Separera namn med ett kommatecken.
Hehe, och då har jag ändå en lounge :D Vet inte varför det blev så lång layover, verkar inte gå så många plan till Landvetter från Heathrow :/...
Blä! https://www.dropbox.com/s/037ndv6zjqjaypg/Screenshots_2014-04-17-15-03-12.png Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Cupcakes Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Tack! Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Vilken bil? :D Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Kan göra en profil åt dig om du förklarar vad den ska göra :) Annars så får du lägga till att när strömmen bryts eller plugin NFC tasklauncher...
Knakar inte när man "böjer" på den! :) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Landat, lagom trött... Ska nu vänta till klockan 5 (svensk tid) för en flight på två timmar till Landvetter. Skickat från min Samsung Galaxy Note...
Svarar på pm om, säg kanske 10 timmar, måste landa. Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition! Edit kl 14:15: Make that 4 or 5 hour...
Tack! :D Jag flyger med Brittish Airways :) Heathrow nu om en 8 timmar och sedan vänta där i typ 5. Är hemma om ungefär 24 timmar :/ Skickat från...
Då var man på flygplatsen igen :/ Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Word. Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
För två dagar sedan var det över 30 grader varmt och igår snöade det :/ Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Går att lösa med ett tillägg till tasker som heter Secure settings. Tror att det räcker med gratisverisionen. Skickat från min Samsung Galaxy...
Löste det med appen Vpn1Click :) Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Tack så jävla mycket för hjälpen då!! Löste det själv! ;) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Någon? Behöver ha nåt att titta på på planet... Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Hur kan man lura viaplayappen att man är i USA? När jag ska logga in så står det, Viaplay is not available in this region. Skickat från min...
Slipper alla stinkbugs med :) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Pröjsar en 100 kr för upplåsningskod, det gjorde jag :) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Japansk ajfån? Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Då flyger man hem imorgon :( Suck... Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Skicka PM :) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Jag har så ^^ Dock behöver du root. Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Är du riktigt, riktigt snabb kanske jag hinner köpa en åt dig, lyfter onsdag kväll :/ Hehe, får man en bild? Varför jag? :D Var väl Ascii...
[IMG] Nook Simple touch reader och Play store gift card :) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
[IMG] Ahahahah omg! :teeth: :D Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
AKA keratin? Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
26 grader med skinande sol och vindstilla. Ändå sitter man inne :/ Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Dricker Barbie öl??? Verkligheten måste ha kommit ikapp henne... ;) ;) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Mjo, men jag gillar inte E-Paper displayen :/
Pebble eller Smartwatch 2? Smartwatch 199$ och Pebble 149$
Tror det blir lite tajt, lyfter på onsdag, men tack så mycket för tipset! Tack för tipset! Ska kolla på SW2 (Sonys smartklocka nr 3) hade...
Tips på vad man kan köpa i usa? Har, säg tusen kronor (plus ett par hundralappar om det är nåt jag verkligen vill ha). Har precis köpt en Note...
Anropar alla svenska nattugglor!
Är nog så på de flesta ställena i Sverige :)
Är seriös nu, den som kommer fram till vad jag heter och PMar det får 20 (!), ja, 20!, Kronor :)
Kan lägga till minst 40 år på det :D
Är det bara jag eller liknar han/du Ted gärdestad? :*