Separera namn med ett kommatecken.
Grupper eller mappar som det egentligen är ska gå att skapa på hemskärmen, svårt att tror att någon tillverkare har stängt av det på sin...
https://feber.se/video/70-fiskar-sjunger-popmusik/404540/
HBO appen till Android är ju känd för att vara bedrövlig
Då är mitt andra förslag det du ska titta på en skärm/tv med Chrome cast.
[emoji58]
What about shavemypudel.com?
Jävla skript, why won't you work?! Någon som är sugen på felsöka mitt vba skript till Excel?
[emoji848][emoji23]
Har du ställt in att nedåt swipe ska öppna notifikationspanelen, testa stänga av det i så fall.
Hahaha [emoji23]
Nej nej killing animals is the only way
Låter som att du hade behövt mala ner till noshörning horn [emoji1661] eller elefant betar [emoji208] och gör dig en fin potion
Kanske lättare om du skriver om hjälp i tråden för Pixel telefonen som du har
Laddade ner Google contacts appen Kontakter - Inställningar - Anpassa vy - Anpassa, bocka i/ur vad som ska visas
Märkligt
Gå in på antingen kontaktboken eller luren - Inställningar - Kontakter som ska synas
Varenda tiny octopus needs a dashing hat
Du skulle haft Amex, dom har förköp
What about a tiny octopus? [emoji223] Look at it! It's so cute! [IMG][IMG]
So you do commissions... [emoji848] Hmm excellent [emoji48] There is no way to go but up once you hit rock bottom Om du byter bild väldigt snabbt,...
Aj då med tanke på din tur med elektronik @Psicosis så kanske du bara ska skaffa en tavla
@220volt
Engångsbelopp
Blir svårt att låsa för att han pillar på skärmen men samtidigt så ska han få pilla för att byta klipp så att han inte ska gråta
Måste du kunna styra den, tänker att det kanske räcker med "skärmlås" vid uppspelning? Annars, om sådant finns, en skärm med Chrome cast och så...
Japp
Kan du länka till appen? Tycker ändå inte det är sant att skriva att det finns inbyggt stöd för IPTV. Du installerar fortfarande en app för att...
Förstår inte varför du citerade mig men jag använder också TiviMate
To late hände för 5 min sen på tunnelbanan. En man skrik på mig, om inte verbalt, så i alla fall med sin blick. Men antagligen lärde hans mamma...
Har lite svårt att följa det du skriver men channels är inte att ha inbyggt IPTV stöd. Inbyggt stöd skulle innebära att man kan tex lägga till en...
[emoji850] För att mamman har sagt att jag ska vara tyst om jag inte har något snellt att säga
Vad har du för enhet?
Aldrig hört att Android TV skulle ha inbyggd IPTV, var finns den inställningen?
Så man behöver inte sätta den som standard om appen är öppen och skärmen är tänd?
När blir rekommenderad Giorgio by Moroder på Youtube efter år och dag sen man hörde den senast [IMG]
Får du inte koden till din gamla enhet?
You guys drain my energi
You guys suck [emoji8]
Såg den imorse och tänkte på dig
Classic @220volt