Separera namn med ett kommatecken.
Håll inne ström knappen Skickat från min Xperia S
Hörrö! Bryt inte mot dina egna regler, det haglar anmälning snart som bara innebär merjobb Det gäller er alla "Två regler: §1 Man får...
Hon har absolut inget emot android Dock verkar ingen modell direkt locka henne. Ajja, vilka modeller får vi ta i en annan tråd Skulle utan...
10 april är det som gäller då för er som inte kört än
vad är det du gör på en dag då? jag har kört 20min musik, 20 min online spotify, trixat en del med teman, skickat ett par mail, sms, ringt ett...
ja, uttryckte mig lite otydligt. Det är spel att spela mot andra som är intressant, och hon hittade direkt två som inte fanns. Då kvittar det...
Enkelhet [IMG] Skickat från min Xperia S
finns det generella inställningar man bör ha på alla routrar och märken? Typ över kanal 10 ska man blockera osv
extended controls har 4G-ikon på/av iaf
Sluta använda den här tråden som sandlåda, annars låses även den här
I förrgår blev min fru sugen på Lumia 800, vit. Diskuterade lite fram och tillbaka, gav ganska mycket beröm angående dess OS Men det sprack på 2...
det har jag. GO är häftig, men flytet LP fick är någon enormt
jag är ju rädd om mina mobiler förvisso, men kan inte se någon som helst smuts alls på snart en vecka iaf
öppna den från bakstycket sett Jag biter bort allt som bara är praktiskt möjligt av mina naglar och det går bra
nu förstår jag inte vad du menar?
ett tips Launcher Pro flyter på gudomligt. Shit så najs det var! Den gamla räven har jag inte provat, trodde den var utdaterad sen min Hero :)
okej. Min startar tv-läget direkt Går jag ur tv-läge så står det något liknande som "starta tv-läge" eller så
dra ner rullgardinen så finns någon text där att trycka på vill jag minnas
men hur ska man få nederdelen att knaka om man inte försöker? Är det inte ändå en överdrift det här???
ta det lugnt och metodiskt när ni sätter tillbaka luckorna så tycker jag det funkar bra iaf. Inget knak om bakstycket så vitt jag märker
har du provat en reset på MW600? Tänkte om du fyllt kvoten för hur många enheter man kan ha
ja. Jag hade nog för höga förväntningar när jag köpte en helt nysläppt mobil jämfört med gamla tydligen
jag har push aktiverat här. Även wlan aktivt https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=944869&postcount=135
Där har du deepsleep när den får ligga i fred iaf [IMG] Skickat från min Xperia S
nja, inte med 3 :) fast för att slippa diskussion om 3 och täckning så kan jag meddela att ingen operatör fungerar inomhus. Hus i skogen :)...
ja, det är helt klar sista bumpen. Läst reglerna?
ja, ursäkta. Du gissade rätt
ska fortsätta att undersöka lite Btw så menade jag att jag faktiskt använt mobilen idag, klumpigt uttryckt. Har ni själva deepsleep på era...
Det är i vilket fall samma mediavolym. Vill jag ha FULL volym så kvittar det vilken kontroll jag nyttjat, till skillnad från nu har jag sett...
jag menar att på iphone sen iOS 5 så blir telefonljud och medialjud samma kontroll när dom är parkopplade, syncade Spelar man då inte upp en...
får väl prova att nolla MW600 och parkoppla på nytt då Lyckas ni även få samma volymkontroll då? Stör mig rejält på att ha två olika kontroller
Drar en historia här Jag och min kollega mäter ofta, galet ofta på jobbet där vi har bra täckning, straxt utanför centrala norrköping Han har...
Såld, galet tryck det var då från blocket. Inte ens prut
Varit lite aktiv på förmiddagen, men nog borde deepsleep vara fler timmar va? [IMG] Skickat från min Xperia S
Jasså? Får inte volymkontroll att fungera Dessutom måste man trixa med detta varje gång Det lönar sig inte att sticka huvudet i sanden....
ni ni om det är gamla android 2.3.7 som failar, eller Sony, när AD2P bluetooth inte fungerar Dels får man dubbla ljudkontroller, både enhet och...
man kan dra ner rullisten och trycka på vad det nu står ;)
lösningen för mig var att låta appar fixa bakgrunden, tex Zedge för ringsignaler, notisljud och bakgrunder Tror det blev bra då iaf
Prova utan en massa batterisparande appar osv istället Skickat från min Xperia S
Mitt bakstycke sitter utmärkt bra iaf Skickat från min Xperia S