Separera namn med ett kommatecken.
Förhandsbokat en Svart Xperia XZ och original touch väska hos Xperia Store i Lund, fick notifiering på att hämta upp de imorgon :)
Kan du berätta lite mer om telefonen? bra? dålig? något som stycker ut? eller saknas? etc .. vilken färg valde du av de som finns tillgängliga ?
Har en kompis som bor i Lund, han köpte den åt mig på Xperia Store där Sony har sitt kontor.
Coolt att du har redan fått din lur, min är inte än hemma hos mig, kommer kanske på tisdag eller onsdag nästa vecka. I vilket fall som helst, ska...
Det är USB Type C för båda Xperia X Compact och XZ. Du behöver ny kabel för det med Type C kontakt när du ansluter de nya telefonenerna som...
När jag hade "Telia Komplett 12GB" så brukade den visa 4G+ mer ofta än vanlig 4G symbol i mobilen. Nu är den mer inställd på 4G än på 4G+ men...
Tackar :) Men problemet är ännu värre att jag kommer inte upp i ens hälften av 100mbit lol .. så det är skumt. Men jag kan tänka mig att dessa...
Telia förnekar att det finns någon begränsning! Har du en länk till det du skrev om först? Bara för att kunna bevisa det åt Telia att de sätter...
Har 20 GB .. men det lägre hastigheten gör att man inte gillar upplevelsen alls ..
Där ser man .. det finns något teknisk hinder vilket är helt obegripligt ! varför ska det finnas skillnad när man betalar i princip precis som...
Jag tror du har rätt, att det finns skillnader som kundtjänsten inte orkar kolla upp .. men trist att de påstår att det inte finns nån skillnad...
Tack för initiativet, har redan bra hörlurar :)
Att ha endast 3GB RAM och inga hörlurar betyder inte att telefonen är en övre-midrange lur .. det är plattformen som räknas, du kan säga att...
Ska berätta en sak, vet inte om det ligger någon sanning i det men har upptäckt att Telia har på något sätt olika datahastigheter för olika...
För att du ska kunna köpa telefonen lite billigare så kittas inte t.ex. hörlurar med i kartongen, det är ett sätt att få ner priset på telefonerna...
Lund, Ideon, Xperia X, riktigt usel hastighet med Telia 4G+ [ATTACH]
Telia, Xperia X, Lund, Botulfsplatsen[ATTACH]
Är det med en ny uppdatering av appen eller det kommer per automatik i befintlig app ? jag ser inte hos mig i alla fall, inte än ..
Testa gärna följande: 1- Overall prestanda 2- Batteritid 3. Kameran, fasta bilder, olika upplösningar, olika förhållande, video inspelningen 4....
Lund, LTH, Tele2 (Xperia Z5 Premium) [ATTACH]
I princip så presterar båda telefonerna lika bra när det gäller "radioprestanda" och overall prestanda. Skillnaden idag att Android är mer...
Min bror köpte en Xperia X Compact i förra veckan och det följde med en "2.0 QC" laddare från Elgiganten, på själva laddaren där man ansluter USB...
Har kört med Galaxy S7 Edge i 3 månader, till slut gav jag upp! Telefonen har muskler men verkar bli tungkörd efter ett tag, den blir bara slöare...
Vad jag hört att en Quick Charger 2.0 följer med i kartongen men att telefonen kan klara av QC 3.0 dock måste man köpa det senare nämnt separat.
Om man har rätt verktyg så kan man se vilken mönster av hastighet/prestanda/produkt och tidslag på de olika mätningarna men det blir säkert inte...
Finns det ingen summering av hur bra/dålig är täckningen överhuvudtaget i dessa ställen "vi" som slutanvändare testar? borde finnas sånt så man...
@Emir-SonyXperiaSupport Kan man ha 2 SIM i telefonen? eller bara 1 SIM?
@Emir-SonyXperiaSupport När börjar telefonen säljas i Sverige?
Utkanten av Lund, Telia [ATTACH]
Tele2, Lund, vid LTH [ATTACH]
Vad jag har hört att säljstarten är den 11:e Oktober .. så jag är inte helt säker om vem har rätt .. men i vilket fall som helst har jag nu bokat...
Tycker det är otydligt från Halebop vad som gäller, vad menar de med att man kan spara den mängd data man inte använder till nästkommande månad?...
Enligt Halebops hemsida står det så här: "Nyhet! Nu behåller du din oanvända mobilsurf till nästa månad. Du kan maximalt spara lika mycket...
Mitt inlägg var gammalt .. har hunnit sälja luren (förra veckan) .. Varför sålde jag? 1. Telefonen blev bara slöare .. inget nytt var...
32GB i Sverige, 64GB i vissa andra länder .. men troligtvis om du vill ändå ha 64GB så kan återförsäljaren ta in denna modellen just för dig, men...
Kan delvis hålla med dig om att kameran i Xperia telefoner inte så användarvänlig, men den får alltid bra betyg i olika professionella tester...
Vilka telefoner stödjer det idag? Har inte hört/sett nån än men kanske har fel?!
Har Nordic generisk mjukvara .. men ingen uppdatering än .. kommer säkert när som helst
Tack, har testat nu i Centrala Lund .. men det är bara 4G+ som gäller .. o inget annat .. kanske nätet är belastad? Hur ser man annars att man...
@Francis Vilka telefoner idag stödjer dessa hastigheter ? Och vart egentligen får man dessa hastigheter? Vilka större städer är dessa?