Separera namn med ett kommatecken.
**Tråd flyttad till rätt forum**
det är den jag tog. från toppen av denna sida din RAW ovanpå min gamla installation är riktigt bra. Bättre än jag vågat hoppas på
Pinch funkar fint för mig på raw 1.2ghz iaf
Seriöst, jag var på den inställda Metallicakonserten för 1½ år sedan i Globen. Imorgon ska vi se "dyngkåt och hur helig som helst". Å vad händer?...
Okej. Tack för info
Men hur fick du tag på den, via en länk som gick vart?
Tack. Saknar verkligen fullscreen. Annars funkar din RAW vansinnigt bra ovanpå min gamla 7.6.2 fortfarande, utan laggfix.
Lagfix till sgs är för det inte helt okej filsystem den använder, i korthet förklarat iaf. som andra sagt, launcher pro eller adw gör nog susen
ditt mail ligger nog i utkorgen och försöker skickas. kanske har du en annan begränsad mängd för upload ?
har jag drömt att det finns helskärmsläge på SGS med froyo i webbläsaren?
kommer bara på ett tips. Home Switcher har lite problem med 2.2 i vissa lägen. prova clear default home istället om du känner dig träffad :)
ADJP5_V8_Nude_and_RAW Körde en update från 7.6.2 Me like! Har bara bootat och surfat lite, men den var riktigt stilren. Alla min gamla apps...
har du kört FF innan och har några kommentarer såhär i början?
Jäkla DrT att lägga ut nya rommar Har ett maniskt beteende när det kommer ny ROM, måste prova *dregel*
tankar direkt. bara att köra hårt. En ren update från 7.6.2 funkar antar jag?
Hade lite frågor om laggfix, vara eller icke vara då jag är grymt nöjd utan
skickar dig ett PM istället :teeth:
DrT: Kan du själv ge några kommentarer till uppdateringen? Fördelar, nackdelar osv jämfört med 7.6.2 ? Changelog säger ju new base, men vore kul...
Tänk att folk inte kan använda en helt vanlig väckarklocka nu för tiden o_O Oj så gammal jag lät :ehm:
Eller så ser ni till att det blir en tråd med tips för batteritid istället för en massa tjafs!
Orkar inte kommentera allt, men går emot strömmen och håller med trådskaparen på rätt många punkter. Säger inte helt korrekt dock. Däremot gillar...
Ehm, klipp och klista, multitask och wifi tether använder jag praktiskt taget dagligen, alla tre o_O Nyttjar mobilen nästan varje arbetsdag som...
Nu är det ju rätt enkelt. Många dimljus bländar absolut, för det är ofta runt 55W även i dem. dessutom är det du som är olaglig ? Lagen bryr...
Helt rätt. Läste hans profil som hastigast bara
fast jag har ju lite svårt att fatta ditt byte? En iPhone mot mini? Är ju rätt stor skillnad. En SGS eller DHD hade väl varit lite mer rätt?
Varit på hockey. Vita Hästen - Mjölby 4 - 3 tjoho
Klockan går så jäkla sakta. Ska hämta ut en bil idag, men måste vänta på skjuts!!!
Philip, jag ger dig min MSN via PM istället så hjälper jag dig när vi är inloggade samtidigt
Något med din bootning är ju paj, helt klart. Men i ditt läge så skulle jag lägga in DrT´s variant. Tror inte den går att flasha via Odin, så du...
alternativen är m.facebook.com touch.facebook.com
har precis börjat använda spotify, men lite har jag fått ihop http://open.spotify.com/user/reidefors82/playlist/2deUNn32I7YNG1shDbdyR2
Du har lyckats göra något för folket, något enkelt, smidigt och fungerande. Det är liksom så som orginal borde ha varit. Sen att man smidigt...
i 2.2 finns inte facebookS. Du får ta hem facebook for android på market istället
Det har hänt underverk sedan 7.5 verkar det som. Uppgraderade precis utan wipe till 7.6.2. Kanske var det medföljande kernel som gjorde susen, men...
låter som du får läsa på i tråden om att flasha med Odin och download-mode. kommer att rensa din SGS, men du lär få igång den då iaf....
svtplay fungerar dåligt och buffrar även på min laptop nu plötsligt, har aldrig varit något problem förr. Får en viss förståelse för att mobilen...
Har iofs SGS, men jag fick lagg efter uppdateringen med nya banorna. Tror absolut det är reklamen, för detta hände aldrig förut
tack. Det enda jag hittade var att tråden var låst för tillfället
ingen som vet något mer? Kan tänka mig att prova