Separera namn med ett kommatecken.
@keyser
Hmm ser aldrig varit case sensitive tidigare... Test @keyser
[emoji848]
@Bernard borde veta
Jag och sambon kör med två separata konton och delar på damsugaren. Det funkar utmärkt, den som huvudägare har dock utökad funktionalitet tex...
Söker en mejlklient som inte är Gmail eller Outlook, kör just nu med BlueMail men vill testa något nytt. Ska köras med adresser med Outlook domän....
Vadå, tog du inte med dig grillen? [emoji1787]
Sony WF-1000XM3 in-ear med ANC
Yup
For the lulz?
Jag är oxå på ja-sidan, sambon not so much
Äta kanten på chevreosten, ja eller nej?
Eller så är supporten på telefon helt ute och cyklar [emoji39]
Hmm märkligt både jag och sambon avslutade via telefon och ingen av oss behövde lämna tillbaka dosorna
Fast du behöver inte gå in fysiskt till banken, räcker med att ringa till dem.
Inte fått denna än... Men skönt att höra att man inte är ensam
Fick notifieringen först nu
Är det fortfarande problem med Tapatalk, tycker notifieringarna betet sig konstig i flera dagar nu
Kör själv med Amex med Eurobonus och håller med, de större butikerna fysiska som på webben tar Amex. Det är mest små affärer, hak och pizzerior...
Hmm mitt skärmskydd kom inte idag heller, enligt phone life skickades det i måndags. Blir att höra av sig till kundtjänsten.
@dannejanne du se väl provat något eller minns minner jag mig
Såg att Revolut har någon typ av telefonförsäkring, någon som testat?
Har du barn, ge dom 10 kr per grävd meter så är det fixat på nolltid [emoji1787][emoji39]
Flera såna bilder hade man verkar se, så man kan visa på att supporten fått fel information
Tror 300 mb/s r gott och väl för en sommarstuga. Det räcker förfasiken här hemma [emoji1787] vad tror du din ska göra där den hastigheten inte...
De vill fortsätta reta gallfebern på dig?
Snabbfråga jag har haft problem med att få tillgång till erbjudandet på 45 kr. Trott att det beror på att jag haft en engelskprofil, jag har sedan...
Tänkte mest till mig själv [emoji23]
@dannejanne Spegellös systemkamera med 4K-videoinspelning Systemkamera med pekskärm och Bluetooth
Admin avgift, "hyrbil" Hörru din skojare, settle down
Korsning... T-korsning
Parkerade fel
Fuck, parkeringbot... 1300+300 [emoji20]
Sans armes, ni haine, ni violence! Albert Spaggiari, 57, Mastermind Of Notorious Riviera Bank Heist
Låter som du borde satsat på att ha jobbat som vd för en bank istället för IT
I väder appen så går det att lägga till städer utan att slå på gps:en dock verkar det omöjligt att få widget:en att visa något annat än "Nuvarande...
[MEDIA] View: https://youtu.be/j4mLW6x17VM
Google: Köpta Stadia-spel är dina för alltid
Scared
Jag har problem att få en rörelsesensor att fungera som jag vill. Har ställt in den enligt bilden nedan och det i sig fungera som det ska dock...