Separera namn med ett kommatecken.
Så folk nu som har en 3G telefon får öppna plånboken och köpa ny lur
Samsung egna appar är helt okej. Dock för kalender kör jag Googles eget eftersom jag får med även "reminder" att fungera fint.
Ah, du har en fast trådlösladdare i bilen .. Men om stänger av "snabb" trådlösladdningen i mobilen? den blir väl inte lika varm?
Om jag får fråga, varför vill du stänga av trådlösladdning? den fungerar ändå inte när du inte ansluter den till en trådlösladdare?
Tyvärr så lider de flesta mobiler av värmeutveckling i sina kameror när det är för varmt. Speciellt om man väljer att filma då blir det kortvarig,...
Utsätter du telefonen för hög värme? Detta verkar vara ett problem med S21, den saknar passivkylning som S20 hade och dessutom bägge Snapdragon...
Du kan inte stänga av trådlösa laddningen. Däremot kan du bara slå på/av snabb trådlösladdning.
Har du provat med en annan telefon (med ditt SIM) och på samma ställe? Alltså felet är i telefonen eller nätet?
Jag har sett liknande problem, det går bra att ta bort det genom att rensa cache men Fello bör fixa det, verkar ligga på deras hemsida.
Den liknar OP7 Pro i kamera design..fast jag tycker den är lite för dyr....
Det var ett tag sen vi såg en telefon utan notch eller kamerahål. Som @Leo83 nämnde så hade OnePlus 7 Pro en helt skärm med mekanisk frontkamera....
Signal är en fristående app, inte många känner till det och faktiskt är den inte så populär bland vanligt folk. Däremot Google Messages kommer som...
Och en benchmarking som säger att S21 FE kommer till USA .. Online benchmark confirms the Galaxy S21 FE is headed for the USA - SamMobile
Enligt rykten så har S21 FE blivit certifierad i Kina.. Samsung Galaxy S21 FE 5G Get 3C Certification With 25W Fast Charging - MyFixGuide.com
Har du kunnat chatta med deras support? de bör veta?!
En ny uppdatering på gång från Samsung som skall lösa lite issues i kameran .. vet inte om den löser de problemen som beskrevs nyligen av...
Och dessutom har Samsung en ny andra/tredje i vissa länder "juni" uppdatering som ska lösa ett visst värmeproblem som har uppstått nyligen vilket...
En tredje "juni" uppdatering är på väg till flera telefoner .. OBS: I Norden har vi fått bara en och den som snackas om på SamMobile blir den...
Precis, det är komforten och mikrofonen som är främsta faktorn att välja dessa, att lyssna på musik går bra också fast man ska inte förvänta sig...
Den är lite dyrare men du får ändå sjysst deal med.. Sommardeal Välj prylar för 1000 kr i tillbehörsshoppen när du skaffar mobil med abonnemang...
De skickar luren säkert till en auktoriserad verkstad som har original delar och garanti på sitt arbete, de byter säkert även packningarna som...
Och det har jag inte heller skrivit, kan inte garantera men det de har gjort sen jag var kund hos de pekar på samma mönster även i nästa omgång,...
Det har varit så i mina 2,5 år med Fello. Varje gång de har kampanj så kan man antingen administrera det själv på Mina Sidor eller att man...
Varför har man 3 olika varumärke till nästan samma HW? Och även om det är inte exakt HW? varför skapar man såna varumärken om allt i slutändan...
Intressant! Vi får se vad de hittar på tillsammans, om det verkligen leder till förbättringar på mjukvarufronten.
Det kan jag köpa!! Kan också vara så att OPPO testade marknader via OP där de aldrig vågade själva vara och operera, nu kanske bli dags att...
Det gjorde de ju redan det sen första OP telefon .. därför undrade jag om va egentligen skillnaden är när de nu officiellt vill samarbeta?
Nån del som blev stel?
Alltså du kan teckna abonnemang redan nu och så fort de släpper nån kampanj så kan du själv gå in på ditt konto och ändra till det nya...
Enligt senaste nyheterna så verkar Oppo & OnePlus gå ihop (R&D mässigt) .. förstår inte vad det innebär eftersom de har gjort så även innan (från...
Jag fick en ny Galaxy Flip Z och gissa vad?! Den har också döda pixlar lol Jag lämnade tillbaka den samma dag, ska ha S21 Ultra istället, pallar...
Även Halebops kontantkort har VoLTE
Jag får lite bättre erbjudande med min länk, undrar varför.. @Android2015 du fick lite annorlunda siffror från bannern [ATTACH]
Jösses va de ändrar hela tiden, man hinner inte ändra sin signatur här och så ändrar de igen lol.
Motstridiga uppgifter, Galaxy S21 FE verkar ändå komma fast senare i år.. Samsung Galaxy S21 FE launch could be delayed - SamMobile
Har faktiskt inte provat, men den har BT 5.0 så jag tror att det bör gå. Kanske bäst att kontakta de på deras brittiska hemsida, de har en chatt...
Har du nåt som skymmer "proximity" sensorn och därför släcks skärmen? det är typ när du får/gör ett samtal och har luren mot örat så ser...
Nä .. jag tror vi har skrivit tillräckligt med info för att förklara att Harmony OS i sitt nuvarande utförande är helt och hållet en Android gren...
Gillar faktiskt Tizen i TV och smartwatch, de funkar fint ju .. men men .. som du säger, man kan inte undgå att använda sig av Android trots allt...
Men som sagt, det är fortfarande Android som är huvud OS .. Harmony OS delen i micro-kernel är fortfarande en väldigt liten modifikation av det...