Separera namn med ett kommatecken.
Bli inte förvånad om det dyker upp två telefoner. Eller ingen alls. ;)
Det har kommit mycket mer möjligheter till customisation med iOS 14. Det är bökigt att göra egna widgetar och byta ikoner med shortcuts men det är...
Jag bokade en hos Webhallen i slutet av sommaren förra året. Verkar som att jag tidigast kommer få den till sommaren.
Vi får nog tyvärr räkna med att det kommer vara svårt att få tag på en innan hösten/vintern om man ej bokat. Det är stor komponentbrist som...
Av ren nyfikenhet, hur är andrahandsvärdet på barnvagnar?
Grädden är ju inte färdig i alla fall :)
Köpte en laddsladd till AW av @livinl0ud Tack för snabb och smidig affär!
Det kan nog ses av många som att de inte längre tror på sin plattform. Det sänder ingen bra signal.
Låter ju som att de inte kommer satsa vidare. Väldigt tråkigt om Stadia dör. Har verkligen varit imponerad av tjänsten.
Yes. Skickar PM.
Lägger ett bud på 150 kr för laddkabeln till Apple Watch.
Moving Chat History from Other Apps Nu ska det gå att importera konversationer från bl.a. WhatsApp! Nog dags att gå över till Telegram.
Stor skillnad mot Apples?
Gillar egentligen inte semlor men kunde inte låta bli att köpa två (små). Var rätt god ändå :) [IMG]
Skärmarna tål fall bättre idag och spricker inte lika lätt men repas istället lättare. Jag har inte heller använt skärmskydd tidigare men började...
Från 80 till 77% under 7 timmar i natt. Kanske var anledning till att den inte sjönk alls häromnatten att jag tagit bort den från laddare bara en...
Gick från 94 till 91% under 7 timmar i natt. Helt okej. Oklart om autoläget påverkar men fortsätter kolla de kommande dagarna.
Alltid kul när saker kommer tidigare än förväntat. Ser fram emot att höra intryck nästa vecka!
Synd. Det är något jag verkligen saknat med WhatsApp.
Tog bort den från laddaren ungefär en timme innan så det kanske är så. Får prova igen i natt utan att ladda först.
Finns det möjlighet att ha Signal på flera enheter? Det går inte med WhatsApp men ska funka med Telegram om jag förstått rätt.
Skulle vilja tipsa om detta löparbälte:...
Jag har den senaste månaden tappat ungefär 0.5% batteri i timmen under natten. Har haft telefonen låst till 4G och wifi, bluetooth och allt annat...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=s9h9L0ebzmE SD något snabbare.
Enligt avtalet har du rätt att betala in i förtid och avsluta programmet.
Jag har främst använt pennan till att navigera runt med. Är ett stort fan av S pen och tycker det är fantastiskt att den äntligen funkar med...
Judys och Rivers är fantastiska. Johnnys också. Mer personliga och nästan mer intressanta än huvudstoryn!
Det bildas ett magnetfält ovanför displayen som ger pennan den ström som behövs. The S Pen is an inductive stylus. The display on the Note has...
Huvudstoryn är förvånansvärt kort. Går nog att köra igenom på 12-13 timmar om man är snabb.
Efter du klarat storyn kommer du kunna fortsätta innan den punkten. Sista uppdraget kommer alltså räknas bort. Skadar inte att göra en extra...
Samsungs support och service är inget vidare om man säger så. Kämpade i 16 veckor när jag skulle avsluta Upgrade+.
Beställde ett löpbälte igår och det kom idag. https://www.amazon.se/gp/product/B08BBQ4PLJ/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Nog...
Man kan glida runt och utföra små sidouppdrag, tex. hjälpa polisen genom att skjuta ihjäl gängmedlemmar. Tyvärr känns inte staden så levande och...
35 timmar enligt sparfilen men när jag tittar i Stadia-appen står det 45 timmar. Att samla allt kommer nog ta ett tag :)
Blev klar med Fenyx efter ca 35 timmar. Gjorde inte alla sidouppdrag och samlade inte allting. Intresset hölls uppe hela vägen. Slutbossen var...
De hann för Apple med Smart tags :)
Ingen spännande presentation så här långt. Väldigt avslaget. Hoppas det blir bättre när telefonerna kommer.
Kul. Hoppas den står sig bra mot SD888!
Mobilhållare för Dualshock 4 PS4-kontroller, svart Finns även på Amazon, Wish osv. Funkar för de flesta telefoner. Max 88 mm i bredd....
Mobilhållare så det blir smidigare att spela Stadia. Funkar med iPhone 12 PM. Stativ för mobilen. Cyberphoto har rea på Manfrotto Pixi - 149 kr...