Separera namn med ett kommatecken.
Absolut ingen aning, men jag skulle prova att "nollställa" batteriet. Vet inte om funktionen finns i standard-recovery-läge eller bara i custom....
Statistiken du bifogar säger ju tyvärr inte mycket då den (om jag fattar det rätt) inte gäller den tid då batteriet dök. Börja i vilket fall med...
För en gångs skull kunde jag få ordentlig (tycker jag) nytta av en rabattkod. En spänningsomvandlare som jag ändå hade tänkt köpa och som kostar...
Detta skulle kunna hänt om ni hoppade på när kampanjen var avslutad. Länken fungerade då (och fungerar fortfarande) och många här på Swedroid gav...
Fick det efter att en student tipsat mig och jag nappat på erbjudandet.
Hittade eposten på en annan dator, och inte ett ord om att det gäller studenter. Inget sådant stod heller när man klickade på länken, så det lär...
Fast jag fick en epost från Vimla med ungefärligt innehåll "tipsa fler om den fina deal du gjort", innehållande tipslänk och såvitt jag minns...
Inte helt korrekt. Skiweek-rabatten på 50kr i 12 månader ersatte 50% under tre månader. Så du ska inte ha fått båda rabatterna. Med 40 kr i...
Haha!Ja, så kan det nog verka. För egen del kom jag från Comviq som var alldeles utmärkta för det allra mesta, men när något gick snett, ja då var...
Färg?
Köpte en iPad och allt var top-notch. Kommunikation, snabbhet, skick... Toppen!
Min Skiweek-rabatt ligger som den ska. Minns jag fel, eller car det inte du som fick göra din övergång "halvt manuellt" (eller hur jag ska...
Tycker detta verkar rätt beskrivande för Vimla. Allt fungerar inte riktigt som det ska, men kontaktar man kundtjänst både försöker de göra vad de...
Då är tyvärr min smärtgräns passerad, men det dyker säkert upp någon annan.
Jag kan inte svära på att det är så även om jag bestämt fått den uppfattningen. I vilket fall kan du ju gå ner till 2GB och använda upp potten och...
Jag kan tänka mig att ge 3500 inklusive frakt. Ett inte direkt lysande bud, men där är nog min smärtgräns.
Samsung S7 är månadens mobil på Comviq. http://webbutik.comviq.se/galaxy-s7.html
En fin grej med Comviq är ju att man kan ha ett kontantkort som man laddar med pengar och sedan dras surfpaketens pris från saldot. Nu när jag...
Comviq har uppdaterat sina utlandspriser.Surfpaketen har fördubblats och priset utan paket sänkts i enlighet med de nya direktiven....
Halebop har i nuläget inte tillgång till Telias Vecka Europa/världen. Men skulle man vilja använda det kan man, som sagt aktivera ett Telia...
Om den blir väldigt varm under drift tyder det definitivt på att det är någon process/app som ligger och tokdrar ström. Om möjligt, gör en total...
Suveränt tips ju! Har efterlyst att kunna ladda semestervecka på Refill, men det har ju inte gått. Har man inte Telia kan man ju ladda ett...
Om du använde en svensk mobil saknade den med största sannolikhet band 1700 som är vad T Mobile haft sin högfart (3/4G) på. Alltså bliv det bara...
Av nyfikenhet tog jag och kollade upp Cheasapeake och det verkar renr allämnt inte vara lysande täckning, oavsett operatör. :( Fast det kanske...
Det är lite knöligare att fixa kontantkort i USA än i många andra länder så det du hittat verkar som ett ganska bra val. Det är också ganska dyrt,...
Om du skulle logga ut får du ju inte ditt "pling" antar jag. Se till att skydda mobilens innehåll genom skärmlås istället. Skulle du bli av med...
Ditt gamla nummer och din gamla användare ska gå över på det nya abonnemanget. Det ska inte vara några konstigheter alls. I beställningsflödet har...
Om drygt ett år (juni 2017) kommer de inte att ha något val. Troligen kommer någon att införa det innan dess bara för att kunna använda det i...
Vet inte om det är du eller jag som missförstår, men jag ser inte varför det skulle vara synd om norrmännen. Tvärtom. Det är alltså inte roaming...
Säkert sant. Men det gäller också de flesta andra sidorna/firmorna som inte är auktoriserade av LG (eller annan tillverkare). Precis om posterna...
Bläddrade tillbaka 3 år på dator och där finns mina prylar med i alla fall. Tillägg: I mobilen fans prylarna från januari 2015 och framåt med...
CM eller stock? (Det var väl CM på den när du köpte den?)
Jag fick nåt skumt meddelande om att använda mobildata också, men läste det inte så noga utan trodde att jag bara loggat in fel på nätverket och...
Jag tog också och kollade mina serverinställningar och de är precis som de du anger i första posten. Skumt!!
Konstigt. Fungerade perfekt för mig. För säkerhets skull testade jag på en annan enhet alldeles nyss för att se om det var något som ändrats i...
Finns det inte är det väl bara att lägga in ett annat tangentbord. Jag har flera Thai-vänner och det har aldrig varit något som helst problem att...
Köpte en S3 av Nauska. Bra kommunikation och snabb leverans.
En G4 låter väl som en utmärkt ide. Jag hade tänkt föreslå G3, fast den förstås är på vag "ut". Jag är själv inte 65+ men ändå i...
Viktelefon är toppen för äldre! Köpte en till grannfrun (80+) och hon är lyrisk över att det är så lätt att både svara (öppna) och lägga på...
Ger och ger... man höjer ju priserna på de flesta abonnemangen i samma veva.