Separera namn med ett kommatecken.
Samsung BX2450. :) [IMG]
Coolt. :) Här är det för er som vill testa det: https://market.android.com/details?id=pvy.suave.adw&feature=search_result
Det är MIUI. :)
Grattis! Jag är övertygad om att du kommer bli ruskigt nöjd med den. :)
Om du är sugen på MIUI har ju miuiandroid.com släppt en bra version, den är inte klassad som stable men jag tycker den är fullt funktionsduglig. :)
Den klockar du tänker på är nog mclock. Jag sa bara att jag använder klockan från MIUI. :)
En tysk mod av officiella MIUI proppad med massa skit. Jag skulle inte rekomendera den. :)
Tack. :) Dom ingår i mitt MIUI-tema. Det går att få page indicators till andra launchers, men vet inte om man kan modda dom. Jag använder...
[IMG] Ordnade ett eget Suave HD ikontema idag + egna page indicators. =)
Solen ser lite kantig ut? Fel storlek på bilden i widgeten?
https://market.android.com/details?id=com.nema.batterycalibration :) Jag har använt den sedan dag 1 och tycker den fungerar riktigt bra för att...
[IMG] Ordnade ett eget Suave HD ikontema idag + egna page indicators. :)
Jag antar att du inte har kalibrerat batteriet? (Inget måste, men rekomenderat vid byte av ROM) Första dagen när jag bytte till MIUI fick jag ut...
[IMG] i2HD ikoner. Vet inte vart jag hittade dockan eller väggpappret. Jag diggade ikonerna tills jag blev klar med temat, då kändes dom väldigt...
[IMG] Fick tummen ur och portade ett ikontema. Ikonerna är fina men dom blev lite jobbig för ögat efter ett tag. :)
Japp. :)
[IMG] Info @ dA.
I den uppdaterade språkfilen ska det finnas en fix för det externa SD-kortet, vilket är ett moment 22 för mig just nu. Hoppas grannen är vaken så...
[IMG] Utan moln givetvis.
Har sett till dig lite dom få gånger jag besök SonyEricsson-tavlorna. Du får 5 av 10 av mig. :)
Bah! Tvingar du mig att söka? :D haha
Tanken var god, men har man inte dyslexi själv är det nog svårt att sätta sig in i det. :)
Använd sökfunktionen, det finns en massa trådar om detta redan. Och jag förstår inte varför man inte ska kunna uppdatera Android bara för att man...
Standard och stock är samma sak. :p Du kan enkelt välja vilken user agent som standardwebbläsaren ska ha via inställningarna, där kan du även...
720p räcker bra. På min 46" skärm är det en ytterst marginell skillnad, storleken som skillnad gör det knappast värt med 1080p tycker jag. :)
Du skapar trådar i dom tavlor dom hör hemma, inte där du är mest aktiv. *Flyttade tråden till rätt tavla* Edit: Ett tips är ju tangentbordet...
Jag har aldrig pillat på något basband själv. Dom använder ju CM7 som grund, så det är väl samma som med CM7 förmodar jag. Jag har tyvärr inte...
Har kört med deras test-version en liten stund och jag har ingen täckning och kan inte lägga till en APN heller. Wifi fungerar dock, men lite surt...
MIUI, Redefining Android – MIUI Android Developers :D
Trillian har stöd för Facebook.
Hey guys, sth about MIUI ROM for ox2 | Facebook
Finns det inget behov skapar man sig ett behov. ;) XBMC bockar av dom det du kikat på så att du slipper hålla koll på det själv. Och om...
Hur kan ni ha missat XBMC? :D Det har ju funnits i 7 år. Har ni levt i en grotta eller? ;)
Korkat? Hur menar du? :)
Angry Birds ser ut att blir det första spelet till Google+. :) Enligt en av killarna på Google ska portarna öppnas vid månadsskiftet.
Var det en fråga eller? Edit: (Om det nu var en fråga?) Jag googlade iaf lite och plattan ska tydligen inte ha stöd för USB OTG, men det hade...
Vi får se hur många timmar jag får ut sen när jag laddar den fullt. :)
Efter att ha använt den tyska versionen är batteritiden avsevärt bättre. :) Jag laddade den till 90% och 17 timmar senare har jag 50% kvar.
Boxee är ju imho bara en dålig mod av XBMC. :p