Separera namn med ett kommatecken.
Det har sagts nu i flera månader så .. men aldrig blev bättre.. det är politik o inte bara teknik..
Istället för att hitta nån lösning .. nu eskalerar sanktionerna .. Efter Huawei – nu svartlistas fler kinesiska teknikbolag Efter Huawei – nu...
Inte alls förvånad o som jag har påpekat tidigare att svartlistningen har inget med handelskriget att göra vilket gör Huawei o andra bolag som...
Jag tror att Facebook dröjer bara för att de måste anpassa allt innehåll med det nya mörktläge, det ska vara prickfritt.
Instagram har redan det dock inte för alla, troligen gäller det först för de med Android 10 men det kommer säkert även till de med Android 9,...
Vill gärna se Facebook också köra det, jobbigt med kritvit bakgrund speciellt på natten.
Vart köpte du din telefon? Med abonnemang? Utan? Från nån operaratör? Svensksåld?
Dock har det snackats om tidigare modeller av Samsung, S8, S9, Note9, inte senare versioner.. Men det är alltid trevligt att få senaste uppdateringar
S10+ har precis fått en ny uppdatering (efter förra veckans) men nu med oktober säkerhetsuppdateringen! Troligtvis kommer samma uppdatering också...
[ATTACH]
Fick också oktobers uppdatering, hoppas ingen nu klagar på att Samsung inte släpper mjukvara snabbt lol
Var inte samma kostnad tidigare eller har jag missat något?
Vet ej om detta har diskuterats tidigare men jag fick mörktläge i Play Store per automatik i min Samsung Galaxy S10+ Funkar endast om jag har...
Ny work around.... Huawei Mate 30 Pro can run Google Apps again with this new workaround
yes sir, stämmer.
De nämner inte allt .. men det är positivt att de släpper förutom säkerhets patcherna även några andra fix.
Spelar ingen roll om Pixel får det innan eller efter, de flesta tillverkare får tillgång till säkerhetsuppdateringarna samtidigt, sen att välja...
Har du fått det själv? eller bara läst om det?
Om nån är intresserad ... after 2 months review .. intressant då den tar upp även SnapDragon varianten .. [MEDIA] View: https://youtu.be/iOLziUjQ_Vs
Om nån är intresserad av jämförelse mellan Note10+ med Exynos vs Snapdragon .. [MEDIA] View: https://youtu.be/iOLziUjQ_Vs
KiK har väl upphört har jag läst nånstans om det? Det var typ igår eller två dagar sen
Samsung kör med dynamiska pixlar i AOD, risken för inbränning i skärmen är minimal!
Det var många på Samsungs forum som önskat sig kunna stänga av laddningsstatusen, vi får i det fall hoppas att Samsung lyssnar på sina...
samma med mig. Hände ett par gånger de senaste 10 åren, först ville de kolla om det gick att reparera men efter att jag skickat bilder så betalade...
Då är det kanske ännu bättre, du får helt ny telefon istället för lagad skärm :D
har du nån drulleförsäkring som täcker såna skador?
Jepp, fick veta det senare .. men var lite skeptisk till namnet bara att det står abonnemang ...
Norden är en liten marknad men viktig sån, vi betalar bra för dyra telefoner, mobiltillverkare har höga marginaler på telefoner som säljs här..
Förutom det du nämnt ovan att launchern i Xiaomi o även Huawei gillar jag inte alls, deras UI system känns helt omodernt och ger en hel del...
Xiaomis affärsmodell är inte bara konstigt, den fungerar inte i Norden, de har helt konstiga produkter o prissättningar på sina telefoner, jag...
Har du kollat drift status hos Telia? Du kanske hittar info där?
De borde lägga den i torktumlaren med lite nycklar för att se hur pass "dålig" den är ..
De flesta Samsung uppdateringar för S10 och N10 serien får sina säkerhetsuppdateringar i slutet av varje månad. Det kan hända vissa undantag som...
Funderar på att byta min Note10+ (Exynos) mot en 7T Pro (när den annonseras) men eftersom du har byt redan från Note10 till 7 Pro, hur upplever du...
Du betalar tullavgift i Sverige som Wonda betalar tillbaka till dig. Kan handla om 100-200kr som max.
Har du hunnit testa kameran? Samsung har uppdaterat den med Note 10 funktioner. Hade varit toppen om du kunde berätta lite mer om du ser...
Vill inte här vara jobbig och vara mot, men ingen vet om Huawei kommer nån gång att få tillbaka sin Android licens, däremot finns rykten att USA...
Mobil.se har också fått sin exemplar och gett första intryck... Huawei Mate 30 Pro – våra första 24 timmar med telefonen
Det kan vara smaksak men jag tycker att S10+ håller fortfarande högre klass, bara kameran ger mycket större fördelar mot OP7T. Batteritiden I...
@Pojhem har du annars kollat på denna? Buy Samsung Galaxy Note 10 Plus Dual Sim (N9750) 12GB Ram 512GB UNLOCKED at Wondamobile | Wonda Mobile -...