Separera namn med ett kommatecken.
Då är det bara lämna in den på service. Det är klart ett mjukvarufel och hoppas det löser sig snabbt
Du behöver kanske göra "hard reset" prova att hålla volym ner+ Power i längre tid än vanligt, typ en halv minut minst, när telefonen vibrerar två...
Har samma problem! Kan inte se vad som har orsakat det, väldigt jobbig situation, kan inte lita på att telefonen håller tillräcklig batteritid...
Är det fortfarande bara "MasterCard" som gäller? eller stödjer SamsungPay även VISA numera? Jag har bara "Visakort" från Länsförsäkringar, Sodexo...
Eftersom det är bara du som klagar så tror jag du har ett enskilt problem. Hör av de i chattet och se vad ligger bakom problemet, det kan vara SIM...
Nej!
Det är den äldre snabbplatta .. för mig kvittar det den äldre eller nya ..båda kan strula om jag slår av snabbladdningen i menyerna!
Fläkten stör inte mig på något sätt så jag kör med snabbladdning hela vägen, det är säkrast båda för telefonen och för mig om något otäckt händer!...
Det är precis vad som har hänt mig några gånger! Dock var det i samband med att jag valde bort snabbladdningen! När jag byte tillbaka till...
Prova kolla om denna färgen säljs på Xperia Store i Lund där Svenska Sony Mobile ligger. De säljer telefoner och tillbehör över disk.
Det stör inte mig alls (även om jag sover lätt) ... det låter väldigt lågt!
När jag kör med en "icke" Samsung laddare då funkar inte trådlösa laddningen som den ska! Därför är jag tvungen att köra med original laddare!
Jag har exakt samma problem! har två plattor den äldre och den nya, båda gör min telefon väldigt varm att laddningen stannar om jag kör med...
vad för uppdatering menar du? vi fick ju en sån i mitten av juni! så det var inte så länge sen!
Samtliga Android telefoner från Android 6 eller 7 var det ska vara krypterade per default!
den profilen du hade skapat .. fick min lur att fastna vid "emergency" mode lol .. dock har jag använt mig av BK Package Disabler
Tack för tipset, men varför gillar du den framför till exempel BK Package Disabler som har fått bättre betyg? Package Disabler fick 3,7 BK...
vilken app rekommenderar ni som "packet disabler" ?
När jag loggar in på *Mitt konto* hos Comviq för min farsa, så kan jag se tydligen att det står " +8 GB om 9 dagar" under dataförbrukningen! Det...
Fick också sämre batteritid med tiden .. har uppdaterat till senaste mjukvara, återställt luren och den känns bättre nu än tidigare! Dock kan jag...
Jag tror de kommer att höja surfmängden till alla men behöver kanske inte skicka SMS till alla abonnenter.
Eller vänta på att "Samsung Pay" sprider sig som betalningsmedel för alla bank och alla typer av kort så behöver du inte ha nån plånbok alls
dina två kort kan sitta in din plånbok :) köp en sån http://www.smartwallet.se/EXENTRI-Wallets/ och ha mobilen i sin fodral utan massa kort som...
Samsung original LED fodral är BRA!
Har faktiskt funderat på ACERn, den är mest prisvärd av alla Windows plattorna som finns ute. Dock tänkte jag om det finns någon som är mer enkel...
Jag upplever stort problem efter SwiftKey har plockat bort äldre tema från sin APK utan hänvisning! Jag kontaktade deras forum och deras...
Den har inte nått norden än! Kommer kanske i veckan!
har väntat på de nya Surface Pro plattorna .. men de är så jävla dyra!! samma sak med Surface 4 pro .. de är fortfarande dyra!! vet inte om de är...
Vad jag förstår från ovan att du är missnöjd med "servicen" du får hos Vimla. Så du har inga problem med själva nätet (samtal, SMS och data)?...
Kan vi få veta vilka synpunkter du har på Vimla? bra för alla andra att se vad som ha fått dig att lämna de och dessutom vad du har valt för något...
fick uppdateringen nu ... olåst S8+ (köpt från Comviq) helt omodifierad!
Köp luren, de problem som finns är begränsade och du ska inte förvänta dig att en forum ska bara diskutera hur pass bra telefonen är utan även...
Va bra att det löste xig:D lite svårt o hjälpa när man får väldigt lite info :S
Med så lite information du uppger kan vi tyvärr inte hjälpa dig :( du får gärna berätta mer, utveckla vad är det som händer.. försök och spela in...
Sjuktsnabb nerladdning och sjuktsegt uppladdning .. vad är det för fel på din lur?
Telia levererar :D
På vilket sätt piper den? Kanske du har "väderprognos" på som piper i olika intervall .. en av dessa intervall är varje timme..?
Jag burkar ändå ha abonnemang oavsett telefon jag använder :) så abonnemangskostnaden är typ fast och går kanske nån 50 lapp upp eller ner...
Jag brukar INTE räkna månadsavgiften som täcker själva abonnemanget som kostnad på mobilens värde! Så gör man inte! Det jag räknar hur mycket...
Detta är inget nytt .. har redan diskuterat det i tidigare inlägg .. http://www.tele2.se/handla/aktuella-kampanjer/roaming-europa