Separera namn med ett kommatecken.
finns det något under 720p i dagsläget? Okej, många serier är ändå komprimerade och flaggade för 720p, men xvid på 300mb avsnittet? Ne tack, inte...
Nä, det var därför jag gick tillbaka till TW. Men glad är jag för det, för efter flashning så är jag grymt nöjd med TW, saknar inte sense det...
Allt det du inte gillar försvann med JG5 som jag kör
mobil.svt.se tror jag funkar
fortsätt med en recension då!!! frågan är, kan man verkligen inte bara köra dessa som en update? Måste man blåsa rent luren varje gång?
tyckte inte det var mycket att diskutera efter att ha sett både part 1 och 2 ;)
Display:42% Batteriviloläge:24% inaktiv telefon:17% android OS:9% internet:3% android system:3% JG5, fast olika skärmstyrkor, och normal...
när telefonen är avstängd kan du hålla inne volym upp + home + power så kommer du till en återställningskonsol. Knapparna ska hållas in ett bra...
Nä, jag håller med Klonka. Min Hero klarade sig betydligt längre (vilket många kommer att säga emot) med de senaste 2.1-rommar jag körde, och då...
eliminerat. Du menar ungefär som dom okrossbara termosarna som såldes? Dom gick att krossa, jag lovar. Dom må ha förbättrat dock
Ja, så är det. Det är bara att bestämma sig, eller sluta leta. Utvecklingen går så fort att man blir knäpp i bollen av alla rykten osv
Ptja, på fråga 1 svarar jag : Ja, tyvärr, fast det är ju bara en tidsfråga givetvis Resten av dina frågor är i positiv anda, det funkar
det är den mest smutsbeständiga och enklaste glidytan jag provat hittills iaf. Enorm skillnad mot Hero nu när man jämför
fasen va det finns folk till allt :) Nu har jag ju vant mig med att ha skärm 1, men när jag gick från Hero första dagarna så var det frustrerande
Däremot blir mobilen i sig segare med tiden, för jag rensar aldrig webbläsar-cache osv, det blir stora mängder till slut. Precis som din PC mao
ja, jag har inte råkat ut för en enda krånglande app under mina 8 månader med android iaf, och jag har provat många!
minns inte riktigt, men tror nog att det har med minneskortet, eller det inbyggda minnet att göra väl?
undrar om det funkar på min exakta kopia från GeKås. Det tar ju ffs säkert 3.5 timmar att ladda
satt å lekte med en 3GS och min SGS igår och 3GS med iOS4 kändes inte det minsta snabbare eller bättre. Tvärt om i många fall. Han visade bilder...
Haha, skrev ju fel. Är 860 jag menar
Batterier tar ju inte ens slut om man surfar en timme i sträck!
jämförde 3GS med SGS förut, och jag är glad att jag är i detta forumet. Skärmen är ju som dag och natt! :-)
Jag får ju 460 poäng utan fixen med JG5
SGS är nästan dubbelt så snabb att boota mot hero
Skicka den på rep, blir det inte bättre så har det säkert kommit en uppdatering tills du får hem den. Du har ju helt klart fel, förmodligen...
Googla och ta hem HTC_IME_hi.apk Det är det enda jag gillar iaf
ska finnas nån faktiskt
Faktiskt så var min på engelska när jag först startade upp den, men en annan var på ryska. Om du kollar innan hur menyerna ser ut är det...
hämtade ut en SGS med pott399 för två veckor sedan, helt rent utan något konstigt alls. dessutom är den nu rootad och flashad. underbar lur än...
Med JG5 och utan SD-fixen så flyger min SGS fram, utan några som helst problem med lagg eller laddningstider. Sjuk skillnad mot shipping-FW
https://www.wuala.com/Samsung%20Galaxy%20S?key=AfzUZSU4SpKU
Ja, för några månader sedan kunde jag ha haft en något mildare åsikt, men ungefär samma innebörd som du vill få fram. Men sen jag klämde på SGS...
Funkar
Sök på Pit 512 download
Pit hittar man genom google
Men SGS suger verkligen med medföljande mjukvara, tyvärr. Redan vid uppdatering JG5 har den blivit mycket bättre. Det ger ingen stjärna till...
ja! precis. De som gör androider skulle behöva tänka lite mer som Apple i det fallet.
Men du kan ju inget om SGS!!!! Du har en Desire, som du inte behöver hjälp med, och ska köpa en Iphone 4. Det är bara att gratulera och hoppas...
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=28
Ja men det är väl skönt att det blev ytterligare enklare :) Bra!