Separera namn med ett kommatecken.
Tagit ut batteriet en stund? Låtit laddningen få stå ett längre tag?
Det du gjort precis är att lagt in en annan recovery. Prova starta upp luren med volym upp, hem och power. Därifrån kan du flasha en custom rom...
Så länge dom går bra i biografer så gillar majoriteten dom. Och jag håller med @Ascii att dom är bra. Men smaken är som alla vet..... Sen att dom...
Kör hårt gubbs med flashningar. 9.1 är stabil som vanligt och som ni redan har sett. Medans jag är bortrest i Grekland (Kreta) så finns det massor...
Va skönt att det löste sig och tack för berömmet :o Det är bara kul och hjälpa till :) Är bortrest i Grekland (Kreta) så är här inne minimalt....
Testa lägg in en annan recovery. Tex Philz eller TWRP. Philz: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2281367&highlight=philz...
Omega eller Foxhound........dom 2 populäraste rommarna. Finns trådar här i forumet.
Factory reset i recovery först och sen stäng av luren och starta upp den till download mode. Flasha stock filen. Angående wifi problem så är...
Efter ett "stort" byte av ROM, tex från TW baserad till GE baserad så är det föredra och göra en factory reset innan flash.
Inga stora grejer men fungerar kanonbra. Based on firmware XXUBMGA Android 4.2.2 (Date: 11/07/2013) Added: Recycle Bin by RYO Software...
V9.1 ute för betatestarna. Håller på och installerar just nu. Vi får se vad denna ger.... EDIT: Fungerar bra. Kan vara nyflash eller placebo men...
Faktiskt inte. Allt fungerar som det ska men jag kanske hade tur :p
Nej har ingen koll på varför dom gått till stock kerneln. Men den är bra, jag körde med den. Testa Cool Boys variant, den är kanon. Och...
Testar batteritiden i Foxhound 1.5 med Adam 1.5 kerneln. Foxhound har betydligt mer "skit" inlagt och interna minnet är mera använt konstant. Och...
För er GE 4.3 älskare så kommer en bra ROM som jag själv testar nu. Den har minimalt med appar från start.......du får ta hem det du vill använda....
Du kan hämta den från min Dropbox. Angående om den brickar lurar så är den inte sann. Det är 2 st av flera tusen som har brickat sina lurar och...
Vad menar du med wipe? Gör en factory reset om du inte gjort det och sen flasha rommen.
Förklaring i hans tråd på xda. The main idea behind SuperNexus is to provide Vanilla Android experience, just like on Google's Nexus devices, to...
Helt korrekt, flasha i recovery (twrp) :) Tapatalked!
Nu ska jag inte säga vad som är bäst för nån annan men på min lur och min setup får jag bäst batteritid med Adam 1.5 jämfört med Ktoonsez kernel...
Många rommar har man provat i år men faller alltid tbaks till denna. Är så grymt nöjd! Omega v9 + Adam Kernel v1.5 och 3Minit 3.2.1 = Kvalite! :)
Jag kör fortfarande med den. Det var 2 st som hade brickat sina lurar och det fanns inga bevis på att kerneln var orsaken. Men skaparen drog in...
Jag håller med. 4.3 GE är snyggt och snabbt men kameran är ett stort minus och därför har jag stannat på Omega v9 :D Tapatalked!
Förstod inte riktigt dina frågor vid första inlägget men om du menar om 4G-nätet fungerar med Google Edition 4.3 så är svaret ja. På XDA hittar...
Innan flash av ny ROM, kör en factory reset innan. Tapatalked!
Du har väl provat starta om luren? Och kanske kolla på vilka frekvenser den jobbar på med BetterBatteryStats från Google Play. Alternativt testa...
Tyckte den var sådär..... Såg Now you see me igår, vilken rulle! Grymt bra! 10 kameler av 10. Bäst i år.
21 & over. Överraskande bra ungdomskomedi. 6/10 kameler.
Jag skulle sätta på skärmskydd. En polare som har en One fick en repa i den andra veckan.
Precis som ostress skriver, TW är mer än launchern. Tapatalked!
Tack för tips! Beställde en Titanium och är nöjd. [img]
Den jag länkade precis ovanför till är en av dom bättre. Men det bästa är att prova själv. Tapatalked!
Man vet inte vad man missar om man inte provat :) Tapatalked!
Root ska väl vara löst nu. Kör inte själv med 4.3 så jag har ingen egen erfarenhet så nån får rätta mig om jag har fel. Tapatalked!
Testa, svårt och säga vad som är bästa för just dig. Den är bra iaf :) Tapatalked!
Här har ni en bra GE 4.3 baserad ROM. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2341026 Tapatalked!
Kameran saknar fortfarande vissa saker, bla den sparar korten på sd-kort. Tror inte det går att installera appar på sd-kortet heller.
Ett stort j-vla tack!!! :)
Jag vette sjutton om den här ligger rätt men men..... Jagar en bakgrundsbild till min One. Har letar som en galning men till noll nytta. Nån som...
Frågan var nog varför du bytte och om det var färgen som du ville byta.