Separera namn med ett kommatecken.
Ascii; har en pålitlig sida som säljer billigt! Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Nee, bara skojade med dig ;) Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Helt ny baksida och bytt alla knappar. Hoppas VERKLIGEN att dom satt in simkortshållaren, det var ju därför jag skickade in den... Sent from my...
Precis :/ Såg du vad dom bytt? Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Borde man kunna göra, kollade upp dig för ett tag sedan men du ägde inga fastigheter då. Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
jnsson; Told you :p [IMG] Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Tackar :3 Beräknad efter 18:00 idag, men har aldrig fått ett paket så sent, det kommer förmodligen nu runt 11. Jobbar dock då så morsan får...
Fick 40% på två stycken abonnemang för någon månad sen ungefär. Har vart kund sedan runt 2008. Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014...
Sandlådan 10.0/Jordgubbskaka – Prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden Z2 imorgon då! :) (För fjärde gången :() Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Fynd och fynd men lite billigare iaf :p...
Han vann dom i en tävling. :) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition via Tapatalk Pro. Puh! ;)
Skillnaden är ju dock att det inte finns en dedikerad tråd om paketen som det gör för fotboll och politik. Skickat från min Samsung Galaxy Note...
1 :D Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Får av föräldrar & gäster Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Men vänta lite, är detta ändringar som har införts tillsammans med reglerna om uppsägningstid på 1 månad? Annars så beror eventuell taxa på var...
Sandlådan 10.0/Jordgubbskaka – Prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden +1 Jag var den enda i min klass som inte konfirmerade sig. Fråga varför dom...
Vad kostar ikonpacken? Typ 20 kr va? Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Wat. Är du rik? ;) Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Är nog bara Halebop vad jag vet, alla stora operatörer tar (vad jag vet) avgifter för att ta emot. Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Ska koppla in en S4 i en TV via HDMI. Vad behöver jag? Länk? :3 Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Nix. ;) Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Halebop verkar vara gratis att ta emot SMS i Thailand. https://www.halebop.se/mitt_halebop/utlandspriser
Antalet P12or och folk som inte kan köra ökar ju markant. Måste man ligga i 150 km/h (ping Ascii; ;)) med släp så ska man inte köra en...
Massor med folk D: Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Självklart :) Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
"I have a suitcase full of money. We'll figure it out." Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Ah okej, tack! Verkligen :D Hahah :D Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Felbeskrivning: ÅTERREPS.Vi skickade in telefonen och ni har bytt en hel del. Efter rep så saknas simkortshållaren , det är en repa på...
D: Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Sandlådan 10.0/Jordgubbskaka – Prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden AM-utbildning bokad! 4500:- för hela köret! 14 aug är intensivkursen :D
Betalade min MF60 jag köpte av en privatperson i förrgår eftermiddag, fick den igår i brevlådan :0 Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014...
Är ju B kort på smart ;) om det inte är någon lgf typ ;)
Moppe med ;) Signade upp mig på en heldagsutbildning för AM nyss, 14 aug is the D day! :D
Lås tråd, köpte en MF60 på Tradera.
Elcykel är najs! :D
Missade du flång ny delen eller? ;) Men gött att den funkar bra :) Ska köpa en solcellpanel och ha i rutan inkopplad i routern hela tiden. Ska ha...
Ring cupcakes ;) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition via Tapatalk Pro. Puh! ;)
[IMG] ZTE MF60 flång ny på Tradera för 349 kr. Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition via Tapatalk Pro. Puh! ;)
Köpte en sån på Tradera flång ny för 349:- i eftermiddags ;) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition via Tapatalk Pro. Puh! ;)
Finns transformatorer som omvandlar 12V till 220V. Se bara till att hitta en vattentät isåfall :) De drar ofantligt med ström och är dyra!