Separera namn med ett kommatecken.
Åh nej Ultegra och då gärna Di2!
Testa detta Inställningar - Hemskärm - Startsidans stil - Låda
Flashigt interface... Vad är det för app?
Hahaha [emoji1787] någon som inte har lika bra koll på sina telefoner som herr @msandstedt Oneplus 7 Pro
Från vad jag läst verkar det bara gälla Nordea, sen verkar det vara lite gnutta SBS också [emoji12]
Telefonfunktion
Har inte koll på Home Assistant. Men kikat på Flic och verkar finnas en massa saker som man hade kunnat lyssna på i Automate eller Tasker för att...
[emoji15][emoji3525]
Tillfällig lösning blev att med hjälp av Automate skanna en nfc-tag som startar Google Home och där inne simuler klick på skärmen så att...
Och där slutar jag hjälp till, lycka till.
Vad menas med aktiveras? Webbrowsern ska självklart inte börja ladda ner saker utan tillåtelse, låter nästan som att du oavsiktligt gett någon...
Tycker det verkar som en rimlig framförhållning
Funderar hur jag lättast fixar detta... Har en Xiaomi Mi Robot Gen 1 från 2017. Lättast hade väl kanske varit att köpa en knapp från xiaomi plus...
Ska vara plug and play, du kan dock behöva bekräfta AA i bilen första gången och möjligtvis gå till en viss vy
What did I miss... [emoji102]
Swedroid teamet när de ska aktivera nya siten [IMG]
Hahaha. Tekniknördar vill väl ha den senaste tekniken, trådat känns sååå 2019.
Försöker väl sig på damage control genom att delvis gå ut med det innan the skit hits det fläkt
Rubrik: Tv-stjärna fast i sexrazzia Google: Tv-stjärna sexrazzia flashback Resultat: Paolo Roberto
Som att jämföra äpplen och päron [emoji1787]
Slap! [emoji1309][emoji226]
Det där ser inte appetiteligt(?)
Xiaomi/Roborock var väl först ut med att erbjuda smarta dammsugare till bra pris och med väldigt bra funktionalitet. Dessutom har det en bra track...
Ja det sattyg som hen som kör med sådana begrepp
Why? Also why not Air 1 Plus? True Wireless Headphones
Jag tror du blandar ihop mig med [emoji226] aka @220volt
[emoji389]
Nu skriver inte jag CVs till vardag men ja du har en poäng [emoji16]
Jag kan säga att jag hade klarat mig till vardags utan en dator och endast en smartphone.
Fråga, anses en smartphone vara en dator? I så fall nej, annars ja.
På företaget försökte man lura alla att byta till Nitro istället för Adobe. Mitt i sommaren skickade dem ut att om man inte optade out så skulle...
[MEDIA] View: https://youtu.be/crdYIUdUOhc
Jag tycker vi samlar ihop till en hatt åt @keyser och en skosula till @Psicosis
Knappast godkänd
Köpte en Garmin Venu av @TroyMcCoy. Inga som helst problem och han var väldigt tillmötesgående. Kändes som en väldigt trevlig kille, kan varmt...
En Garmin Venu köpte av @TroyMcCoy [IMG]
PM [emoji4]
Jag tar den för köp nu [emoji847] Du är aldrig inne i byn så att säga? [emoji13]
Är detta samma klocka som du haft uppe tidigare?