Separera namn med ett kommatecken.
Redo? Samsung Galaxy note 10.1
Tror att det ska stå i GSam battery monitor men inte säker.. Kommentera gärna om du hittar några fel i översättningen så ska jag försöka fixa det.
whoops!
Knyter fast telefonen i bilen, ställer sig på den och ber någon köra bilen.
http://www.sweclockers.com/forum/75-mobiltelefoner/1157668-importera-nexus-4-a/
Det är uppdateringen som är problemet,kolla några sidor bar i stora uppdateringstråden för Xperia S på forumet. Jag har själv inte märkt så...
10.1 har väl det?
Antagligen ett "kinaskydd".
Jag skulle valt en XZ, om du letar efter en annan värsting mobil så kanske du ska kolla på en oppo find 5? MVH
Nä för sent ändå, har redan köpt en :)
Blir nog denna efter min gamla Xperia S.
Denna ska fungera, använde den själv på min XS 4.1.1...
Plan B på playstore:...
Jag behöver ha svar innan imorgon, annars köper jag en ny.
Snart en smartwatch :P
Pris? Orkar inte med någon "budgivning" så ge mig ett pris som du vill ha bort den för.
Vad tror du om en Z då? Grym enl. mig!
Skaffa en annan adress till ditt barns platta och behåll din egen på din platta och ladda ner appar som vanligt så kommer det rek för dig.
Admin kan ta bort tråd!
Allt funkar jättebra med min Xperia S 4.1.1 iallafall. Coolt med photosphere :)
0.o xD
Ena A:t fick jag i engelska och läraren hade engelska som modersmål och har jobbat i skolan i över 10 år och har aldrig haft någon som är så...
Hejsan! Översatte för några månader sedan GSam Battery Monitor. Här om dagen så såg jag ett fel i översättningen, så jag skulle vilja ha era...
Ja, kom i 4.1 i stock med. Sent from my LT26i using Tapatalk 4 Beta
http://www.tradera.com/minidator-lenovo-s10e-med-10-intel-atom-auktion_340256_184777227...
Gick ur 7:an i fredags. Fick två A, ett B, fyra C, fem D och tre E. Ganska nöjd :)
Hade du tänkt dig mer än 500?
Tror det står sms köp eller betalsms. Så idag att jag också hade fått via 3. Sent from my LT26i using Tapatalk 4 Beta
Jo, men du hade ju sänkt priset till 4500 i annonsen ist för 6500. När du hade för 6500 så ingick skärm och utan 4500. Men nu kostar allt 4500...
Vad kostar den utan skärm nu? Har precis köpt en ny skärm. Sent from my LT26i using Tapatalk 4 Beta
Man ska böja bak det när man pratar. Så antagligen.
Först och främst måste man vara registrerad utvecklare hos Apple. Sedan så är det bara att gå in i iTunes och mix trä lite så ska du ha 7 på...
Släng in CM10 eller något på den :)
XD Plus ett på den! Sent from my LT26i using Tapatalk 4 Beta
Det är först i 4.2 som det kom. Sent from my LT26i using Tapatalk 4 Beta
En pebblewatch och leka lite med kanske?
Som cammen skriver, skulle jag också valt Hallon ;) Sent from my LT26i using Tapatalk 4 Beta
Sök på play store, det ska finnas en sån app. Sent from my LT26i using Tapatalk 4 Beta
Det är ju det man har med Telia längs med norra västkusten och dom kallar det Sveriges bästa nät, så något att hänga upp iaf :)
Någon som kan hjälpa mig? Jag vill göra som dom gör här: http://lifehacker.com/how-to-make-your-smartphone-automatically-unlock-your-s-510592193...