Separera namn med ett kommatecken.
Kvaliteten är hård plast med en fiber look. Det är typ ett utseende. Inte carbon fibre.
Vi får la sänka till 75:- då...
[IMG] Har en Guld av dessa skal. 50:-/st + frimärke vid frakt.
Volym ner 2 ggr när skärmen är av fungerar. Då tar den en bild på under sekunden :D
Köpte en ZenWatch 3 av torsktunga. Precis som utlovat. Extremt snabbt postat. Tack för en trevlig och snabb affär!
DC Unlocker. Kostar 4€ men du behåller din garanti ;) Måste bara poängtera en grej: RADERA INTE DATA MED TWRP. Ingen wipe för då är du brickad.
En tjej på jobbet är sugen på en men fått för mig att Fitbit ska vara skräp. Finns det något bra alternativ?
Tar nog bara en dag eller två innan allt har landat.
Kan säga att dessa har lika fin passform som dbrand/skinwraps. Var mycket nöjd med min. Vill man fästa extra kan man köra hårfön vid applicering.
Såld till @illusion
Förr med andra mobiler ja. Flip Case är döden mot skärmar o skärmskydd. Brukar skava bort den oleofobiska hinnan samt repa mer än det gör nytta.
Har en Huawei Watch till salu. Original förpackning, tillbehör samt kvitto. 2016-10-14 inköps datum. Hänger med en hel uppsjö av olika metall...
Nu är det fixat! https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=3546976 För er som vill ha root.
Den var ny... Testa att radera data i cache på Chrome appen i inställningar ~ appar
1200:- för båda.
Tja. Updaten löste faktiskt Spotify för mig. Står ju music players, kanske Sonos e med i det.
Som jag har förstått så släpper dom OTA regionsbaserat. Och tydligen drog dom bort senaste B138 av oförklarlig anledning. Den finns inte i Huawei...
4h screen on och 64% kvar. 25% (av 36%) har enbart Chrome slukat enligt batteri statestiken. Lite mycket men Säger bara wow!
Even if you flash a KNOX-enabled firmware via odin (e.g. the latest fw) knox will be set to 0x1 Flashing unsigned or modified images via odin...
Hmmm... Har du flashat något via Odin?
Kan du inte. Du har trippat knox. Låst upp bootloader och troligen rootat.
Men vad tråkigt. Samsung ändrar sin typiska design och Huawei kopierar Sammys gamla utseende... Yay...
Bah. Jag köper o säljer och lägger på max runt 2500.
Mate 9 är lätt förra årets bästa mobil och jag har haft alla flaggskepp så min personliga åsikt är komplett :)
Hahaha ja Mate 9 e betald så sett så lätt att det blir en av årets flaggskepp :)
Mate 8, Mi Max och nu Mate 9. I loppet av en månad. Kan 2017 slå mitt 2016 rekord på 6 olika telefoner? Börjar starkt...
@zalsson
[IMG] 100:- inkl frakt.
köpte en USB-C sladd från ebay som hävdade att den är original samma som hänger med Huawei. Fick den hem nu och den ser och känns exakt lika dan...
Ska kolla hur min standard beter sig.
Du kommer inte åt firmware sidan utan att ha skapat ett betalande konto. Den kommer inte veta vad det är du vill installera. Med andra ord inte...
Nu har jag haft min i någon timma. Första stör momentet är ju att jag inte får senaste OTA B138. Löste det rätt lätt med FunkyHuawei. Iallafall....
Som jag förstår det så är det enbart för att få vissa updates tidigare men känns rätt onödigt tycker jag. Jag var tvungen o köra FunkyHuawei nu...
Hmm. Jag får ingen update... Skit oxo. B126 har jag. Ska testa att reboota men känns inte som om det kommer spela någon roll. Körde du via hisuite...
Oftast så är sånna här problem användarens "fel". Oftast tar det också ca 2 eller 3 ladd cykler innan telefonen har hunnit "landa" med syncs av...
Man får se till alternativen. DC Phoenix är ett annat verktyg som funkar bra men kostar 15€ i 72h. DC Phoenix har däremot räddat två av mina...
Det är en "tool" som gör att du kan flasha om din Mate 9 till vilken version som helst. Så tex. om du inte har fått senaste OTA update så kan du...
Ja då. Det ska inte beröra ota.
Såld.
Ompan köpte ett skydd och härdat glas från mig. Snabb betalning och trevlig kommunikation.