Separera namn med ett kommatecken.
Ahha okej. vet du ett program som man skulle kunna testa detta med =)
hmm förbryllad. La in froyo 2.2.1 XWJS3 samt voodoo stable 5.2 igår och installationen gick fint. Men när jag laddar ner superuser står det under...
Det löste sig. Jag ladda ner FROYO 2.2.1 XWJS3 & Voodoo-stable-5.2 istället
vart får man tag på 2.2.1 =)
Okej. är det root i den jag lagd in nu då dvs 5.0.1? den andra som du nämnde 5.2 hur får man den till 2.2 ;) vad är det för skillnad på 2.2.1 än...
Okej vad är det för skillnad på 5.0.1 och 5.2 =) och hur går man tillväga då :) Men jag använde denna som du angivit på första sidan ( För...
okej. gick in i recovery mode nu och då står det clockwork mod recovery v2.5.1.3 voodoo fix, är det den du la in åt mig på fikan? va fan gör jag...
jag hade sen tidigare en gammal voodoo och nu la jag in denna nya. innan gjorde jag som mickeko beskrev , skapa en mapp inne i voodoo som hette...
NEJ va surt. Jag glömde helt bort fikan .. Har för mycket i huvve nu haha.. får satsa på nästa träff istället.. Hoppas det var en lyckad träff.
Mickeko varför är det ett frågetecken som visningsbild trots att jag laddat upp en bild? Går man in på min profil kan ja se bilden men inte annars...
Godkväll =) kanske också dyker förbi. var ju ett tag sen :P behövs laptop så kan jag bistå med en sådan.
God Jul =)
Då är det ju inte fikan du är ute efter utan någon som ska hjälpa dig att flasha din lur ;)
Goddag alla Android människor =) läste att ni hade fixat fika förra veckan, jag var på arbetsintervju så jag hade inte möjlighet att komma....
Samma för mig. ladda ner appen idag men reklamen kan jag se :P men när klippet ska börja står det uppspelningsfel. Försöker man kolla direkt över...
yes box limpan =) jag bad vår käre Moderator mickeko om hjälp då det fanns en laptop till hands så nu har jag 3 knapps combon och voodoo :) är så...
tack detsamma .. jag är På igen iallafall ;)
Vad bytte du till dig? gjorde en lagfix med voodoo idag tel blev mycke bättre med den..
Halloj =) nu är man hemkommen , parkeringstiden hade gått ut men sån tur var hade det inte varit någon "P-Lisa" och uppmärksammat de :P TACK för...
åker nu =)
hur länge kommer ni att vara där på ett ungefär`? ja kommer inte hinna till 18.30 men kan iallafall vara där tills 19-19.30!!!
=( får hålla tummarna att det dok ändå finns en snäll själ som tar med sig en =) annars får man invänta ett nytt fika tillfälle och hoppas på att...
det blir nog att man frågar lite snällt på caféet om det finns någon som skulle kunna hjälpa mig hehe vet ju aldrig om det är någon som har med...
fasen det var ju synd :( jag som skulle velat ha hjälp med att lägga in 3 knapps kombon :( har försökt hela jävla dagen men ja får inte ens till...
Nej för fasen inge alkohol för min del. Sånt tål inte min mage :P
Någon får gärna hjälpa mig på att printa in i mitt huvud hur man fixar 3 knapps kombon och voodoo lagfix =) fattar nada av alla guider :P
haha va är det med det då =)
aa jag har försökt mig på denna tråd men jag förstår inte vad SDK och punkt 6. Kör adb kommandot Citat: adb reboot download ???? wtf vad är...
Okej äntligen börjar polletten ramla ner hehe =) jo precis hörde att man skulle göra en återställning via inställningar > privat men det blev inte...
Tänkte ta bilen in , finns det tillgång till parkering tro? brukar ju vara ett problem inne i stan
He skönt med en bra förklaring =) alla guider på nätet är ju bara blajj med massa förvirrande texinfo :P jag har precis uppdaterat min galaxy S...
Tack för ditt svar, då förstår jag lite mer iallafall.. Men varför vill man ändra massa i telefonen som man inte igentligen ska ändra?? och måste...
Något som jag har svårt att förstå gällande denna samsung och android är alla dessa ord som ofta framkommer här på forumet. Har sökt på nätet men...
Tänkte komma förbi imorn. Är det fortfarande pub theodora 18.30 som gäller :)
Ha kan tänka mig att folk kommer undra vad som försiggår ,, måste vara en rolig syn att se ett gäng människor sitta på en pub och leka med sina...
ska man sitta hemma och löda ihop usb kontakter nu också för att ens kunna göra en lagfix?!
Skulle vara kul faktiskt =) då detta är min första "smart phone" android telefon så skulle det vara kul att få tips och trix gällande telefonen av...
Tittade runt på youtube och hitta video gällande ryanza oclf 2.0 ifrån market.. Går den att ladda ner och göra lagfix med? eller behöver jag ändå...
Funkar inte det heller. telefonen startar bara upp som vanligt =/
Har testat även det du skrev men lik förbannat startar bara telefonen upp precis som vanligt .. verkar inte ha 3 combos som någon skrev . Läste...