Separera namn med ett kommatecken.
Nu ska trotjänaren få en ny ägare. Skaffade den igenom användaren 10cent här i forumet. 3 fodral medföljer, 1 skinnficka och skärmskydd fram och...
Dom har fått igång kameran alltstå. Dock inte videoinspelning...
Why choose for CarbonRom? CarbonRom is an AOSP based rom, which is always compiled with the latest linaro toolchain. The kernel also is compiled...
Ok...sista. Någon måste väl vara sugen på en Mac Mini (ej byten)? 5000kr Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
PM skickat. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Vad är billigt? Har en Nexus 4 över nu när jag köpt Sony Z1. Inga repor på skärmen eller sidor. Några på baksidan dock, men inte över...
Kollade precis xda. Carbon-teamet har fått igång kameran nu. Så nu kan man äntligen roota! Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jag hittade lite grejer på fyndiq.se eller vad det nu var. Hade lite skal, fodral mm Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Hämtade ut min för någon timme sedan. Gått över från Nexus 4. Den är ju tyngre än N4 det känner man helt klart. Dödytan är inte så farlig när man...
Har min i handen just nu. Telenor levererade som dom lovat. Svensk version med, då jag fick laddstället. Skickat från min Sony Z1 via Tapatalk
Bump. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Sänker till 5500:- Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Någon som hittat en sida som säljer fodral osv som inte är dom där krusill Kiruna/Malmö eller vad dom heter? Har letat på mobilefun osv men finns...
Lägger ut denna igen då dom som var intresserade innan droppade av. Mac Mini (Late 2012) 2.3ghz Intel Core i5 8GB ram 1333mhz DDR3 Intel HD 4000...
Så är det nog. Så gör alltid Apple Store om man köper en dator eller något. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Ni som har telefonen nu. Fick ni hörlurar eller laddstället? Gråimport eller icke? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Låter bra. Då lär det dyka upp en uppdatering eller två för kamerabruset snart och förhoppningsvis en fix till bootloadern, så kameran funkar om...
Vad jag förstått släpps den inte officiellt förräns 1 Oktober. Så det är väl det alla går efter, förutom import lurar från t ex netonnet. Fan vad...
Tar en bump... Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jag har aldrig haft Sony. Brukar dom uppdatera snabbt angående sådant här? Har inte kollat alla reviews. Är dom testade med samma mjukvara som...
Var inne på "mina sidor" på Telenor. Kan inte se något där om leverans. Någon mer än jag som beställt via Telenor och vet om man kan kolla...
Som dribside säger ovan. Det är ju återförsäljaren som får sköta det. Sen kan väl nackdelen vara att dom tar tid på sig att kontakta Sony osv. Av...
Köp från Telenor? Dom lovade att jag skulle få min senast 1 okt på posten. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Operatörerna kör väl icke importerade telefoner väl? Vill hellre ha borddladdaren än lurar... Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Testar ett långskott här. Om någon vill byta något kul så är jag öppen för förslag. Inga telefoner dock! Mest sugen på en Nexus 7. Xbox 360...
Z1. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Uh? Kommer Z1 med olika skärmar? Hur ser man om man får Sharps? Fan detta och brus i kameran + att kameran slutar funka om man rootar, får mig...
Oh my. Var bara det man behövde göra. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Antar det. Har ingen specifik app. Alltid haft tidigare. Men nu när du fråga så hittar jag ingen. Har dock under inställningarna och under system...
SuperSU är inte ens installerat på min lur just nu... Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Har en rootad Nexus 4 som kör ParanoidAndroid 3+ (4.3) och Viaplay bara kraschar hela tiden. Kommer till att jag trycker på "play" på det jag ska...
Ja. Jag kommer köra den på jobbet. Så blir väl att den kommer testas hårt. Kan uppdatera er om något händer med den... Skickat från min Nexus 4...
Har jag för mig fel...men läste att det inte skulle ingå hörlurar? Är med i den lådan iallafall. Är olika beroende på land osv? Skickat från min...
Detta kanske är en för tidig fråga då den inte finns ute än. Men en av dom stora anledningarna till att jag beställt Z1an är att den är dammtålig....
Lagt ut Xboxen (slim) på tradera. http://www.tradera.com/xbox-360-slim-elite-250gb-spel-hankontroll-batterypack-auktion_302028_191140990 Skickat...
Ja. Ge det till några uteliggare som röker. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Varför har man cigg liggandes i något år om man inte röker? Glömt av dom? Jag är en fd rökare. "Gamla" cigg smakar mindre och brinner fortare pga...
Den chippade är väl en...4 år? Bytt cd-läsaren i den engång. Sen knappt använd efter det. Aldrig krånglat. Dom bytte cd-läsaren när den chippades....
Så nu kan ni buda på tradera om ni känner för det. Samsungen: http://www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx?filter=0
Jag vet faktiskt inte. Det är väl det som är problemet. Lämnade in den till en butik i Spanien (jag bodde där i flera år). Efter det så har...