Separera namn med ett kommatecken.
Såg den här tråden högst upp på r/sweden idag: [MEDIA] View:...
Kolfiberchassi kan ju vara intressant iom låg vikt och att man slipper skarvar samt att det inte blockerar radiovågor. En möjlig nackdel är väl...
Ja, som jag förstår det är bara firmware som skiljer dem åt. Den ena är begränsad till 20km/h och den andra 25km/h.
Det ser väldigt mycket om som samma leverantör av skåpen: Hämta paket i paketbox | PostNord Men de har ju haft dem i Stockholm en tid nu och det...
Stilig cykel. Hur upplevde du räckvidden?
Det är ju fint att den ologiska maxeffekten försvinner, men taket på 20km/h var lite tråkigt, men det är väl på grund av hyrsparkarna får man...
Ja, om man bara slutar höra av sig efter att affären är överenskommen, så hade jag också lämnat ett negativt omdöme. Då vet nästa säljare att det...
Hur många band är det? Det finns företag som kan hjälpa med överföringen annars, som ofta har bättre utrustning för ändamålte. Priser |...
Nej, det är normalt. Man kan inte förvänta sig så mycket mer givet motorn/effekten. Vill du ha mycket mer must i backar behöver du högre effekt,...
Jo, vi kan byta namn på den. Vad föreslår du? Taggar upp den också, så den blir enkel att söka fram.
Behöver du maxa uppkopplingen? Jag tycker Nest Router är rätt trevlig själv, men den är ju mest plug and play och har inte så mycket...
Ja, det är rätt onödigt, tex Moto har harvat runt med Snapdragon 6xx i flera år nu och presenterade så sent som för några veckor sedan ännu en...
Nu kan man testa för PC också i upp till 1080p: [MEDIA] View:...
I Pixel 4a-forumet finns en tråd för att importera den. Köp den på tex Fnac som är officiell återförsäljare. Eglobal är gråimport. Hade nog kört...
Nej, inte testat själv dessvärre (kör Fitbit OS just nu), men de flesta verkar rekommendera den i alla fall.
Nej, det är ofta helt godtyckligt, har inte direkt funnit något mönster själv i alla fall.
Den här verkar mest poppis "My Notes": My Notes in Gear - Galaxy Store Finns app både för telefon och klocka, så du kan synka dem emellan. Tyvärr...
Vilken e-postklient använder du? GMail? Du kan testa tömma cachen för webbläsaren kanske om du går in på...
Ja, haha, om det är något Google inte kan anklagas för, så är det att leverera tjänster och produkter som är konsekventa :)
Bäst kvalitet får du kanske om du använder Galaxy Buds Pro, då de utnyttjar Samsungs egna adaptiva BT-codec.
Testa lägg till en stad, tex Stockholm, och se om det lirar då. Dvs "OK Google, spela P4 Stockholm" Andra varianter du kan testa är: "Sveriges...
GMS innebär främst att tillverkarna kan fortsätta uppdatera Android utan att vara lika beroende av nyare Linux-kärnor/drivrutiner/firmware, men...
Det beror i mångt och mycket på att källkoden för drivrutinerna behövs om du skall kompilera om en drivrutin för Linux för en nyare Linux-kärna....
Det är bra, men jag undrar om det innebär att telefonerna med Mediatek försvinner, eller vad som händer av dem, och hur det blir med...
Har han testat stänga av den och sedan sätta på den igen genom att hålla inne knappen? Fungerar inte en omstart är det kanske något med skärmen,...
Fullmåne. iPhone 12 mini, 3s nattläget
Lidl säljer detta kaffe nu från drop coffee (bönor). Vet inte om det är alla butiker, men fantastiskt fint och kostar blott en femtiolapp. Rost:...
Det låter som en väldigt hög förbrukning om värdet stämmer, och enheten inte används som typ filserver. [ATTACH] Jag har 45TB skrivning på en av...
Ah, så 109 kr + 49 kr = 158 kr / mån. Låter väl i linje med vad de andra tar, eller rentav lite mindre än tex Tidal (199 kr/mån). Amazon Music tar...
Det finns inget recept för framgångsrika molntjänster ännu. Varenda aktör på marknaden befinner sig i rätt tidigt betastadie och experimenterar...
Har du kört bakom WiFi mest, eller LTE också?
De måsten nästan ha något samarbete med något väktarbolag/larmat dem.
Intressant!
Vi kan inte ta bort tråden eftersom andra bidragit i den, men vi kan hjälpa till att ändra trådtitel eller dylikt.
Om du tar bort innehållet i första inlägget och ändrar titeln vet ju ingen vad tråden handlar om för produkt och att det finns anledning att avstå...
Nu är demot av co-op-spelet "Outriders" tillgängligt. Skall tydligen inkludera första banan: Skaffa OUTRIDERS-demo - Microsoft Store sv-SE Har...
Ah, ja, då är det så klart rätt stor skillnad. AMD presenterar 6700 nästa vecka (3/3), så kan ju vara värt att kika på, men lär vara lika omöjligt...
Ah, ja, vi har ju haft flera incidenter här i forumet kring detta med andra tillverkare också. Vet dock inte om jag läst om något Apple-specifikt...
Har ett GTX 1060 som fortfarande fungerar förvånansvärt bra i 1080p, även om man så klart går miste om RTX-grejerna. Du hade väl ett 1060 också?
Jag övervägde det, men struntade i det av principskäl. Vill inte vara del i den här karusellen. Jag har en order kvar på ett RTX 3080 jag la i...