Separera namn med ett kommatecken.
Eftersom de använder samma chipp så bör det väl inte vara så stor skillnad dem emellan. 45mm hade 361 mAh och nu är det 590 mAh, så det borde ju...
Vilken färg?
Jag skulle säga att de flesta appar fungerar rätt hyggligt på Android då allt är designat för att i regel skala rätt bra, dock inte allt. I...
Enklaste förklaringen vore ju att antennen inte blivit korrekt ansluten igen. Här är ett exempel där antennen inte siter korrekt ansluten:...
Ja, den såg imponerande ut: [ATTACH] Gångjärnet: [ATTACH] Panelen: [ATTACH] Mer skärmyta än Fold 3: [ATTACH] Priset: [ATTACH]
Är inte fästet samma? [ATTACH] [ATTACH] Eller tänker på denna? [ATTACH]
Series 7 45mm vs Watch 5 Pro: [ATTACH] [ATTACH] Series 7 45mm vs Watch 5 45mm: [ATTACH]
256GB känns lite overkill, då hade jag hellre haft mer RAM. Fast det är ju bara för egen del, kanske är så att många behöver 256GB numera. Jag...
A Pixel 6a screen was coaxed into running at 90Hz Lite lustigt. Verkar som man på vissa exemplar kan åstadkomma 90Hz eller rentav 120Hz. Dock...
Ny firmware på väg - version 2.14. Dock lite oklart vad som är nytt: Google rolling out new Pixel Buds Pro firmware update 2.14
Jag byter mellan Greenely och Tibber på årsbasis på Elskling för att slippa månadsavgiften, men dessa aktörer är ju bara bra om man vill ha...
Det är i stort sett samma film som tidigare som jag förstått det. De har gjort panelen mer stöttålig, men jag tror inte att den är mer reptålig...
Kan du lägga upp några exempel på sådana bilder? Lite svårt att säga.
Jo, medhåll, särskilt om man tittar på vad man får för ~5-6k idag. Dock är det ju en rätt nischad lur fortfarande.
Ja, 19 990 kr är inte direkt som hittat... Z Flip 4 var ju mer humant med 10 990 kr, men det är väl 1000 kr mer än vad förra kosta tror jag.
Vi har gjort en liten hands-on på Fold 4 här: Hands-on med Galaxy Z Fold 4 - främsta nyheterna Spontant är nästan SD 8+ Gen 1 nog det som nog...
Som jag förstår det skall Care+ följa med ett år oavsett var man köper den. Bara man gjort en förbeställning och har något kvitto/orderbekräftelse...
Ja, priset är rätt högt. Jag tror dock de prioriterat att banta ned storleken framför utökad batteritid. Vet egentligen inte vad de flesta brukar...
Trevligt att äntligen se "lossless-kvalitet" bland codecsen. De lär ju använda LE Audio för det, men kör sedan sin egen Samsung-codec, så bör...
Köptrådarna ligger här: Köptråden Galaxy Watch 5 / Watch 5 Pro Köptråden Galaxy Fold 4 Köptråden Galaxy Flip 4
Blir det bara rött, eller kan du bara inte trycka nästa? Vilken modell siktar du på?
Här är alla nyheterna: Introducing Samsung Galaxy Z Flip4 and Galaxy Z Fold4: The Most Versatile Devices, Changing the Way We Interact With...
Lite märkligt att Samsung inte lagt upp en länk till livepresentationen ännu. Den brukar väl starta några timmar innan.
Presentationen startar klockan 15:00 Nya forum: Galaxy Fold 4 Galaxy Flip 4 Galaxay Watch 5 Ny tråd: Galaxy Buds 2 Pro
Haha, iOS och notiser dock.…
Verkar vara en CDN som tillhör Adtraction som har annonser. Märkligt att den var blockerad, är det Avast eller dylikt ni kör? Ska höra med dem.
Öppna Google-appen, klicka på din avatar och välj inställningar sedan ligger det där under språk
Sverige halkar efter i utbyggnaden av 5G-nätet - Nyheter (Ekot) Går tydligen långsammare än väntat. I andra delar av Europa har de visst kommit...
Sandman (TV Series 2022– ) - IMDb Verkar vara en rätt okej fantasyserie, särskilt om man tex gillar Discworld-serierna eller Jonathan Strange och...
Trevlig ny funktion för att testa nätverket: [MEDIA] View:...
Watch 5 Pro verkar bli spännande med 500+ mAh. Är dock skeptisk sedan jag fick ge upp Galaxy Watch 4 Classic LTE då den inte fungerar med eSIM för...
Om det sitter mer än en RAM-sticka i den, testa ta ut den ena och kör endast en, växla sedan mellan minnen och platserna.
Haha, det var faktiskt rätt festligt.
Kan du länka till bilderna? Låter som sensor för att avgöra om de sitter i örat eller inte kanske?
Vem har fixat den? Är det Samsungs egna verkstad? Eller vem använder Telia? Efter två försök tror jag man har rätt få pengarna tillbaka eller en...
Ja, får den Snapdragon 8 Plus Gen 1 bör batteriet inte vara några problem. Den är en riktigt stor förbättring jämfört med Snapdragon 8 Gen 1 och...
En nackdel är vecket, men för varje generation har det blivit mindre påtagligt. Får se om de förbättrar kameran som sitter under AMOLED-panelen...
Tips på någon simpel energimätare med BT/WiFi-stöd? Tänker något man sätter mellan uttaget bara.
Är den här nya Predator-filmen så bra som alla säger? Jag var rädd för att det bara skulle vara en enda stor CGI-röra, som vanligt, men det verkar...
Kan du inte byta till Googles nyhetsflöde i stället? Det är mycket bättre och oftast mer relevant eftersom den hämtar nyheter från källorna man...