Dayton Audio PS95-8. [ATTACH] Vad skulle ni välja för faner? Klassisk valnöt eller någon roligare mörkare med lite...
Förra året hade Dollarstore Zeunerts 6-pack glasflaskor till bra pris. Man kan ju hoppas på repris.
Eller riktigt dåliga pranks, som egentligen inte är pranks, utan du är bara ett totalt rövhål och när alla blir förbannade på dig så skriker du...
Du får bygga ett följe och bli en influencer, som alla andra influencers.
Lussekatterna bakar man 1 advent och äter varje dag hela december. Ibland måste man baka fler.
Kanelbulle med extra allt!
Så klart! [ATTACH]
För mig som spelade en massa Settlers förr i tiden så ser detta rätt härligt ut. Pioneers of Pagonia on Steam
Ännu en försvunnen mobilladdare, eller "lånad" av grannen igen. Tredje gången nu.
Jag har testat att beskriva slutresultatet jag är ute efter, sen får man jobba lite själv på att få ut en ritning. Men det kan mycket möjligt...
Har lekt med tanken på att låta AI designa något kul och sen snickra ihop det. Har ett par byggen på planeringsstadiet som kanske kunde vara kul....
Det finns en preview via Bing. Minns inte om man var tvungen att vara Windows Insider eller om det var publikt. Skadar ju inte att testa: Bing
@bernard Dall-e 3 gjorde ett lite bättre jobb. :P [ATTACH] [ATTACH]
Oförskämt varmt och fint för att vara 1 oktober. [ATTACH] Google Pixel 6a
Min kollega rekommenderade det. Inte gjort det själv.
De skulle bli uppätna av någon rovfågel på 3 minuter.
Kan den fånga upp ekollon? För jag kommer snart ha ett par hundratusen på gräsmattan... :p
The Creator Äntligen något lite originellt på filmfronten, jag gillade den skarpt. Otroligt snygg film dessutom, äntligen lite specialeffekter som...
De känner dig, vet att hörseln börjar ge sig med åldern. :p
Skissar på en Chinzilla, för att varför inte. [ATTACH]
Detta ser lovande ut. [MEDIA]
Inte tagit mig an den ännu, snöat in på gammalt "skräp" från 80/90-talet den senaste tiden. Bland annat klassiker som Battle Beyond the Stars. :D
Du förstår, hen är inte intresserad av Googles 25-års jubileum, hen är intresserad av Quest 3. Efterssom hela världen kretsar runt hen, så borde...
Kanske lite väl tidigt för lussekatter... [ATTACH]