Separera namn med ett kommatecken.
Håller med om allt ! Gillade verkligen många funktioner i Dolphin mot standard browsern men mest av allt gillar jag fart,det upplever jag att...
Jag gillar den inbyggda för att jag upplever den klart snabbare än dom jag testat. Gillade Dolphin browser men tyckte den segade om jag jämför mot...
Ok, har fått det förklarat för mig i en annan tråd där jag trampade i klaveret i också :p . Vad ska man anse som ett högt procenttal för ett...
Aha, trodde den visade hur mycket varje program tagit "under dagen" så att säga,eller hur mycket allt dragit sen telefonen slogs på. Har tydligen...
Japp ! Öppna missedit appen Välj utseende Under stil står det sifferparametrar och stringparametrar Öppna sifferparametrar och välj färg...
Har inte haft det problemet i någon av mina senste telefoner. idag har jag en desire S som jag testat Where is my droid power i några dagar nu...
Näe,det känns inte normalt att den ska ta sån tid på sig/inte fungera.
Har fortfarande en lång söktid för att få kontakt med min Desire S. Har kört med GPS status,testat med gps fix osv men den är fortfarande...
Det var lite så jag tänkte använda den. Tyckte dock att det var konstigt att moxier mail låg överst i den men underst i telefonens inbyggda...
Jag kör med Whoiscalling samt True caller. Båda är jättebra men jag gillar popupen i whoiscalling mer än Truecallers. Who is callings popup...
Blev lite nyfiken på denna "where is my droid power" app då jag upplever att min Desire S drar en hel del mer batteri mot min Defy med 2.1 och i...
Det är inte så att den vill slajda ut när du gör så då? Hade den tidigare utgåvan av den telefonen, x10 mini pro. Lite beroende på hur man höll...
Enligt Motorola, Nej Dock finns det ju andra sätt att uppdatera över 2.2 som verkar vara den sista uppdateringen Defy får. Sent from my HTC...
Jag köper alla mina skydd/skal osv på ebay,mycket bra priser och än så länge har kvaliten varit väldigt hög på det jag köpt. Köpte senast 5...
Testat att bara starta om telefonen? Ibland kan det räcka om man fått tokigheter efter avinstallation av en app. Sent from my HTC Desire S...
Japp,äntligen blev den så bra som jag hade förväntat mig. Blev rejält besviken när just mailen inte fungerade .
Suveränt !!!!! Fungerade för mig också, STORT TACK !!!
Jag kör med Moxier mail och har samma problem. Var just inne och läste om appen missedit och där står det att den just nu bara stödjer Gmail vad...
Har inte reagerat på något sånt i min ännu och jag är suuuuperkänslig mot sånt ;). Kanske berodde det på någon inställning eller att du har en...
Jag kör med widgetlockers låsskärm,fungerar riktigt bra på min Desire S som är orootad. Laggar ingenting,drar inget extra av batteriet (vad jag...
Frågan är bara om det är Google maps fel eller telefonens gps ? Om gps:en i telefonen inte har kontakt med x-antal satelliter kommer den inte...
Även jag köper allt via ebay. Har köpt skal och skärmskydd till alla min telefoner därifrån och har inte blivit besviken. Köpte nyligen skärmskydd...
Positivt tänkande...det är bra ;)
Tack för tipset! Har tagit hem den nu och gjort alla kalibreringar. Får testa nu o se om den blir snabbare. Sent from my HTC Desire S using...
Testade min idag bara för att testa nya googlenav men min tar en evighet på sig att låsa när telefonen är i bilen. Utanför går ganska bra men...
Ska du använda det i bilen är nog en ciggladdare att rekommendera. Den lär ju ta rejält med batteri med tanke på att skärmen ska vara igång,gps...
Det finns en inställning som heter "meddela mig" i Market. Om du öppnar Market och när du är på första sidan trycker du på menyknappen och väljer...
Ja det är i plast. Har kört med denna typ av bakstycke på mina senaste telefoner och jag gillar dom....... men smaken är ju som baken, delad ;-)...
Låter ju som att det borde gå på garantin,alternativet till ett original bakskal är ju ett sånt här Kostar 9:- inkl frakt Har ett själv till min...
har du lagt till kontot i telefonen ? Har du kollat i inställningar-konton och synkronisering-gmailkontot så att du har bockat för det som ska...
Det svåra är ju att avgöra om det blir bättre av att skicka den utomlands eller ej. Bara hanteringen av telefonen gör ju att reparationstiden ökar...
Det går ju att göra en factoryreset men jag kan inte avgöra om det fungerar i ditt fall. Här är allafall en länk till Motorola forumet där...
Lite off topic men jag hoppas att trådskaparen är intresserad av det också. Har du märkt någon försämring av batteriet sen du installerade WL ?...
Jag har inte reagerat på att batteritiden skulle minska pga av animationerna allafall.
Jag köper alla mina skydd på ebay,inga kvalitetsmärken men dom fungerar över förväntan. Där köpte jag 5 st till min DS för ca 19:- inkl...
Det är inte omöjligt att Iphone skulle fungera dåligt i just den bilen. Många Biltillverkare optimerar sin integrerade BT telefon i bilen för att...
Jag märker allafall en skillnad på telefonen. Det flyter bättre, blir snyggare övergångar osv. Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Jag har ett likadant fast helt svart och jag tycker telefonen blir föööör tjock. Jag köpte istället ett bakskal endast,det är tunt och bygger...
Märkligt! Jag kör den senaste versionen, 049 181 Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Aha, då förstår jag. Då väntar jag ;-) Sent from my HTC Desire S using Tapatalk