Separera namn med ett kommatecken.
Har haft samma sak med de.. väljer ALDRIG de utan satsar på allt annat än Instabox som inte håller vad de lovar!!
HTS (Hutchinson) = TRE får ofta sin uppdatering senare, det får du leva med eller flasha om din lur med NEE mjukvara.
Enligt en gammal tråd här : Kan inte ta emot mms??. så verkar detta problemet ha med storleken på MMS:et. Om den är mer än 2mb så blir det en länk...
Jag har sett det hos flera operatörer, har ingenting med lågpris eller standard operatör. Sånt händer när den ena telefonen saknar rätt...
Nån med Comviq som har fått 5G igång på nåt sätt?
Rykte: S22 serien kan lanseras i slutet av året .. Is Samsung really launching the Galaxy S22 before the end of this year? - SamMobile
Med Fello har jag ofta 100 Mbit o en bit över det med även på ställen där det finns gott om människor så jag hade gärna velat se samma kapacitet...
Ojdå, inte bra men hoppas med 5G så får man upp farten och 4G blir mindre belastad så man får bättre hastigheter.
Jo, det finns värre hastighetern också.. Jag nämnde en ganska generell exempel för min del..
alla har sånt
Om Comviq garanterar ständig 100mbit i hastighet så är man glad. Ofta ligger man på mellan 30-40mbit beroende på plats och tid..
Comviqs press release.. Comviq lanserar 5G
Kontakta gärna Fello på telefon eller chatt.. Sånt händer när nån från annan operatör skickar MMS som för nån okänd anledning hamnar på en webbsida..
Nu är Comviq inte bättre än Fello som har max hastighetsgräns på 100 Mbit (för folk med VoLTE test). Däremot har Halebop en begränsning på 600...
Det var så jag hörde av de i Januari.. O nu är det officiellt, bra jobbat! Dock är det så fult att ha max 100 Mbit in hastighet!
Hänger inte med här.. Varför ska testare ge rapporter varje gång Telia uppdaterar sin täckningskarta för 3G? Och hur vet man att Telia har...
Nej, tyvärr, det kommer inte o funka med en bara återställning. Det du behöver att flasha om din telefon med NEE mjukvara. När du har gjort det så...
Det är ingen NEE (Nordisk) mjukvara.. Du behöver följa råden som @cjb nämnde för att flasha om din telefon. Hade du SIM kort insatt när du...
I de nyare Samsung telefoner finns ingen Nordic Approved markering på kartongen. Visa gärna skärmdump från mobilen när du gå till (Om mobilen)...
Deras TrustPilot betyg är mycket god 4,9 (baserad på 2,889 st omdömen). Och jag o många andra kan du använda som källa, jag hade problem med en...
Wonda är lite dyrare JA, men de är också bäst när det gäller leveranser och service.
Prova det :)
Magneten stör.. Så även när du inte har telefonen fäst till hållaren så har magnet en påvekat din kompass.. Prova skaka om telefonen, sen starta...
Expansys är sämsta möjliga butiken att handla ifrån..dåliga leveranstider, dåliga besked om tillgång till de modeller man är intresserad av och...
Vad får du för felmeddelande? Posta gärna screenshot på det.
Du kunde fråga om adapter efter du har beställt. Bara skicka mejl så skulle du få samtidigt som de skickar paketet.
Bäst och köpa i Europa än USA. Det finns rätt många frekvenser som skiljer sig mellan Europa och USA. Tyskland och Frankrike kommer att ha Pixel...
Kamera jämförelse mellan Fold3 vs S21 Ultra vs iPhone 12 Pro Max [MEDIA] View: https://youtu.be/U4NRur8Yuzs
Nedläggning av 2G/3G (o vissa fall 4G) fortgår i USA .. T-Mobile, Verizon, AT&T, and Sprint 2G/3G/4G LTE network shutdown dates: the sunset!
Real life test av Z Flip 3 .. [MEDIA] View: https://youtu.be/a90eH3UYRx4
En ny uppdatering till S21 serien på väg .. Galaxy S21 gets a new security update while we wait for One UI 4.0 beta - SamMobile
Jag tror att S21FE ändå kommer snart eftersom många butiker har redan fått dina Samsung ställ som avser modellen..
Flera mätningar gjorda på olika platser i Malmö/Lund område.. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Ja den ligger på 100 Mbit, ibland högre upp till 107 Mbit och upload på friska 50+ Mbit. Vad behöver man mer av Fello?
Jag har 100 Mbit med Fello sen jag fick VoLTE. Tycker den räcker gott o väl till allt jag gör i mobilen och även när jag använder luren som...
Jag kanske köper den vanliga fast med skal från Spigen istället för Samsung..
Jag hade ringt till Fello o berättat om detta.. Kanske de skyndar på lansering av VoLTE när flera klagar på det.
Var bor du någonstans? Kanske Telia har lagt ner 3G och du har dålig 2G täckning?
När jag beställde i en lur i början av augusti, de skickade först med DHL .. den fastnade i HK. Då skickade Wonda på nytt en annan lur fast med...
Fast detta är vanliga S-Pen (inte Pro) .. tycker den penna borde räcka gott o väl istället för Pro modellen