Separera namn med ett kommatecken.
Jag hade en S10+ med SD .. märkte nästan ingen skillnad i vanlig användning. Med Exynos 9825 är gapet ännu mindre mellan den o SD855. Spelar man...
Köp vanliga Halebop bas kontantkort o sen när du har fått kortet kan du välja va du vill ladda det med belopp.
Jag har också tyckt att placeringen av "ear speaker" för telefonsamtal sitter lite konstigt precis i mitten. Jag har varit tvungen att justera...
Stock Kamera appen i Exynos varianten kommer inte o göra dig besviken, tro mig. Vissa gillar GCam för att den ger mer "Google Pixel" fotografier...
Den är NEE, North European...
Hoppas den medför med sig många förväntade förbättringar.
Kan lagget bero på One UI? Du hade samma lagg med Exynos varianten. Vad blir din daily driver lur om du säljer din Note10+? Bara nyfiken....
Intressant läsning.. Huawei Sends Trump Shock New Warning As Cat And Mouse Games Continue
Hade problemet varit endast med Bank-ID så hade saken inte varit så komplicerat. Tänker på vanligt folk som inte vet vad root är för något, det...
När jag sist rotade en Galaxy S8 för något år sen så gick inte att använda Bank ID och när jag kontaktade Bank-ID så blev svaret att rotade...
[ATTACH] Kraven från Bank ID är klara. Bank ID ska endast funka med Google Play Service
Han har säkert missat hela tråden från början.
En icke licensierad Google Play har ingen nytta om du vill exempelvis använda Bank ID och G-Pay. Dessutom kan hända att USA tvingar app utvecklare...
Hmm.. Helt förväntat och enligt vad jag har påpekat tidigare, det är allvar och ingen lek. Trump ändrar sig inte när det gäller landets säkerhet...
Genom Viber är det internet som gäller. Genom vanlig telefoni är det antigen 3G eller 4G. Har du VoLTE aktiverad i din lur? Eller din telefon...
Här är också en till som säger 6GB RAM som gäller .. https://www.androidauthority.com/google-pixel-4-zoom-ram-1027181/
Det kan inte bli bättre än så. Tyvärr mitt exemplar var inte alls så. Fick typ max 4 timmars SoT på 4G men på Wi-Fi var betydligt bättre, fick då...
När du laddar upp en bild .. välj att visa den som "full image".
Jaja, den ligger under "development mode". . tack.
Har du lagt på något skal? Den kan ha påverkat skärmskyddet.
Jag hittar inte samma meny i min telefon. Hur hittar man dit?
Jag förstår inte varför de väljer att göra så, är det för att bevisa referens till tillverkare att det går o göra telefoner med mindre RAM? eller...
Känns som att 4GB RAM är alltför snålt, tror inte nån kommer att köpa en så pass dyr telefon med så snålt med RAM minnet, helt meningslöst att de...
Beställde Bas kontantkort, får ladda det sen med valfritt belopp för att ha kvar numret så länge jag kan. Tack för allt.
Det fanns många alternativ för kontantkort på Halebops hemsida. Vilken är det enklaste kontantkort? Är det som kallas för Halebop Go?
Dålig wifi täckning? Eller har du valt dual mode som använder det nät som fungerar bäst vid nerladdning? Har för mig att Samsung har sånt läge.
Jag kollar på detta tack för tipset.
Måste man skaffa sig abonnemang?
Haha, nej men ärligt talat om du får så bra SoT så är du lycklig lottad. Från vad man ser från de flesta så har alla mer eller mindre dålig SoT o...
Jag får i princip samma som du, 4 timmar SoT med 4G och cirka 7 timmar SoT med WiFi. Om Samsung inte optimerar modemet så blir förbrukningen det...
Du har en ovanligt bra lur hahaha. Kan vara så att du bor nära mobilmasten och drar lite batteri jämfört med när man är på resande fot.
Det är alldeles för lång tid. Jag hade ångrat köpet på direkten och lagt det på nytt.
Mitt nummer är registrerad hos Telia och tänkte flytta till Comviq som inte tar någon avgift bara för att man har sitt nummer på kontantkort utan...
Hur flyttar man ett Telia (kontantkort) nummer till Comviq som ett exempel utan att behöva ha något abonnemang?
Kolla APN inställningarna att de är rätt. Du hittar det på Tele2s hemsida om du söker på APN.
Jag köpte en Note 9 med 512GB hos Comviq under Black Friday I förra året. Det blev en riktig bra klipp. Comviq har fortfarande bästa erbjudande...
Jag hade önskat om nån tillverkare implementerat en "adaptive"funktion som skiftar från 4G till 3G i viloläge, speciellt när telefonen inte...
Prata med den butiken där du har köpt luren och hör med de. Försök få bekräftelse på att du har snackat med de om problemet, annars du kan ångra...
Körde du hela tiden på 4G? eller även med Wifi?
Det är ju senaste. O de släpper det typ antigen i slutet av varje månad eller ibland inne i början av månader efter.