Separera namn med ett kommatecken.
Nu damp det in OTA på min Google Pixel 2 (5 Januari säkerhetspatch) Låg eran också på ca 48MB?
Det händer även ibland på min telefon men absolut inte på daglig basis. Här spelar det inte heller någon roll om det är på 2.4 eller 5GHz. Har...
Jag fick inte heller något toppresultat när jag pingade min telefon haha. Har däremot läst att flertal Google Pixel 2/XL haft problem med...
Google Pixel 2 standardläge [ATTACH] Porträttläge [ATTACH] Standardläge [ATTACH]
Jag tror inte heller det är fel på din lur men jag ska testa ikväll när det är riktigt mörkt ute att ta kort med HDR+ enhanced för att se om det...
Jag har heller ännu inte fått OTA för januari och kör som du 5 decembers säkerhetspatch. Läste detta på GSMArena (There are two patch levels once...
Har jag HDR+ enhanced aktiverat oavsett ljus eller mörk miljö så tar det ca 1-2 sek innan bilden blir tagen :). Jag kör vanligtvis alltid med HDR+...
Jag har inte det problemet med kameran i mörka miljöer med min Google Pixel 2 oavsett om jag har video kvalitén på 1080 eller 4K. Den är snabb på...
Har tidigare ägt Huawei P10 samt Google Pixel XL och jag var nöjd med båda telefonerna på olika sätt. Av dom du nämner hade jag personligen valt...
Bump, routern är fortfarande kvar! :)
Inga problem här heller.
Jag var inne i Recovery mode på min Pixel 2 och kollade under Wipe data/factory reset men där fanns inte någon möjlighet att rensa cache. Har...
Tog nyss några kvällsbilder när jag var ute och rasta hunden. Helt okej resultat för att vara mobilkamera :). [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
ELM327 med WiFi ska funka med iPhone men tyvärr inte min variant som är via Bluetooth.
Kameran är helt fantastisk :D Tog lite kort igår från balkongen när det var mörkt och även dom bilderna blev riktigt kvalitativa för att vara en...
Noterat! Vi fortsätter via PM :).
Super söt hund och världens coolaste katt haha :cool::D Ja kameran i telefonen är helt otrolig :). Går med stor sannorlikhet få ännu bättre...
Google Pixel 2 (porträttläge fyra första bilderna samt standardläge två sista) [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Jag använde Spigen skal på min gamla Pixel XL och var minst lika nöjd som nu :)
Nej det är den inte. Funkar med alla operatörer :).
Håller med @bernard gällande Spigen. Kör ett på min Google Pixel 2 och är grymt nöjd med kvalitén.
Du kan få en ny Google Pixel för 3990kr och då får du helt okej batteritid, riktigt bra mobilkamera och stock Android med snabba uppdateringar :).
Urbanears Medis in-ear hörlurar i nyskick. Provlyssnade max två gånger. Pris 100kr + frakt. [ATTACH] TP-Link M7300 4G/LTE WiFi/Mobilt bredband...
Köpte ett par Urbanears Plattan 2 Bluetooth Hörlurar av @patrick0209. Snabb leverans, mycket bra paketerat och skicket var som utlovat. Trevlig...
LTE med Tele2 i Karlskoga med Google Pixel 2 [ATTACH] 3G med Tele2 i Karlskoga med Google Pixel 2 [ATTACH] Hur i he*vete kan det vara så stor...
Sålde skal samt skärmskydd till Huawei P10 till @Albin N7. Mycket snabb betalning via Swish. Super trevlig kille och snabb kommunikation....
Sålde Samsung S8 tillbehör till @Djoa. Mycket snabb betalning via Swish. Bra kontakt och trevlig köpare. Rekommenderas!
Jag upplever att batteritiden blivit betydligt sämre efter uppdateringen, mycket mer drain och lägre SOT än innan. Däremot har jag inte haft några...
Av de telefonerna du nämner i tråden hade jag personligen valt antingen Google Pixel eller Pixel XL beroende på vilken storlek som passar ditt...
Tillbehören är kvar då han endast var intresserad utav ena Samsung skalet.
Bump
Följde inte heller med något skal till min gamla P10. Köpt via Tele2.
Budar 653kr inkl frakt med Postnord skicka lätt.
Super :) Vi fortsätter via PM.
Jag vill helst bli av med allt då jag inte äger någon S8 längre :) Jepp hade tänkt mig 100:- inkl frakt för allt.
Google Pixel 2 skal i plast (oanvänt) 50kr inkl frakt med vanlig post. Sålt till @Jeppel78 [ATTACH] Google Pixel XL Nillkin skal i plast...
Sålde skärmskydd till Huawei P10. Trevlig person att ha och göra med. Snabb betalning via Swish. Kan rekommenderas varmt!
Han säljer en P10 Plus och inte en Mate 10 Pro som du länkar till :).
Vi kör på det. Skicka PM med kontaktuppgifter så skickar jag skydden direkt imorgon bitti :).