Separera namn med ett kommatecken.
Eller kanske inte vill sälja?
Allt är likadant förutom själva baksidan. Den med läder är mycket skönare hålla i. Och snyggare. Men allt är ju en smaksak.
Ähh postade en bild med den här upplösningen och skulle skriva en text men såg att bilden inte blev nå bra. Den här rommen är det iaf:...
En annan lur med läder. Rekommenderar att köpa med läder baksida.
Köpte en förra veckan och är nöjd jag med. Nu får du låsa upp bootloadern och roota den så blir den ännu bättre. Bara den högre upplösningen gör...
Hmm batteritiden verkar fenomenal med den här rommen. Nu ska man inte dra för stora växlar av första laddningen med den här rommen men tog bort...
Letar efter ett skärmskydd jag med. Men vill att den ska täcka hela framsidan inkl ovanför högtalaren upptill. Nån som vet vilka som säljer sådana?
Jag förstår. Inget du behöver be om ursäkt för [emoji4]
Kampanjen är inte över än. Se här: http://www.tele2.se/upptack/erbjudanden/payback/
[IMG] Tele2 har nyöppning i Rinkeby.
Hur verkar rommen? @masze, du har PM.
Håller med. Vill också att appen ska fungera med Volvofinans [emoji4]
Lokala Tele2 butiken hade en demo-ex inne. Kantigare och mindre snygg än jag tyckte den var på bild. Blev faktiskt lite besviken. Gillade Z3C mer...
Man hade ju definitivt velat haft den högre upp.
Tack för bilderna! Gillar det jag ser så nu blir det beställning. Netonnet ligger nära och bra [emoji4]
Håller med till 100%. Man vill helst ha glasskydd och då är en plan yta helt perfekt. Om du har möjlighet så skulle det vara grymt uppskattat....
Är intresserad av telefonen och skulle vilja se en bild på statusbaren med wifi igång och sen med LTE igång. Orkar du lägga upp så är jag tacksam...
Jag fick 50 men fick från 5 och uppgradera mig till 50.
50GB för 9 riksdaler ser ju riktigt intressant ut.
Vi har uppdaterat 2 Iphones och hade inga problem med sin. Vi har uppdaterat 2 Iphones och inga problem här.
Watch OS2 är indragen pga en upphittad bugg i mjukvaran.
Måste säga att appswitchern/multitasken har blivit fenomenalt mycket bättre. Snabb som attan t.o.m på en 5S. Batterisparfunktionen ska bli...
Där ser man. Ajaa blir ingen uppdatering för mig........eller jo förresten, klockan ska uppdateras.
Kl 21 :)
Hmm ser intressant ut :)
Testa återställa den.
Dom har använt en starkare alumiumsort som kallas för 7000 series. Jämfört med legeringen som används i Iphone 6 är den nya betydligt starkare.
Blir ju definitivt ett köp!! :cool:
All reklam är bra reklam? :)
Microsoft prylar är totalt ointressanta för mig.
Nya Ipaden är ju helt sjuk. Och antagligen sjukt dyr!
Uppdateringarna kan jag inte svara på men UI:it är bra och laggfritt. Och snyggt. Sen Nova på det och du kan ändra alla ikoner så blir det lysande.
Nu ryker min vita Samsung Galaxy S6 64GB Flat. Slängde ut den på Tradera. Ej knoxad!!...
Om du stänger av ljudet med volymknapparna, vad händer då?
Det där är rätt. Den ska heta NEE.
Du steker in fel ROM. Den där är VDS och därmed Telenor brandad.
Tror inte dom släpper nån uppdaterad jailbreak innan ios9.
Bra erbjudande men synd att det är en relativt usel tidning :cool:
Jag pm:ade dig 07.52 imorse. Har du inte fått det? Det spelar det ingen roll egentligen. Men det var bra att du sålde den!