Separera namn med ett kommatecken.
Har inte läst igenom tråden, men har haft problem i några veckor med notismenyn på sidan. Ikonerna för citat och svar på ämnen t.ex. (dom gråa...
Ja, det är tyvärr inte alltid lätt att reparera telefoner snabbt och smärtfritt...
Fick så jävla ont så jag puttade bort stekpannan med en kvast från plattan och fick gå fram och stänga av plattan typ 30 sek senare. Stod givetvis...
+1
Jag vet, bvb svarade ju på min fråga utan tjafs.
Stekte ägg på för hög värme i kalsonger en gång. Första och sista.
Jag fattar ju att hon inte har tillgång till sitt konto längre. Inaktiverad. Inaktiverad av vem? Bannad av mods? Lämnat forumet? Lagt mig på...
Varför så bitter? Ge dig.
Permanent? [IMG]
Dis [IMG] Varför står det inaktiverad?
Autocorrectade tillbaka :P Läste Moderatorerna :D @bvb Plis m8, halp a curious teen :c
Hah ;)
Ser detta, vad betyder det?
Tror nog inte det. Rekommenderar dock ej en kremering. ;) Vad har du för budget till en ny telefon?
[IMG] Wat. Bannad?
Kör 3 så i princip :p Har dock några kompisar som kör hallon (22gb och vanliga stor x2), dom och jag är jättenöjda :)
I told yo so ;) :D
Som Ascii sa, skicka in via Sony. Oftast har du telefonen i handen efter 7 arbetsdagar.
40+ :3
Rly n***a?!
Fine :)( [ATTACH]
With benefits?? ;) :D
Jag är väl din vän? :( :cool:
Behöver ej ha fören november egentligen ;)
@Ascii Eller kan man få första tjing på en invite ;)
Fick 63 :D
NÄH :P
Lovar er, fingeravtrycksläsaren på baksidan är det bästa sedan skivat bröd! :D
[MEDIA] <3
Jag brukar binda min i 24 månader, vet dock inte om jag ska sluta med det och ta telefonen på separat avbet och Hallon Student..? I ditt fall så...
Fine :) Edit: Inget löfte om köp, men ryck tag i mig först närdu ska sälja :P
Hur stora pengar? :neutral:
Bra! :)
Jag har första tjing! :)
Japp, det gamla priset är överstruket och till vänster om det som gäller nu. Goatsim funkar fint för mig :)
Inte jag heller, men jag kan ladda ner underground-appar iaf :P
Jag har ett US konto med min svenska adress :)
Funkar för mig iaf, tackar för tipset :)
Y thank u :3