Separera namn med ett kommatecken.
Att säga något om storleken på avbildningen utan att ta hänsyn till sensor/film tycker jag låter ganska meningslöst. Blir olika resultat om man...
Ingen hjälp men jag kan inte låta bli att skratta åt att någon ser ut att ha glömt ta hänsyn till olika sorters teckenkoden. Exemplet på bilden är...
Kanske ändå ska lägga till att VoLTE/VoWIFI är tjänster hos telebolaget medans Messenger/Viber/etc bara kräver datatrafik och samtalen driftas av...
Fick ett erbjudande om "Free Upgrade to Amazon Business Account". Tydligen köper jag inte saker som är typiska för privatpersoner. :cool: Vill...
Mk2 av den är väl på väg ut i butikerna? Kanske högre pris men kan vara bra att vara medveten om.
Webhallen uppskattar nog om du hör av dig och berättare om felet.
Jag tolkar det som att fakturan ska betalas runt den 14:e, dvs skapas den 1:a och sedan betalas inom 14 dagar. Kommer amazon.se igång med priser i...
Köp på Ingo verkar problematiska, mitt köp i Curve Card - samla alla betalkort i ett kort var också på Ingo. Jag skulle föreslå att först vänta...
Jag tror inte det är någon ide att lägga pengar på nytt batteri (om det ens går att få tag på). Jag tror inte det går att få in någon modern...
Risken för att bränna något av blixtnedslag är väl rätt stor också tror jag.
Sidan IGMP Snooping in AP Mode - TP-Link SOHO Community kanske tyder på att man behöver sätt meshen i AP-mode. Vilket man bör kunna göra enligt...
Det önskvärda vore väl att kunna plocka bort extendern och bara köra med mesh-systemet för en blandning brukar sällan bli bra. Men det kanske är...
Min senaste erfarenhet: Jag har frågat/anmärkt på ett köp som står som "declined" i Curve appen men köpet är helt korrekt och har gått igenom....
Samma utseende har jag fått efter att ha provat att tillåta RCS men operatören inte stödjer det. Eftersom jag tryckt på tillåt, kommer jag...
Tanken var att testa om det fungerade att ta emot samtal till hemnumret även i mobilen. För mig personligen så gav det inte tillräckligt för att...
Jag gissar att det som menas är VoWIFI som oftast brukar komma samtidigt med VoLTE. Inget svar men kanske ett par nyckelord som hjälper att googla...
Gissar på att det beror på att det inte är svenskt kort. Flera svenska butiker vägrar ta engelska kort vid online-köp.
Jag provade SIP en kortare period för några år sedan. Fungerade bra men drog rätt mycket batteri upplevde jag det som. Vet inte om det gäller alla...
Längst ner på den sidan så brukar det finnas en knapp "Questions about this transaction?"
Bra växelkurs och disposable cards är rätt bra tjänster som jag använder men det kanske inte drar lika mycket intresse.
Har du bra ventilation i kabelkanalen? Om inte, tänk gärna på att hålla koll på hur varm den blir dvs så att det inte blir någon brandrisk.
Riksbanken tackar för att du hjälper till att driva på inflationen. :-)
En som inte har bra erfarenhet av Revolut: A Haven for Fraud and Stolen Cards… or How My Wife Was Forced to Quit Revolut
Tror du menar ny bild 25 gånger varje sekund?
Men tappar det tills man är hemma igen om man har GSM/3G/4G igång alltså? Det är lite surt i såfall kan jag tycka.
Hur fungerar VoWiFi utomlands? Dvs om jag har ett svenskt abonnemang/telefon som klarar VoWiFi, åker till Foo-land, hittar gratis wifi, ringer jag...
Nej, det har jag nog faktiskt inte provat. Tack för tipset.
Hur det nu går ihop med EUs fria rörlighet.
Det där gäller väl bara online eller finns det exempel på att det hänt i fysiska butiker också?
Kan vara bra att veta att utländska kort verkar bannlysta för onlineköp från flera ställen i Sverige. Går t.ex. inte att ladda Halebop med...
Motiveringen till regleringen verkar vara: "Det har varit svårt för konsumenterna att uppfatta skillnaden mellan de olika alternativen, man har...
Har 4spar och liknande haft så mycket inlånat kapital att det spelar roll för marknaden i helhet?
Fello för 95:- kanske? Fria samtal/SMS.
För att man inte ska kunna ta gratis-erbjudandet och hinna titta igenom hela serien tills det är dags att säga upp?
Nu har jag faktiskt fått flera att erkänna det i chat eller motsvarande: Halebop, Disney+ och Kjell&co vägrar utländska kort (för köp på resp...
I 4G är VoLTE "ett standardsamtal" eftersom det inte finns något annat. Finns inte tekniken VoLTE så betyder det att telefonen kopplar om till 3G...
Paypal är väl ganska pigga på att växla åt sina kunder vare sig de vill eller inte. Men det kanske inte finns någon tvekan om att de inte gör det...
Knappen längst ner till vänster skulle jag gissa på om du inte redan provat den. Den med symbolen under med linjer i en ruta. Har du redan provat...
Jag är ibland i en källarlokal med obefintligt GSM/3G/4G men bra wifi så jag hoppas på VoWIFI så snart som möjligt.
Jag tror Curve hade någon ide om att skapa mer kundlojalitet genom att pengarna kom in snabbare till Curve Cash än tillbaka till originalkortet....