Separera namn med ett kommatecken.
Note 10 Pro känns väldigt mycket som Galaxy A71. Liknande formfaktor och design. Extremt bra skärm för priset. A71 var en av mina favortitlurar i...
Har testat att ta lite bilder nu med Mi 10T Pro och Note 10 Pro och jämfört dem på min 32 tums skärm i originalstorlek. Verkligen ingen storseger...
Om man inte har något emot den större formfaktorn på 10T Pro känns det som att Mi 11 bara har skärmen och trådlös laddning som påtagliga fördelar....
Köp en begagnad Mi 10T Pro. Finns gott om sådana på t.ex. blocket. Värd runt 3000 kr begagnad i nyskick.
Verkar som det mest prisvärda märket numera är Alldocube. Kolla t.ex. Alldocube iPlay 20, 30 eller 40. Kanske för dyrt dock? Tror de kostar runt...
Många smartphoneintresserade tycks ogilla kurvade skärmar. Dock antar jag att det går hem hos vanligt folk eftersom de flesta tillverkare...
Ja, men 7200 kr var ingen superdeal. Fick för mig att man kunde få den billigare om man binder sig men det kanske inte var så.
Jämför specifikationerna på A71 och A72. Förvånande nog är yttermåtten påtagligt större på A72 trots att skärmstorleken är identisk. Screen to...
Prisskillnaden är dock för stor för att ovanstående ska väga speciellt tungt tycker jag. Vibrationsmotorn och högtalaren är troligen bättre på...
Så här skriver GSM-arena om peak brightness på Note 10 Pro: "with just a small part of the screen occupied by content - likely when you are...
Frågan är om Samsungs 800 nits är peak brightness och då jämförtbart med 1200 nits på Note 10 Pro?
"We can confirm the 700nits brightness, 725 nits to be specific - when the screen is set to Auto-Brightness or when you turn the Sunlight Boost in...
Xiaomi har tvingat Samsung att satsa lite mer krut på deras midrangelurar. Om jag ser rätt har A72 OIS på både huvudsensorn och telefotosensorn....
Haha, underbart! En Mi 9 6/128 såldes i Swerdroids forum för 1000 kr häromdagen. Samtidigt sitter säkert någon person med tramskepsen på och är...
Förstår fortfarande inte vad som är grejen med Shield (den som kostar 2500 kr). Bestämde mig för att behålla den av ren lättja och fjärrkontrollen...
Ja, om man kan tänka sig att binda upp sig till tre är det ett förhållandevis bra erbjudande. Tillbehören som ingår är ju heller inte dumma alls.
Känns ju inte direkt som man ramlar av stolen av tre:s erbjudande. Antar att man måste binda sig för att priset ska bli riktigt lågt? Då jämför...
Barockt. Detta bästa med denna telefon är systemflytet, vibrationsmotorn och kameran. Det är saker som man normalt skulle förvänta sig vara lite...
såld till @yellowfrog
Bjuder 2300 kr inkl frakt.
Noterat. Avslutar budgivningen ikväll kl 22.
Det där totalkostnaden för mobilen blir 7 200 kr?
Fint! Bilderna borde gå att ladda upp på imgur eller liknande. Vore kul att se skillnaderna i hög upplösning.
Ja, om du har tid vore det kul att se. Gärna några bilder i dagsljus och några bilder i mörker tagna med autoinställningar. Eftersom Ultran har en...
Vore kul att se en kamerajämförelse mellan Note 10 Pro och Mi 10 Ultra. Ultran är förstås bättre men hur mycket bättre? :)
Är det något spel du särskilt gillar på stadia som inte finns på xbox?
Tycker du det finns någon poäng i att skaffa stadia om man redan har en xbox series s?
Glömde nämna att tradingshenzhen har servicestationer i Europa vilket gör att man slipper skicka defekta telefoner till Kina. Dock har jag aldrig...
De skickade väl dig en trasig telefon? I så fall tycker jag du ska stå på dig och be dem fixa fraktsedel. Sedan tror jag inte de kommer återbetala...
tradingshenzhen är nog bäst om man ska importera Mi 11. Med netononets erbjudande känns det dock inte superattraktivt att importera.
Era bud är noterade!
Säljer en Realme X3 Superzoom med hela 12GB ram och 256GB lagring. Telefonen har vidare 2 stycken främre kameror och fyra kameror på baksidan....
Hörlurarna är riktigt bra faktiskt. Det är dessutom "premiumversionen" med stöd för trådlös laddning. Klockan är nog också rätt bra så inget dumt...
Vi får hoppas att du har rätt.
Vi får invänta tester. Tidigare har liknande samarbeten oftast låtit bra utan att det i praktiken inneburit påtagligt bättre kameraoutput. Tänker...
Köpte en Mi 10T Pro av @torsktunga . Väldigt trevlig kommunikation och snabb frakt. Rekommenderas!
Damir Franc var ett bra exempel på motsatsen, rätt ful produktion men väldigt ärliga och kritiska recensioner. Synd att han slutade med...
Har lågt förtroende för OP när de pratar om kameror. De har hypat sina kameror många gånger tidigare trots att de i praktiken varit väldigt...
Stämmer att alla är glansiga. Däremot fick jag intrycket att denna var särskilt glansig, eller mer glansig jämfört med genomsnittsplattan. På...
Tycker Meizu 18 Pro är lite för lik alla andra flaggskepp. Är mer sugen på Meizu 17 som har en bred skärm utan kurvor. Dock är jag osäker på om...