Separera namn med ett kommatecken.
¯\_(ツ)_/¯
Fast det är väl precis det @R3b0rn skriver, om dom gått all in och blivit ett annat kön rent medicinsk så har dom blivit det könet man omvandlats....
[emoji3590]
Räcker det med plex klient eller måste man ha server?
Vad är Xteve?
Fake news [emoji438]
Indeed men tycker att @jnsson ska hållas ansvarig ändå #MobMentalityWTF
Oh the fail [IMG]
Hahaha det var ju exakt den sökvägen jag skrev till dig [emoji1787]
Förstår inte frågan, men det finns en hel drös med appar som döljer innehållet (bilder/video) och självklart kan du ha flera sådan installerade...
Är det via nova du försöker sätta den som standard eller via Inställningar - appar - standard appar?
Starta om telefonen, det var någon annan som upplevde samma sak och en omstart löste problemet
Jag har märkt att detta händer om man installerar en app som också skulle kunna öppna länkarna så att det sker vid app uppdateringar för er låter...
A for effort... Äsch what the hell, A for execution
Vete-katten
Misstolka mig rätt men tycker ändå att Iran ska ha cred för att de tar på sig det som har hänt.
Har ingen A20 men gå in kontakter - mera - sortering/visning eller dylikt
Shanghai using drones instead of fireworks for New Year’s Eve..brilliant Completely animal friendly | 1593 comments Tänkte tagga hen som alltid...
Verkligen, det är inte ämnen han tar upp som det är fel på
Man få ge cred till Ara som gång på gång lyckas starta trådar som bokstavligen exploderar [emoji848]
Jag skulle säga att det duger, speciellt för alla motionärer. Är man elitidrottare tror jag faktiskt inte man bryr sig om att springa exakt en...
Och panelen
Hahaha
Verkar som vettiga förslag som borde uppfyller 'kraven' på design och https.
Som jag nämnde i Sandlådan så behövs det ingen säkerhet ja/nej/kanske svar. Det behövs inga inloggningar för personerna som svarar. Du skickat en...
Behövs ingen https när du bara ska tacka ja /nej/kanske. Vi har använt sidan i flera år utan bekymmer just för att tracka vilka som kommer på...
Baaaah
Är det så att du måste hosta sidan själv? Annars finns bokat.se som är till just för bokningar av tex innebandy
Fråga du hur det kommer sig att dina paket alltid behandlas så länge?
[emoji17][emoji3590]
Kan du ge mig en TL;DR?
Det är en av sakerna som uppdaterats i EMUI
Det har jag väldigt svårt att tro. Har du köpt den i andra hand utan att föregående ägare återställt den ordentligt?
Det är alltid en launcher by default, Huaweis egna. Om du hade två är det för att du installerat en extra separat launcher tex Nova.
Gick utmärkt på tjejens lur
Sjuk [emoji40][emoji1784][emoji855]
Tyvärr så verkar jag ha rätt Facebook removes phone number sign-up support on Messenger