Separera namn med ett kommatecken.
Provat Tradera/Blocket? Där lär den gå fort.
Hjälpte en kompis roota sin lur och lägga in CheckRom men märkte en udda sak när allt var klart och jag skulle ta bort varningstriangeln vid start...
Jag tror dom flesta har det här problemet tyvärr.
Du måste roota den om du vill använda ett backup program (Titanium backup). Om du har adressboken/kontakterna på Google så är detta lugnt, annars...
Utvecklingsidioterna på Samsung hade inget annat för sig så dom tänkte till. Är det vibration på så ska det fan synas. Tur att JKay finnes till...
Har haft min SGS2 sen i maj. Är mycket nöjd med luren och batteritiden är fantastisk med det större batteriet. Det enda jag är missnöjd med är...
Håller med, med vissa releaser vet man inte vad man får. Batteritiden är det jag märkt av. Men med 2.3 och nu med 2.5 GT har jag fått bra...
Skulle gjort en total wipe på luren och sen en fräsch install på det. Brukar lösa många problem.
Rensa cache för Market i inställningar och program. Hjälper inte det, rensa app cache (tror jag det hette) med Root Explorer
Om du vill ha en helt tom lur och iom att du hamnar i bootloop så gör det jag skrev. Jag har haft kvar inställningar av gamla system oavsett om...
Gör följande: Om du har CheckRom inne nu, gå in i CWM och in i mounts & storage och där inne formatera cache, system och data. När du gjort det...
Har du Kies igång bland processerna? Stäng av det och flasha igen.
Du måste först flasha CF-root för att få root access och CWM och det gör du med Odin. När du gjort det så flashar du denna rom i CWM. Finns många...
Har du ens provat utan appen?
Det är lite jobb med det. LauncherPro ändrar ju inte utseendet så mycket, den ändrar dock-ikonerna och sen app-drawern. Sen får du ta hem en snygg...
TW 4.5 är en modifierad/uppdaterad version av vanliga TW från folket på XDA. Bla ger den 5 ikoner i dockan. En förbättrad version helt enkelt!
Siyah håller jag också som etta, Speedmod är bra och Dark Knight också. Prova dig fram vilken som är bäst för just din telefon.
Inga byten intressanta?
Du tar motsvarande som du har. Se till att det är en .tar fil och lägg den i PDA och flasha, sen efter omstart har du root. Och CWM om du vill...
Skulle följa den här guiden fast med CF-Root istället. CF-Root hittar du här: [07.12.2011][CF-Root 5.0] KE*,KF*,KG*,KH*,KI*, KJ1/2/3, KK2/5, KL1 -...
Vad jag förstått så resettar den inte räknaren. Det gör endast en USB-jig. Ta den senaste officiella mjukvaran, egentligen kvittar det vilken du...
Hehe my bad. Blir snurrig av allt flashande. Måste sluta och ha en ROM ett tag iaf!
Den kommer med Siyah 2.3 och den är bra batterimässigt. Speedmod och Dark Knight är bra med. Prova dig fram vilken som är bäst för dig.
Förvisso men vem vill strula med ett byte som inte ger köparen nått??? Inte ens för 400 kr så skulle det knappt vara värt :money:
Har inte hört att nån har haft problem med telefonboken på 4.0. Men på 3.1.1 blev det inte så när man inte körde wipe innan?
Tidigast januari japp.
Dark Knight 2.3. Finns på CheckROM
Den går inte och undervolta. Varför man vill undervolta är för att om du sänker strömstyrkan till dom olika frekvenserna så drar telefonen mindre...
Du betalar 295 kr direkt vid köpet. Uppläggningskostnaden kommer på första fakturan och första fakturan tar ju ett tag innan den kommer men däri...
Och så blev vardagen lite lättare igen. Ett stort tack för jobbet och en grym app!
Du packar upp den genom att klicka på filen. Då blir det .tar fil. Starta Odin och lägg in denna i PDA fliken. Stäng av telefonen, starta upp med...
Får bara in 1.8.3 oavsett hur jag tar hem/installerar den!?
Med 2000mAh batteriet så ligger jag på ca 75-80% kvar efter ha använt telefonen runt 16 timmar med medeltung användning. Men visst då kör jag en...
Om man läser texten däruppe mer nogrant så fanns det faktiskt undervoltning på den så jag var inte helt ute och cyklade. Tänkte väl att alkoholen...
Du verkar ha rätt, hittar inte texten jag läste det på heller. Måste ha varit stänkarn som gjorde det :cool:
Du kan undervolta men då måste du byta guvernör. Läs läs läs texten :cool:
Grym för mig! Går och undervolta om man vill....har själv dock inte gjort det än.
Den bästa kerneln för mig. Snabb och grymt batterivänlig! So Me and Gokahamoral (Siyah Kernel Dev) Decided to build a entirely new platform for...
KK5 är en klar förbättring jämfört KJ3. Hoppas det kommer mer teman snabbt nu.
Har köpt en SGS2 så tråd kan låsas. Tack för förslagen!