Separera namn med ett kommatecken.
Bump. 1300 kr plus frakt är miniumpris för Nooken. Kan tänka mig att sälja både nooken och nexusen för 3000 kr tillsammans.
Någon som känner till om det finns någon nyare androidlur som är gjord av ett liknande material och som ger en liknande känsla i handen som N1?
Tja, runt 1300-1400 kr är väl rimligt.
Ca 8 månader.
Nexus S (SAMOLED) Såld. Nooken är såld.
Berätta gärna lite mer om luren allt eftersom du lär känna den. Hur är byggkvaliteten? Batteritid osv. :) Har den ICS?
Absolut mest prisvärda telefonen för 2000 kr.
Testade den igår på el-giganten igen. Måste säga att man blir riktigt sugen. Härligt flyt i menyerna, bra gränssnitt och byggkvaliteten är...
Bytte från vanliga Arc till Nexus S. Hugget som stucket vilken som är att föredra. Ville ha en telefon med ICS och som ligger bättre i handen är...
Jag hade Arc tidigare. Gillade den till en början p g a den läckra designen och den fina skärmen. Med tiden blev jag dock mer och mer irriterad på...
Varför inte en xperia play?
Nej, visst är ett svårt för ett nytt företag att få upp tillverkningskapaciteten. Problemet var ju att de använde sig av falsk marknadsföring. De...
Har tappat lite förtroende till Xiaomi. De lovade att de från och med den 18 December skulle kunna leverera alla ordrar de får. Det verkar ha...
Upplever att batteritiden är som förut. De mesta verkar fungera bra annars också. Upplever webbläsaren som snabbare. Något jag funderat på....
Har inga som helst problem att ladda hem den nu när jag testar igen. (laddade tidigare hem den i eftermiddag) Direktlänk:...
Engadgets recension Meizu MX review -- Engadget Jag tycker den verkar intressant i prisläget 2-3000 kr. Att importera den genom DX och betala...
Svårt att säga. Jag skaffade en Nexus nyligen för ICS. Gick från Arc. Hade jag haft råd hade jag gått på en Galaxy Nexus direkt. Men nu tänkte jag...
Läs kommentarerna till länken jag skickade. "just flashed on an i9023. running smooth and nice. i came from official ics 4.0.3. and wiped data and...
Har 9020 Ja, inget har buggat ännu förutom Face unlook. Settings krachade när jag skulle ställa in den. Men det tar ju typ 5 minuter att...
Den är inne nu. Allt verkar funka bra. Launchern känns riktigt snabb. Snabbare än andra roms med ICS jag testat tidigare. Får fortsätta utvärdera....
Ska testa slänga in denna rom istället: DrewGaren.com: Nexus S - ICY+ S version 3.0 "this build will give you everything you need from the...
bump! Högtalarna ser ut att bli sålda men både Legenden och handsfreen är kvar. Ingen som är intresserad av Legenden? Kan ev. tänka mig att...
I så fall skulle jag hellre föreslå Nexus S eller Xperia Arc. Om du inte är ute en en liten telefon är ju Arc bättre än Ray p g a den större...
Finns det något bättre alternativ tro? Om någon svenskt företag importerar och säljer kanske. Men då är risken att det blir så dyrt att man lika...
Bor dessvärre i Umeå. Men har inga problem att slänga det på brevlådan om du vill ha det. Edit: Skalet skickas till Amazonite. Tråd kan låsas.
Oki, känns helt klart lockande att beställa när den kommer in i lager. 2700 kr är ganska prisvärt. Om inte annat för en helt unik telefon som...
Någon som vill ha ett helt nytt Krusellskal? Jag fick hem en försenad beställning och hade redan hunnit sälja telefonen innan skalet kom i...
En speciell design och operativsystem. Det är inte hårdvaran som folk köper N9 för.
Nu har dealxtreme ändrat priset till 399 usd: Pre-Order Xiaomi M1 / MIUI M1 4.0" Capacitive 1.5GHz Dual-Core Android 2.3 3G Smartphone w/ GPS -...
Har en blocketannons ute på dessa grejer där jag vänder mig till Umeåbor. Men kan dock skicka om någon seriös swedroidare är intresserad av...
Har varit på jakt efter en bra portabel högtalare för att koppla till min Nexus S samt min bärbara dator och jag tror att jag har hittat vad jag...
Jag tror en Xperia Arc är den mest prisvärda. Skärmen på den är riktigt bra, speciellt vid videouppspelning då bravia engine kickar igång.
Låna ut telefonen till Swedroid så kan de lägga upp en monsterrecension. ;)
Installerade KelLMSKing2.9.5 idag.[ROM] 05-Dec´11 KelLMSKing MIUI Mod 2.9.5 BLAZING FAST ROCK stable - xda-developers Verkar riktigt bra. Flytet...
Någon som kan tipsa om ett bra skal till Nexus S (i9020)? Är det samma storlek på skalen till 9020 och 9023? 9020 är ju lite tunnare.
Hur är batteritiden för er som kör CM? Bättre, sämre eller likvärdig mot att köra stock?
Tack! Det var nog det. Jag kör samma rom som du nu och allt verkar fungera bra. Har dock bara använt den några timmar ännu.
Tror jag glömde wipa dalvik. Kanske berodde på det?
naked simplicity 2 med en svart bakgrund är riktigt snyggt och stilrent
Testade nyss senaste romen (Alpha 11). Fick problem med google wallet som hela tiden kraschade. Kalendern krashade också samt lyckades inte synka...