Separera namn med ett kommatecken.
Det är vad praktiken som är viktigast men ändå, vi får se senare va det blir, jag tror den blir bättre än med Exynos 990 men inte bättre än...
Dock den throttling som Exynos gör är sämst i klassen
Det kan ju stämma då den blir varm o sänker ner prestandan vid tvspelande + video krävande uppgifter..
Ice universe publicerade första mätning på Exynos 2100 som sitter i S21 serien.. Fortfarande inte lika snabb som Snapdragon 888 och tydligen...
Här är en ny fräsch mätning från Exynos 1080, vi får hoppas att Exynos 2100 presterar ännu bättre.. [MEDIA] View:...
Dock har Exynos inte varit långsam eller nåt utan det har varit andra saker som störde användarupplevelsen när det gäller "thruttling" vid...
verkar vara så .. tyvärr! men det kan hända att vi får ett pris som motsvarar S20 Ultra .. vi får se, man börjar tappa hoppet om luren om den är...
Det kan vara så för att få plats med något annat, tror inte det handlar om en besparing. Få se hur det ser ut för andra marknader. Eller helt...
Mer info om lanseringen av Exynos 2100 https://www.sammobile.com/news/breaking-samsung-exynos-2100-is-going-official-january-12/
Ny läcka.. S21 Ultra fulla specifikationer ... Ingen MicroSD plats :ehm: Looking for the Galaxy S21 Ultra spec sheet? It just leaked in full -...
Ny läcka om Exynos 2100, lite skumt att Samsung inte lanserat den än officiellt! Nån sa att Exynos 2100 möjligen kommer med 7nm.. Dock tror...
Ny läcka med video om S21+ BREAKING: Galaxy S21 Plus leaks on video, leaves little to imagination - SamMobile
Om man inte får laddare eller hörlurar i kartongen och dessutom får bara 128GB i S21 Ultra för 15 000kr då tycker jag att Samsung är helt dumma i...
[ATTACH]
Snapdragon 888 verkar vara en väldigt bra chip båda när det gäller prestanda och batteritid ... Snapdragon 888 is Qualcomm's best chip in years,...
Även Snapdragon drar mer ström i 4G jämfört med wifi dock överlag bättre än Exynos...
Lite besvikelse på priserna om de nu stämmer... Det jag hade hoppats på är lägre priser men för S21 Ultra verkar priset hamna på cirka 14-15...
De två färgerna på S20 Ultra, va tycker ni? Jag föredrar den svarta... The Samsung Galaxy S21 Ultra looks amazing in these leaked press renders
Det är exakt vad många i forumet pratar om, problemet med de Samsung telefoner som säljs i Europa att de använder sig av Exynos chipset som är...
Inte helt borta men mindre...
Jag tror den svarta kommer att vara snyggast då den gör kamerahuset mer anonym/stilren än den gråaktiga som igen visar ful kamera/sensor placeringar
4 färger sägs det på S21 & S21+ men två färger på S21 Ultra!
Nya bilder denna gången på S21 Ultra... The Samsung Galaxy S21 Ultra looks sleek in these leaked press renders
Nya bilder på S21 och S21+ ... Massive Samsung Galaxy S21 & S21+ press renders leak reveals all
Förhoppningsvis innan årsskiftet..
Lite off-topic för S21 serien men den nya budgetchipset Exynos 1080 verkar komma väldigt nära Snapdragon 888 I prestanda, åtminstone när det...
Samsung Galaxy Buds Pro lanseras snart, det har även läckt lite bilder och information om dessa hörlurar.. New Galaxy Buds Pro leak shows the...
Sydkorea verkar få Exynos 2100 i S21 serien som säljs i landet jämfört med Snapdragon 865 & 865+ I S20 och Note 20 serien.. Det känns hoppfullt...
Android 11 uppdateringen har börjat rulla även i Europa... Specifikt i Slovakien... Global Galaxy Note 20 One UI 3.0 (Android 11) update rollout...
Samsung börjar med RCS support i deras meddelande app.. Samsung Messages starts adding support for Google RCS Chat
Det verkar redan nu finnas en ny uppdatering för S20 serien med Android 11 .. en ny version har dykt upp för användare i Belgien och Nederländerna...
Inget tar skada, som @jnsson säger att telefonen kontrollerar hur mycket ström den tar in. Sen om du inte ha bråttom så behöver du inte stressa...
nej, använder en äldre laddare, var till en Galaxy S10 .. den är långsammare men funkar fint.
Runt 20% kvar då laddar jag (långsamt) ..
Kan vara så
Den metoden funkade inte för mig. Har en Snapdragon S20 Ultra.
Jodå, det funkar, stäng av din telefon, koppla den till en dator med USB och när telefonen börjar ladda, hålla volym upp knappen + Power samtidigt...
Lite feedbacken på Android 11.. 1. Att göra clear cache partition gick endast via USB kabel ansluten till en dator i telefonen nedstängd. 2....
Försökte installera en apk utanför Google Play store, det gick inte. Sen efter några timmar så gick det bra. Så det funkar fint för mig utan att...
Via Benify, 70kr rabatt/mån per abonnemang från 15GB och uppåt i ett helt år.