Separera namn med ett kommatecken.
FDD LTE: Band B1,2,3,4,5,7,8,12,13,17,18,19,20,25,26,28,29,32,66
Nej, det är som att beställa från en svensk butik. Du har samma rättigheter etc.
Verkligen. Det är inget att tveka på. Dock är det inte säkert erbjudandet är kvar så värst länge till så du får nog passa på nu i så fall. Är...
Hyfsat bra för att vara hos en svensk butik. Ser att de har versionen med röd baksida för samma pris. Den är riktigt snygg!
Yes, det är samma. Amazon.de har dessutom en smidig policy för returer. Är själv lite småsugen på att beställa en och se hur den känns och kanske...
Tack men den känns lite väl gammal.
Nä, det är löjligt prisvärt. Blir väl runt 3900 kr omräknat från Euro. Jämför det med vad en ny OnePlus 7 (ej pro) kostar (6195 kr). Skulle säga...
Haha, visst fungerar 3G ofta helt okej för mig men jag har nästan alltid 4G på de Xiaomilurar jag haft, även de som saknat band 20 (trots att jag...
Ja, känns extremt långsökt att ta upp "LTE-hastigheten" som en klar nackdel på Mi 8. Speciellt om man inte enkelt kan reproducera den utlovade...
Kollar om någon är intresserad av att byta till sig denna bjässe. Skriv i så fall i tråden vad ni har för lurar att byta mot. Kallas även Y Max i...
Ok! Men tänk på att det ibland bara betyder att de registrerat paketet. Behöver inte betyda att det faktiskt är på väg. Vet flera som fått vänta i...
Amazon har ett erbjudande på Mi 9 nu.https://www.amazon.de/gp/product/B008I0YEWE/?tag=oid02-21 Känns som att priset på den nog kommer rasa...
Ännu bättre erbjudande, Mi 9 64/6 för €364: https://www.amazon.de/gp/product/B008I0YEWE/?tag=oid02-21
Xiaomi Mi Mix 3 för €359 hos amazon.de, gratis frakt eller €10 extra för expressfrakt . Notera att den säljs av amazon själva och någon av deras...
Håller med om att varianten till höger ser cool ut. För priset runt $500 borde Reno haft SD855. Nu när K20/K20 Pro släpps finns det väl inte...
Om jag minns rätt fungerar det dock att interagera med notiser om man flashar in Xiaomi EU. Det finns då ett alternativ i inställningarna där man...
Är det många som rapporterar samma problem med eftersläpningar eller är du extra noggrann/känslig för detta? Låter annars som de gjort samma sak...
Tror baske mig att K20/K20 Pro kan vara den snyggaste luren jag någonsin sett. Det vattnas i munnen varje gång jag ser en video på den. Oppos Reno...
Ja, låter rimligt. Tycker inte OP7 känns speciellt prisvärd i Europa. 1000 kr för dyr i förhållande till vad man får för pengarna. Asus säljer...
Köp från en säljare som har minst 97-98% positiv feedback. Läs även hur de fraktar beställningarna. Fler av butikerna har DHL som alternativ och...
Förmodligen har OP ett annat utbud i Kina jämfört med Europa. Såg förresten att OP7 är billigare än både OP6T och OP6 var när de släpptes i...
Precis. Xiaomi EU är bättre än global stable. Dock går det såklart att flash in officiell global firmware också.
Samtidigt är det nog troligt att man får igen pengarna på en kinaköpt OP7 om man säljer via Blocket eller Tradera.
Otroligt vilken skillnad det är jämfört med priset om man importerar från kina. Modellen med 8/256 kostar vid import ca 4800 kr. Man sparar alltså...
Modellen med 8/256 finns för $503 här: US $503.99 |Global ROM Oneplus 7 8GB 256GB Smartphone Snapdragon 855 Octa Core 6.41" AMOLED 48MP+16MP Dual...
Har en Mi Max 3 (svart) 4/64 i mycket bra skick. Hittar inget att anmärka på när jag kollade på den nyss, reserverar mig dock för ev. subtila...
Tveksamt om de verkligen har den globala versionen av K20 i lager även om det står "In stock" på bilden. Bara en heads up för er som beställer den...
Du får bita i det sura äpplet och göra det ändå. I längden kommer hon må ännu sämre om ni fortsätter ihop. Att stanna kvar i en relation för att...
Jag tycker yttermåtten funkar bra. Däremot är den för tung. 190g hade varit lagom.
Tradingshenzhen säljer vissa xiaomimobiler med upplåst bootloader som alternativ. T.ex. denna: Buy Xiaomi Mi 9 SE - Triple Camera - 6GB/64GB -...
Betalning gjorde jag via mastercard direkt i deras system, d v s inte via paypal som de tar 3% i avgift för.
Vet ej, jag har en användarprofil där så kanske måste man ha en sådan. Jag tog Global Priority som fraktalternativ och det kostade $16.71. DHL...
Låter inte som ni är speciellt kompatibla. Om hon utifrån din synvinkel vägrar ta ansvar är och "problemet", varför gör du inte slut?
Låter konstigt. Även om Mi 9 SE inte är något batterimonster är den inte känd för att ha dålig batteritid. Förmodligen är det något med mjukvaran...
Ja, jag har beställt från dem många gånger. En av få butiker jag litar på. Det brukar ta bra precis två veckor eller 10 arbetsdagar för paketet...
Suget blev för stort så drog precis iväg en beställning från tradingshenzhen. :)
Rätt bra test där han även jämför Realme X lite med Oppo Reno 10x och Mi 9. [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=P_0ei84tJBM
Precis! Trött på folk som avfärdar alla UI som inte ligger nära stock android.
Xiaomi EU är ju china developer rom fast tweakad för att passa användare från västvärlden. Det innebär att alla nya funktioner och tweaks som...
Nu finns Realme X på tradingshenzhen. $275 för 6/64 GB. Inkl frakt (global priority shipping) där telefonen packas om i England blir det $294...