Separera namn med ett kommatecken.
Är 14 dagar om dom inte ändrat nyligen :) Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
The way it should be done IMHO. Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Oftast tror jag. Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Men dom bytar väl ut allt? Alltså reflektor med? Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Pffft yesterday's news! ;) Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Fan vad maffig 50 shades of grey blev på 60" med 7.1 system :D Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Gjorde faktiskt en superfancy utomhussoffa av eupallar, kan posta bild sen :p Typ såhär [ATTACH] Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Fancy :3 [IMG][IMG] Nu ska bara sommaren ta slut så bvb; får tummen ur och fixar fler ikoner ;) ;) ;) Skickat från min Samsung Galaxy Note...
Generator då väl om batterilampan tände sig? Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
:p Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Läst världens minst lästa bok? ;) Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Själv har man ju haft wifog sen dom först skickade ut korten [emoji41] Tre stycken BTW [emoji11] Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Wat haha, köpte min helt ny i April för ~3000 kr :D Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Ah typ :p Hur är prisskillnaden? Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition via Tapatalk Pro. Puh! ;)
;) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition via Tapatalk Pro. Puh! ;)
Haha. Lustigkurre. [IMG] Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition via Tapatalk Pro. Puh! ;)
Om gamla, syftar på Note 10.1 2014 så är det LCD, ja. Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition via Tapatalk Pro. Puh! ;)
Neh, tog gummibåtis ;) Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Same same :p [IMG] Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Klor och sötvatten kan man ha den i. Läcker det in och du har skött den som du ska så får du en ny. Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Är det samma hårdvara? Note är ju nästan ett år gammal nu. Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Definera lättklädd :p [IMG] Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Telefonen kan vara brandad.
Hallon "vanlig" fastpris med 5 GB för 249:- https://www.hallon.se/vara-produkter/mobiltelefoni/mobilabonnemang/mobilabonnemang-stor Hallon student...
Tjockt najs! Vad använder du för program? :3
Jo det får man. :3 Nope :( Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
tontmobil; och alla andra som kör ETS2. :) Svergie2=jag :p http://forum.ets2mp.com/showthread.php?tid=7488
Flyter väl något segt, facebook tar ~30 sek att öppna, andra appar 5-10 sek. :/
Du vill inte satsa på en Note med penna och bättre prestanda? Med Android-delen så menar han nog att du inte riktigt kan göra lika mycket i...
Grattis! Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
[IMG] Gratis så långt lagret räcker, du betalar bara frakten (49:-) xD Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Håll oss uppdaterade :p Appar kan maskera sig genom att heta något annat och byta ikon utan root. Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Ja? :p Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Bara använd dom istället. Lol ;) Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
+1 Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Typ 21,2 Mbit/s nånstans ;) :D Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Ok, dåliga upp hastigheter dock ;) Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Haha har du klättrat upp i masten och har picknick?? :p Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Telia är verkligen ett skämt när det gäller 3G/4G.. Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!
Varför ska du köpa en iPhone? Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk!