Separera namn med ett kommatecken.
Antagligen har traderasäljaren köpt den med en fulrom installerad från Kina. Han har nog inte flashat in den själv.
Säg till honom att band 20 saknas trots att det stod att de hade det i annonsen. Det kan han ju inte snacka förbi. Hur viktigt band 20 är beror på...
Det finns ingen version av 5X med band 20 så om du kan kontrollera bandstödet på något sätt borde du få svar på om det är en 5X eller A1. Det är...
Var köpte du den?
Det är ont om enkla jobb i Sverige plus att det som sagt finns diskriminering mot utomeuropeiska invandrare. Jag säger inte att det är omöjligt,...
Är inte säker då jag inte har någon av dem, bildgooglade och fanns denna skillnad (A1 i guld): [IMG]
Är det själva telefonen en A1 eller 5X? 5X saknar band 20 så vore rätt illa om du fått fel telefon.
Inte om man saknar tillräckliga språkkunskaper och utbildning (vilket många flyktingar gör), lägg till att det finns diskriminering mot...
Ur ett globalt perspektiv är ju utbildningskraven extremt höga i Sverige. Det är nog svårt att få jobb om man är etnisk svensk och saknar högre...
Tycker det är en märkbar skillnad i upplevelse mellan Mi 5S Plus (SD821) och Redmi 5 Plus men så presterar SD821 mer än dubbelt så bra än SD625 på...
Antagligen 50% snabbare på typ Antutu eller andra syntetiska tester. Tror att det kommer vara en viss skillnad när man öppnar appar men antagligen...
SD636 är betydligt bättre. Det är en nerbantad variant av SD660, båda har kraftfulla Kryo 260 kärnor men dessa är nedklockade på SD636 (jämfört...
Ja, verkligen. Kul om ryktet kring SD636 stämmer (vilket jag tror är 95% säkert), det kommer ge skjuts i prestandan samtidigt som batteritiden...
Xiaomi Redmi Note 5 and Redmi Note 5 Pro specs leak in full Trevlig med Redmi Note 5 Pro. Det som är en uppgradering mot Redmi 5 Plus är alltså...
Jag har haft både Max och Max 2. Skillnaderna är inte jättestora, lite bättre byggkvalitet, kamera, högtalare och batteritid på Max 2. Lite bättre...
U11 och Pixel XL har mycket bättre kameror, speciellt om du ska foto i dunkel belysning. Tror du kommer bli rejält missnöjd med kameran om du...
Antagligen ligger Google, HTC och Samsung så pass långt före att de bedömer att chansen för att de själva ska lyckas är för liten. För 4-5 är...
"I really don't think development of Google Camera can go really further. All different versions from different developers are the same in terms...
Precis. Det blir nog ingen riktig Note 5. Verkar som Xiaomi fasat ut "Note" i Kina och man får välja mellan Redmi 5 Plus eller 6X/A2 istället.
Ett tredje alternativ är att köpa 5 Plus nu och A2 senare när den släppts. Tror du i princip kan få tillbaka pengarna om du säljer 5 Plus begagnad...
Här är en jämförelse mellan stock och gcam som jag gjort: Redmi 5 Plus Som ni ser ökar nyttan med gcam ju mindre ljus som finns tillgängligt....
Låter rimligt. Uppföljaren till A1 och 5x kommer nog också få ungefär samma design som Redmi 5 Plus.
Bilderna ser helt klart fejkade ut. Kanterna kommer inte vara så där tunna. Däremot kanske hårdvaruspecifikationerna stämmer.
Härligt! Gcam förändrar spelreglerna fullständigt. Lurar som tidigare hade medioker mörkerprestanda får helt plötsligt prestanda i dunkel...
Ja, möjligt att de optimerat A1 bättre på grund av att den är dyrare.
Eftersom det är samma sensor återstår i så fall skillnader i optik eller mjukvara som skulle kunna förklara eventuella skillnader. Jag har svårt...
Hur vet du att A2 kommer ha 5,65"?
Du menar att prestandan i dunkel belysning är bättre på A1 trots att den har samma sensor som RM5+?
Vi är ju i den politiska tråden så jag antog att du ville prata om vad man tycker är rätt och fel gällande dessa frågor.
Om man skulle räkna andelen reklam som är könsstereotyp i Skandinavien jämfört med Kina skulle det förmodligen finnas lägre andelar i...
Ja, men det fungerar ju bra ändå i Sverige utan att vi hårdmarknadsför olika mobiler till män respektive kvinnor. Det tycker jag är vettigt och...
Förstår att det känns jobbigt att inläggen togs bort men försöker hålla telefontrådarna rena från diskussioner som sticker iväg allt för långt...
Jag tror säkert att rosa och guldiga mobiler efterfrågas mer av tjejer än killar men att explicit tala om att man tagit fram en mobil till kvinnor...
Lugn, jag var inte färdig med att städa tråden. Nu ska alla inlägg kopplade till diskussionen om kön och val av telefoner var raderade.
Ja, om man tar smartphoneval som exempel är det för mig en kvalificerad gissning att en högre andel kvinnor köper guldfärgare telefoner och en...
Det beror på hur man uttalar sig om olika grupper. Att baserat på statistik hävda att att två grupper skiljer sig åt i genomsnitt är en sak. En...
Den har MIUI 9 med Android 7 i botten. Innan du beställer från EU Warehouse, kolla att det verkligen är en global version med band 20. Ibland...
Mi Note 3 har ju dubbla kameror för bokeh och zoom vilket gjorde att den fick höga betyg på Dxomark. Dock tycker jag inte de samples jag sett i...
Nja, inga nackdelar ännu vad jag sett. Idag installerade jag en ny version: GoogleCamera-Pixel2Mod-Arnova8G2-V3 (Arnova8G2, 2018-01-30, changelog)...
Stock Auto: [IMG] Google Camera: [IMG]