Separera namn med ett kommatecken.
Härligt. Kul med prylar. Återkom med alla intryck av tab s sen. Om jag själv inte slår till dvs.
I andra trådar verkar du ha tab pro som nyss kom. Hur ofta köper du plattor egentligen? [emoji3]
Ok, men kanterna upplevdes inte som bruna iaf? Mer grå? Kantlisten går väl i guld? Såg att eg har tab s 10.5 32 GB inkl bookcover för 4990 kr....
Vart kände du på den? Var nyss på eg men de hade ingen att visa. Är oxå intresserad av tab s 10.5. Vad tyckte du om färgen? Är inte riktigt...
Mitt dilemma mellan z2/ tab s är att z2 verkar ha stora problem med touchen. Finns väldigt många som har detta problem så det känns som ett ganska...
Som om det inte redan är svårt att välja en surfplatta. Nu kommer galaxy tab s. Den verkar riktigt sjysst. Kommer inte riktigt överens över färgen...
Du hade en ipad air, jag har en ipad 2 som läser snabbare än tab pro. Helt galet egentligen. Provade att ladda ner de flesta browsers till taben,...
Jag diggade den inte tillräckligt bra, lämnade tillbaka den. Bara börja om och leta ;) Jo Aftonbladet tar tid, men min två år gamla ipad 2...
Kul att du är nöjd. Jag använde aftonbladets hemsida som test (inte mobilsida). Det tog lång tid att ladda klart den och den hackade en hel del...
Efter att ha köpt och sedan lämnat tillbaka en galaxy tab pro lutar det åt denna z2 tab. Galaxyn kändes lite laggig, speciellt i browsern på tunga...
Man får vad man betalar för, det brukar stämma. Tänkte vänta lite på att z2 går ner lite i pris. Dock har z2 lite för breda kanter rent...
Samsungs tw tar kraft, men det var ju inte det stora problemet. Hade verkligen hoppats på tab pro, tänk om webben vore lite bättre bara. Skickat...
Sen tycker jag nog att man år 2014 borde satsa på 3 GB ram om man köper en androidplatta. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Jag är iof extremt petig. Dock har jag vant mig med bra flyt med en Nexus 5 och en ipad. Det var bra flyt i taben oxå, men tunga sidor som...
Jag hade wifi versionen. Dock är den återlämnad. Kanske var mitt ex som var dålig, men det tror jag inte. Gjorde flera återställningar. Kanske är...
Avaktiverade java i webbläsaren och då flöt det på riktigt bra. Problemet är ju att java används på många hemsidor. Prova själva så får ni se...
Åker nog och lämnar tillbaka denna. Upplevde att den hanterade tunga websidor dåligt. Blev hackigt. Jämförde att gå in på aftonbladet med tab:en...
Har precis varit o köpt mig en tab pro 10.1 32 gb. Vet inte om jag är nöjd eller inte. Den flyter på bra i menyer o så, men webbläsaren känns...
Nån som har en surface 2 och kört till chromecast? Det finns ju ingen chromecast app på Windows store så man borde ju kunna installera chrome,...
Poppar reklam upp om man kör wifi? Skulle vara ganska jobbigt eftersom jag bara använder wifi hemma. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Har ni hittat bra sidor med tillbehör? Plattan finns inte ens på tex kjelles, Teknikmagasinet. Eller är det tex samma displayskydd som till note...
Är lite intresserad av z2 surfplattan. Den verkar ha det mesta man behöver. Det enda jag är lite skeptisk emot är nog de breda kanterna. Man blir...
Tack för svaret. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Nån som vet om man kan använda bubbleunpn på fler enheter? Köpte en licens till telefonen men skulle vilja ha den på surfplattan oxå. Dum fråga...
Vet någon om det kommer en ny Nexus 10.1 under 2014? Vill snart byta ut min ipad 2 mot en ny och vill hellre ha en android. Annars får det väl...
Tack! Vilket hemligt trick :) Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
När man drar ner rullgardinen så måste man ju trycka på ikonen längst upp till höger för att komma till snabbvalen. Skulle önska att snabbvalen...
Nja det funkar då och då. Har lärt mig att leva med detta :) Kanske rättar till sig med nästa version. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Ok, visste inte att du säljer telefoner :) Då kan man nog utgå ifrån telefonen var ny. Inget fuffens, härligt. Tack.
Hur vet du att alla nya s4 levererats med skydd? Hört från andra köpare? Eftersom samsung själva inte visste, hur fick du infon? Ingen big deal...
OK, får logga in o kolla. Tack. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Hur får man bekräftat att surfen lagts till? Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Inget händer väl med mitt vanliga abonnemang? Efter april blir abonnemanget som vanligt?
Nån som signade upp sig för 100gb under april? Tyckte det kändes skumt. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Köpte min i mars och ljudkvaliteten är dålig i högtalaren. Det är ett brus. Hade hoppats att det skulle kommit en fix för detta men icke. Enligt...
Ja samsungs plomberingar verkar intakta. Återkom gärna efter 1 april och berätta. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Hämtade precis ut en s4+ från 3. Blev lite förvånad över att det redan satt ett displayskydd på skärmen. Först tänkte jag om jag fick en...
Frågade killen på 3 om vad som hände när ens surfmängd var slut. Då stannar surfen helt var svaret. Förr gick det bara väldigt långsamt, men nu...
Gick lika bra med kampanjavd. Fick s4 med 3 total 1gb för 248 kr :) Faktiskt riktigt nöjd. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Varför inte en Nexus 5 med 3 total inkl 5gb för 349 kr? Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk