Separera namn med ett kommatecken.
håll ut och vänta på nästa produktserie från diverse tillverkare. Ingen telefon känns speciellt ny just nu, iaf av toppsegmentet
sambon som kör orginal alá orginal tycker den blir segare för var dag som går. Hon älskar formatet, och allt man kan göra. Men det börjar lika...
den är betydligt bättre än gamla T630 iaf. Men bra är den inte
jag har 9st med JM7 Tycker det är MYCKET konstigt att samsung apps funkar till gamla modeller, men inte till toppmodellen.
Känns ju riktigt okej måste jag säga. Bäst hittills
kör nån modifierad one-click nu med JM7, provar denna. Iofs har min SGS funkar rätt brilliant på sistonde, men kan inte hålla mig. Coolt med...
jag glömde widgets på minuslistan. Det är en riktigt stor grej för mig. sen när man läser om ej snabbknappar till wlan osv blir jag lite rädd....
tänker inte övertyga dig. hade jag råd skulle jag gärna ha både min SGS och en iPhone, för att ta del av båda världarna. Men, vad jag vet i...
ofta klarar jag två dagar, men laddar ändå varje natt om inte sambon snor laddaren på helgerna (laddar på jobbet annars)
kompisen har inte förstått varför hans ens fick en uppdatering på sin Desire. Han pillar en hel del trots allt. Har inte själv känt på den, men är...
SD, V, MP kom i den ordningen från toppen. Hmmm
ingen som kommer veta när den kommer här, för alla kör custom-roms osv :P
lämnade tillbaka en upphittad W995 till en stackars tjej på typ 10 år. Hjälp va glad hon blev. Den låg i snön i vintras utanför porten hemma
jag tycker verkligen inte den är skör, med tanke på all plast. Det enda jag aktar mig för är nycklar i samma ficka, annars är det mest slit och...
Iväg till Malmö inatt, tyskland imorgon och malmö natten därpå. Handla lite bröllopsdrink-prover :)
ja, där verkar ju X10 leva upp till vad den borde ha varit från början. Ungefär som SGS faktiskt. Alltså, man väntar på vad som komma skall
Joakim, 28 år från Västervik, men bosatt i Norrköping efter ett antal turer. Teknikgalen i största allmännhet (projektor, dator, bil, mobil,...
Jag har väldigt svårt att komma överens med skärmen eftersom jag kört Hero och nu SGS. Men kommer man från en "vanlig" mobil så lär man inte bry...
Jag tycker nog att sveriges drygt 9 miljoner invånare gör rätt mycket, i förhållande till de flesta andra länder. Utan att faktiskt ha någon...
typ så. jag skulle vilja se hur man själv blir mottagen i de flesta länder vad gäller invandringsbidrag och socialen
Dina erfarenheter stämmer säkert med 3 där du var. Men så är det mer regel än undantag att svenskar inte är där :P nu lägger vi ner offtopic!
Men vi som har flashat, kommer vi att kunna uppdatera via Kies i framtiden? Fasen det var simpelt med Hero...
Det där kan jag som 3-kund inte alls hålla med om. Har aldrig så pass dålig täckning att jag inte kan bruka min telefon. Däremot låg...
politik
Okej. Blandande känslor här, minst sagt. Jag tror på att SD får röster dels för sympati när dom blir förtryckta av media och största...
Jag, som måste räknas som en ytterst okunnig vad gäller politik undrar en sak. Vad är det egentligen som gör att media är så otroligt negativa,...
hade problem att få igång Kies med Win7 32bit. allt löste sig när jag satte Kies som automatisk start i telefonen, istället för "fråga vid...
Apple är mycket duktiga. Gillar nog det mesta dom gjort faktiskt, trots att jag inte har något. Att jag inte har någon Apple-produkt beror på...
för att inte tala om alla som tror jag har Iphone. Suck
undrar om man kan komma ifrån JFC då :P
Men shit vilka gnällspikar. SGS har inte funnits alls länge, och den kom med 2.1 Samsung har nu lovat 2.2 i september, några månader efter...
Man sätter alltid en budget, och spräcker den med dryga 20%, så är det bara.
glappt minneskort?
Market funkar betydligt bättre för mig med JPC, och GPS-låsning (har en provat mytracks) Men den stannar upp någon sekund ibland, men annars är...
Wohoo :eek:
Jag gör alltid en grundlig undersökning innan jag handlar något, även en simpel pryl. Märket blir den som passar bäst helt enkelt, och det är...
Har en tendens till trögt system till och från. Lite som med JF3, fast inte på långa vägar lika allvarligt
allt funkar utmärkt, utom kopplingen mellan 3G och H med Tre. Det tar alldeles för lång tid mot föregående romar edit: Samsung-firmwares.com...
En ominstallation om Kies gjorde susen. Nu ska jag bara lyckas att boota :P
BinaryLoaderMgr.exe har slutat fungera, så jag kan inte installera...