Separera namn med ett kommatecken.
jag flashar just nu, funkar det inte åker modaco 3.1-backupen in igen bara
så länge jag kan teethra så gör det inget, wifi använder jag aldrig. Men grejen är att jag har ramlat runt i typ 2 veckor med olika 2.1-rommar,...
tar hem en iaf, väntar väl någon timme med flash då. Är ju ändå i flashar-tagen idag (provat ett par redan)
vågar? är det farligt?
å där blev det en massa FC efter att ha "restored" en backup av programmen. Lite synd, orkar inte göra om allt!!! Den verkade dock väldigt...
ptja, man måste ju prova. Kör in den såfort megaupload får för sig om att ge mig lite bandbredd...
det stod faktiskt inte under informationen om mobilen, fick titta vilken fil jag hade laddat ner. Så först trodde jag att jag var utan JIT, och...
eftersom du såhär långt fram i tiden kör stock-rom så tycker jag nog du kan vänta på uppdateringen från HTC. Om du inte är nöjd med den så kan du...
Jag har inte fått någon respons alls
Jag har 1.2.3 med JIT
har inte chomp, men det brukar alltid se ut ungefär såhär öppna chomp, tryck meny, inställningar, aviseringar (eller liknande)
Har ni aldrig provat att leta lite? :) Inställningar/språk/användarens bla bla bla
dom är ju bra jävla dumma om dom inte fattar vad som är på G med android-marknaden. vadå segt med mobil.blocket.se? Det går ju blixtfort för mig iaf
jag kör med 1.2.3, den har JIT väl ?
kanske kan vara nåt. Är visserligen nöjd, men är alltid kul att prova nåt nytt :)
finns ju en tråd i Hero-forumet. kolla där
coolt :)
För min del funkar det fortfarande med 3 och 2.1-rom hur bra som helst Däremot ringde inte 3 upp mig som utlovat...
den enda lilla missen med Hero i design är just att den vippar över om den ligger på ett bord, och man trycker på t.ex meny-knappen. Lite synd när...
Vad kör parlino i för nät? För att spinna vidare extra mycket så menar jag endast 3G, inte GSM. Vad man ska med en android och bara GSM till...
vad funkar på Gotland för övrigt?
jag är tydligen den enda som inte gråter över avsaknat av betalapps. Lyckas ju fylla hero´n med massa bull ändå :teeth:
Kanske till våren. Haha :) Fattar inte grejen? det importeras ju som galet, märker dom inte att det säljs många? Det är ju bara att ta in
Ja fast det handlar om nätproblem och inte kostnader när jag pratar fel. Prismässigt har jag ingen aning vad andra operatörer tar ut för pengar....
du behöver inte göra ett mörkare bara för min skull o_O Det funkar så bra så, är nog en vanesak
Ja det kan man fråga sig o_O
var ju precis där jag anmälde mig iaf
jag anmälde mig för newsletter iaf, kanske är samma sak?
vart finns det då?
OMG, detta verkade coolt. antar att Hero inte orkar med denna? Vart finns det för test?
Nä jag har ju inte Tele2, så rätt svårt att veta. Jag får lita på vad vår ärliga press i Sverige berättar för mig
Jo, men du får hålla med om att Tele2 har haft mycket uppmärksamhet i media sista tiden om diverse olika saker. Även om detta kanske inte har...
jag använder min Hero som modem nästan dagligen, inget gnäll Dessutom surfar jag på alla sidor i mobilen som om det vore en dator. Samma...
Ja, där var ju ett gäng till! håller med
snacka om att tråden tog en vändning o_O
jag kör också surfplus, 199kr och friends plus surfar hejdlöst, ringer och sms:ar precis som mycket jag vill när som, och ligger på ungefär...
Du ser bernard, direkt huggs det rejält när 3 sa fel :)
Ja men det är väl bra om jag missuppfattar stämningen. Men om du frågar folk du känner så kommer alla bara ihop vad som var förr tyvärr. Vi får...
Hej. Nu tycker jag det är dags att reda ut alla negativa synpunkter mot operatören 3 som florerar på forumet. 3 hade en tuff start i...
absolut. mitt tjurade när jag köpte Hero, det var bara typ 16 månader då