Separera namn med ett kommatecken.
:teeth: Men vill ju inte hålla på och swappa :( Vet inte om jag vill ha ny launcher heller :( Men bytar jag launcher så lovar jag att bjuda...
Det var riktigt najs där! :D Vad har du och facemeat för relation egentligen? :teeth:
bvb; Kan inte välja mellan Gradientish och Soft Shadows :(
Behövde plats för min "Megaannons" :P Använder också mycket engelska i vardagen, har många amerikanska och brittiska vänner med. Var lite kul att...
Ska vara dragontail på både fram och baksida :ehm:
:teeth:
Har A i engelska ^^
Började spela nu igen (PS3), har inte spelat på ett antal månader, singleplayer var varvat långt innan online (fick på releasedagen) så jag lirade...
<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:6zlOUIqcU6juXFww9UNpJK" width="300" height="380" frameborder="0"...
Ah si, yo también :teeth: Estudias Español? Hago :D
Och därmed mycket mer reptålig ^^ Nu längtar jag *verkligen*! Får min vita av 3 imorn!! Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Ställer du in smartbandet på nattläga innan du sover? Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Meh, fuck Facemeat; lixom! :teeth:
Säljer mitt flipcover jag köpte till min Note 10.1 2014 Edition. Bara satte på skalet och provade, men fick ta av det igen, eftersom det inte...
:cry: Vad har du beställd då? :D Meh! Så kan du ju inte göra!! :mad: :cool: :teeth::teeth:
Men, det tar ju bara tre timmar med bil från postteriminalen och hem till mig, så den måste ju komma imorn! :0
Den nya gifen blev bättre :teeth:
Men, som sagt. Jag matade hunden. Två gånger. [IMG]
:teeth::teeth::teeth::teeth::teeth:
Yup, Yaaay! :teeth::teeth:
Men jag kommer inte hem förrens fyra :( Well well, bättre än tisdag iaf :teeth:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...
Matat hunden! Två gånger t.om!
+1 :teeth:
Men den borde väl ha kommit iväg på fredagen, beställde ju på förmiddagen :( Men dom börjar väl jobba typ 6 halv 7 nu på söndag?
ffs 2014-05-02 13:32 Hi3G Access AB C/O Electra Sweden A, Sverige Elektronisk förhandsinformation har mottagits
Hjälpte min moster för ett par dar sedan! :teeth: ;)
:);)
Har ev en MSI X600 till salu. Batteriet är kört men allt annat ska funka.
Jaså, tänkte på deras abonnemang med fri surf :p Ja, detta är ju en bättrw deal om du endast använder 3 GB. Jag tycker att Telia är dåliga i och...
Beställde en ifrån eBay igår, så jag har inte testat just denna, men glasskärmskydd ger bättre glid på skärmen och absorberar krafter och spricker...
Bump Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
+1 Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Om du är bortskämd med 3's snabba datahastigheter och bra 3G täckning, så gissar jag på att du kommer bli lite besviken på 1 Mbit/s och Telias...
För 29 kr ska tilläggas :) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
49, köpte två skärmskydd också i väntan på mitt glasskärmskydd :) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Den ska klara samma saker som telefonen, annars är det ju ett garantiärenden. Jag kommer duscha med min ^^ Skickat från min Samsung Galaxy Note...
Beställde denna nu, https://fyndiq.se/sok/?q=laddare+xperia+z2&search=enter#338275-usb-laddare-kabel-magnetisk-sony-xper Skickat från min Samsung...
Han hade ju pro varianten Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Apple har patent på "brickor" de stämde Samsung för patentintrång. :) Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA