Separera namn med ett kommatecken.
Ringen rör sig vilket gör inbränningsrisken minimal.
Innan dessa två mejl du fick att de skickar Budsen.. du fick två stycken? Alltså en för registreringen och ett för att du blivit godkänd?
Hur många mejl fick du innan detta?
Det kan vara något med modemet att göra och därför säger jag att Snapdragon har eget modem och Exynos helt annorlunda eget modem. Vi får se om...
I USA används Snapdragon variant. Vi har Exynos i Sverige. Dessutom näten i USA är så dåliga jämfört med Sverige...
Att ha flera pinnar betyder inte att täckningen bättre. Det är ingen rätt jämförelse då kan det hända att din lur har 1 pinne med S10+ och 5...
Jag är helt yr idag, trodde du bara läst om att det blev även tillgänglig för S10+ men inte att skärmdumpen är från din egen lur lol :) Sorry mate.
Har du provat? va tycks om det? värt att ha den permanent i våran S10+ ?
Jaha!! Vad jag tror det kan vara för uppdatering är "power share". Enligt XDA forum inlägg (kommer inte ihåg exakt vilket) har många klagat på att...
Förresten, fick du själv uppdateringen ASCA till din lur? eller du har bara sett att den släpptes nånstans i världen?
Jaha, lol .. det är så jobbigt när Samsung är helt tysta om vad alla dessa beteckningar och uppdateringar är till för. Men jag har i vilket fall...
Hmmm .. jag fick i alla fall ASC8 när den landade i min telefon i tisdags, hoppas den är som fungerar bäst :)
Vet inte hur pass noggranna nyheter är dessa men det kunde ha lagt under allmänna tråden om S10/S10+ eftersom det handlar om nya "funktioner" som...
Jag har också 128GB varianten köpt i Sverige men den pausades av nån okänd anledning i ett par dagar.... [ATTACH]
Jag har redan haft denna uppdatering sen i tisdags.
Ok, totalt 4st mejl. Nu är det tydligare, det var det jag misstänkte :) Jag har fortfarande bara fått ett enda mejl.
På mina två lurar (Galaxy Note 9 och Xperia XZ2) med Comviq abonnemang gick inte att ta emot SMS. Bara samtal. Det är väldigt konstigt ifall vissa...
Så egentligen du har fått minst 3 mejl. Ett för registreringen, ett för godkännandet och ett till när budsen skickades iväg.
Vidvinkel är najs när det är ljust. Annars värdelös i sämre ljusförhållanden.
När du registrerade dig du fick ett mejl från Samsung, eller hur? Sen fick du en till med garanti och kolli ID?
Samma fråga till dig, Fick du två mejl också innan de skickade budsen? Eller du fick bara ett enda mejl innan den från Veddesta?
Fick du två mejl också innan de skickade budsen? Eller du fick bara ett enda mejl innan den från Veddesta?
Det är en annan lösning så klart :) men du får inte SMS om nån skickar till dig? .. dubbla SIM är bra men inte alltid, telefonen drar mer batteri ..
Så länge du har bra täckning och bra internet där du rör dig så det är lugnt. Annars Telia är bäst enligt mig.
Eller ha en telefon med två SIM :)
Det verkar vara så att folk bara väntar för att se vad som händer härnäst med Vimla. Kan jag tänka mig de byter så fort de tvingas till Vimla 2.0.
DomeGlass är den bästa och fungerar bra med fingerprint reader. Annars som sagt det blir bara "wasting of money" om du köper billigare såna skydd....
var riktigt billigt där:D
Vimla verkar vara mest populär just nu och Telia kommer efteråt bland Swedroid medlemmar.
Kör du överhuvudtaget med Wi-FI samtal så funkar inte SMS funktionen. Wi-Fi samtal är bara röstsamtal och inget annat, det är värt och tänka på...
Kör utan skärmskydd, billigast och bäst upplevelse :)
De fabriksmonterade skärmskydd är inte bra. De ger bara "basic" skydd. Många som köpte S10/S10+ upptäckte att skydden var redan repiga när de...
Tänk på att du inte får SMS ifall du kör med Wi-Fi samtal.
Väntar fortfarande på att Fello lanserar VoLTE .. Det är snart April .. så det lär inte vara så långt ifrån vad de hade lovat att det ska vara...
Jag gjorde också det i förra veckan. Testade Samsungs Mejlklient och sen "Nine" mejlklient, jag gillade inte läget där och återvände igen till...
Det är saftigt pris ..om Samsung inte löser problemet med skärmen så kommer ingen o köpa deras foldable telefon. Jag kan tänka mig köpa 3:e, 4:e...
har du nån länk till det?
Fick min uppdatering också precis, hade varit bra o veta om problemet med "deep sleep" och närhetssensor är fixade eller inte.
Den som följer med är ett enkelt skydd bara! Inget o hurra för men det är klart bättre än inget. Jag tog bort mitt för att fingeravtrycksläsaren...
För att göra fingeravtrycksläsaren bättre, kolla videon här: [MEDIA] View: https://youtu.be/XjFv175T2xs?list=PL_nSo3i0P8WSLPv64tlqal6OVxGXX9mfw