Separera namn med ett kommatecken.
noo du hann verkligen klämma in ett inlägg där Ascii. trodde jag var snabb som en ninja! haha
Tackar tackar =) Mjo precis men utan bloat och "extra" funktioner som andra tillverkare kladdar in tänkte jag mig att de skulle jämna ut sig...
Tack :)
Är det dålig batteritid på nexusar? Har aldrig köpt någon själv men måste nog ta och göra det snart =O
Yes!
Japp nu funkar det igen! sköööönt =)
mikkelsen81 Yes Chainfires supersuser som jag länkade igår har alternativ för "fullständig unroot". Så det du ska göra nu är att du ska:...
Flyttade tråden till "Övriga Telefoner (ej Android)" Låter riktigt jobbigt det där, skönt att det löste sig för dig och kunden! =)
Japp du lade bara in en temporär root när du körde med Firewater. Så den finns inte längre på telefonen. Men innan du gör sånt där ska du dra in...
Tack för svaren! Jag gillar läder och brukar ha sådana skal men det är ofta man stöter på dålig kvalite som kanske får sprickor eller börja färga...
Firewater har ju instruktioner för temproot har du sett det?
Väntar med spänning på resultatet =)
Det finns väl customrecovery till din telefon? Kan du inte bara smälla in det via fastboot och sen sideloada superuser?
Dela gärna med dig hur du löste det sen! mycket intresserad av att veta =)
Om tio minuter börjar SC2 WCS EU RO32 Grupp H på twitch.tv! snus-check folköl-check
Fast kontakten i din bil är väl usb? och hanen som går in i iPhone är den som kallas för lightning?
Om du är noga med att beskriva under vilka förhållanden som kameran uppträder konstigt så tror jag nog att verkstaden försöker återskapa det så...
Sweden2 Haha sorry =) Jag hittade den här videon där de kör ett demo i en Ferrari: https://www.youtube.com/watch?v=Afu6fiK6KQA Där ser man i...
den här får mig också att tro att carplay bara dyker upp om man kopplar in en ios enhet:...
Om man kollar på videoklippet där så ser det ut som att Carplay lägger sig över det vanliga interfacet när man tar fram det?
Sweden2 http://www.pavag.volvocars.se/innovation/volvo-cars-och-apple-lanserar-apple-carplay-i-geneve/ Jag får intrycket av att carplay ploppar...
Om jag förstår det hela rätt så gör Volvo så att iPhoneanvändare får en extra kompabilitet men det utesluter inte andra tillverkare iochmed att...
Rower försök att undvika påhopp i framtiden. Trollning är inte heller någonting som tillåts på Swedroids forum men du är välkommen att prata...
Hur är kvalitén på lädret egentligen? Det är väl inte äkta läder antar jag?
Tackar!! Hahaha jag läste "Grattis till moderskapet" först och tänkte wtf snackar han om nu =)
så om du använder den jag länkade ovan så ska du dra in hela rubbet! =)
Nejdå det behöver du inte göra! Om du kollar här: https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=1491980#post1491980 på de två översta "Vad är...
Jag ser inte poängen med det? Folk köper ju grejer hela tiden som går i arv? galet alltså o_O
eeeh sjukt. man tycker det borde räcka med ett intyg om dödsfall samt begäran från dödsboet...
Jag har läst båda och skulle nog säga David Copperfield för nöjets skull men om du vill imponera mer på din lärare är Brott och Straff något tyngre!
Snälla inga påhopp och försök hålla diskussionen till ämnet! :)
Jag har haft det där problemet i flera månader med tapatalk faktiskt. Måste alltid logga in och ut ur hela appen för att det ska funka för mig....
Har kollat igenom denna. I framtiden så är det att föredra om du redigerar ämnet istället för att posta dina privata bud som inlägg samt...
mikkelsen81 here we go: modelid: PN0710000 mainver: 1.29.401.16 (Android 4.1.1) cidnum: HTC__001 cidnum: HTC__E11 cidnum: HTC__102 cidnum:...
tre grejer till som jag precis kom på =) (som vanligt..) 1. när du flashar in en helt fräsch firmware (dvs ALLA filer i telefonen) så är det über...
mikkelsen81 Upplåst bl kan jag tänka mig du behöver men du behöver INTE custom recovery!! rebootRUU startar upp telefonen i ett läge där...
Här har ni som har konton på volvoforumet lite extra bensin! http://stats.areppim.com/stats/stats_mobiosxtime.htm Detta är INTE enbart sålda...
Tack!
Ja det har jag tyckt hela tiden men inte sagt någonting =) Om du ska göra det så föreslår jag att du ska köra HTC__Y13 så hamnar du i sync med...
Nu på morgonen! haha bläääää :)