Separera namn med ett kommatecken.
Kameran fryser emellanåt. Brukar komma igång igen efter några sekunder. Det började med 2.5.
Direkt från Apple är säkrast enligt min erfarenhet. Kan också vara så att Apple-butikerna får in telefoner först så det kan vara värt att kolla...
Skickade en fråga till Apple angående QuickPath för svenskt tangentbord. Får se om det kommer något svar.
Den vanliga med socker är inte heller någon höjdare tycker jag. För sliskig. Är nog inte så mycket för energidrycker. Den bästa läsken är Pepsi...
Dricker inte Red Bull så ofta, är det någon smakskillnad mellan de två sockerfria sorterna?
Det funkar inte att flytta markören med hårdtryck eller har de ändrat det? Använder det ofta dessvärre.
Dev. Public kommer förhoppningsvis imorgon eller i värsta fall nästa vecka.
Har samma känsla.
Vilket tangentbord föredrar ni? Jag vill gärna ha svep-skrivning men tycker GBoard funkar dåligt så använder Apples. Hoppas Apple släpper...
Inga problem med Länsförsäkringar heller.
Blev av med ett gäng widgetar men det funkade att lägga till dem igen.
Imponerad av Mi Note. Riktigt bra bilder! Kvällsfoto på bron med iPhone. [img]
Beta 2.5 ute med fix för displayen m.m. Google releases Android 11 Beta 2.5 with Pixel 4 display fix - 9to5Google 5.2 MB.
Beta 3 ute nu! 707 MB på iPhone 11.
Köpte ett spel. Tack för snabb och smidig affär!
Snapmod https://play.google.com/store/apps/details?id=cn.gavinliu.snapmod&hl=sv Finns inte till iOS tyvärr.
Några små märken på högra sidan enligt bild. I övrigt nyskick. 250:- inkl. brevfrakt [IMG] [IMG] [IMG]
:D
Någon som sett Perry Mason? Hört mycket gott om den. [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=_5O3cMmg3JQ
Sommar! (coola surfplattor på den tiden :)) [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=Kr0tTbTbmVA
Det mesta går att grilla :) Vet inte hur många sorter grönsaker jag grillat i sommar.
Fick fram det efter ominstallation. Undrar om det kommer bli något av det. Saknar Duet eller att ha adressfältet där nere. Väldigt synd att det...
Jag har sju öppna. Får testa vidare.
Krävs någon annan flagg? Jag ser ingen skillnad nämligen. Har startat om två gånger.
Vad gör den?
Jag har försökt med deras chatt men antingen kopierar de ett svar från sin FAQ som inte alls har med saken att göra eller så ber de en ringa...
Då ska man inte handla något från dem. Samma sak med Samsungs kundtjänst, de svarar inte på e-post och när man kontaktar dem på annat vis kan de...
Suggestions går att stänga av. Långtryck på hemskärmen och inaktivera. Men att få tillbaka app-förslagen i Recents går inte dessvärre.
Jag förstår verkligen inte Suggestions on home screen. I dockan har man ju appar man använder mest och det sitter i muskelminnet. Med Suggestions...
För att aktivera nya media-kontrollen adb shell settings put global qs_media_player 1 och för att inaktivera adb shell settings put global...
Youtube-appen stödjer inte PiP än. Man får använda Safari så länge.
Carl lovordar 765G. Hoppas det stämmer.
Ghost of Tsushima ser ju riktigt bra ut. Sista storspelet till PS4. Ser fram emot fredag!
Jag brukar Googla tider. Mycket smidigt :) 10AM PT - Sök på Google
Death Stranding hade varit trevligt men det är nog inte så sannolikt.
Tror inte hoppet är ute för 120 Hz i iPhone 12 än.
Jag hade också velat se AoD men tror inte det kommer förrän i iPhone 13 med LTPO-display.
Om man har många Shortcuts i mappar och snabbt vill nå dem utan att det tar för mycket plats på hemskärmen kan man bygga en stack där varje widget...
Det verkar inte handla om någon ny hårdvara utan endast rabatter. US only. [MEDIA] View:...
Google råkar avslöja 4a i sin butik. Felet är nu åtgärdat och den finns ej kvar längre. Fantastiskt! Google mistakenly shows off the Pixel 4a on...