Separera namn med ett kommatecken.
Nej, för en så pass liten telefon blir den nog för smal med 21:9, så det tror jag de skulle få skippa.
Starkare ljuskällor verkar överexponeras rätt kraftigt. Å andra sidan kanske de var väldigt ljusstarka? Det ser dock inte så balanserat ut. De...
Ryktet påstår 2227 mAh för 12 mini med, vilket kan jämföras med 1821 mAh för iPhone SE 2020.
iPhone SE erbjuder 670 nits. Jag tror Mini kommer vara konfigurerad att relativt sällan öka ljusstyrkan till maximal nivå annat än i mer extrema...
Ypperligt! Verkar som Fnac höll datumet även för Chromecasten. Var försiktigt optimistisk när de skickade iväg Pixel 5 redan 13/10. Pixel 5...
Hade missat detta. Hur bra fungerar det i jämförelse med kontrollen? Känns det någorlunda exakt? Går det att använda rent praktiskt till något?...
Lägg in både ditt mobilnummer och din e-post i Postnord-appen, för automatisk spårning. Tryck bara "Profil->Lägg till paket automatiskt", så...
Tror de skannas i köge just nu. Min gick "Best Eindhoven kl 20:35"->"Köge kl 16:45" direkt. Inga mellanstopp. Skickades den i onsdag borde det...
Åhå! Här skall botaniseras: Butik: [ATTACH] Philips säljer via Webhallen, men det är kanske inte så konstigt då de saknar en egen webbutik för...
Har inte sett några rykten som talar för det, och Google brukar ju läcka som ett såll, så det verkar kanske väldigt tveksamt, men man kan ju...
Nu plingade det till här i postnord-appen om att Pixel 5 från Fnac har landat i Köge, med väntad ankomst imorgon. Helgen är räddad :teeth: Fnac...
Mycket bra. Fortfarande bara så märkligt att operatörerna tillåter detta företag debitera för betaltjänster över SMS trots att de gång på gång ser...
Ja, nu efter att Xperia 5 II som visar att de i alla fall är inne på rätt spår, så hade det ju varit hur kul som helst med en ny Compact. Den kan...
Intressant - spännande med stereo. Glöm inte att testa EQ:n med i Home-appen efter att du parat ihop högtalarna, och se vad du föredrar. Diskanten...
Här är listan på spel som på ett eller annat vis kommer vara optimerade för Series X/S vid release. Den innehåller bara 30 titlar, vilket är något...
Under förutsättning att man är inne i Google ekosystem gillar jag "Pixel Experience" bäst eftersom de inte slänger med tjänster från andra...
Storytel visar ny e-bokläsare. Them bezels: [IMG]
Till Series X. Turtlebeach 700 gen 2. Lite plastiga, särskilt knapparna, men väldigt bekväma om man har glasögon (cutout i kuddarna). Har...
Ja, från klockslaget du registrerade konton. Uppgraderingen av kontot sker automatiskt.
Intressant. Ja, det var ju inte mycket till köpskydd trots ett gott underlag. Säger de nej kan man ju inte göra mycket annat, så det var som du...
De flesta telefoner idag är vattenresistenta och klarar stänk fint, och i vissa fall mycket mer än än så. För främst billigare telefoner är det...
Är inte DJI OM 4 ett bättre alternativ? Då får man ju lite vassare kamera för varje gång man byter telefon, tänker jag. Fast det är klart att Osmo...
Den väger inte så värst mycket för 4500 mAh heller, 188 gram. Har själv svårt för enheter som väger 200g+.
Ah, glömde kolla Benify. Ja, det är nästan alltid bäst att köpa Samsung där.
[ATTACH] Blir förmodligen inte så mycket gjort imorgon.
Märkligt problem. Om någon process låser sig och belastar stickorna till 100% kan man tänka sig att de thermal throttlar och börjar lagga rätt...
Kör gärna lite olika musik imorgon och säg sedan vad ni tycker om ljudbilden, och vad ni har som närmast referens. Blir mycket intressant att se...
[ATTACH] Dubbdäck M365/M365 Pro:US $22.95 50% OFF|Electric Scooter Snow Tire Ice Tyre for Xiaomi M365 / M365 Pro Scooter Non Pneumatic Solid Tire...
De har på UK-sidan nu samlat mobilerna på en plats. Alla skickas dock inte till Sverige. Den här var rätt bra på A51 5G. £369 / 4133 kr....
Ah! Nice. Det borde göra susen. Förmodar att de behöver ha 6GB bl.a. för de nya kamerafunktionerna. Det är väldigt minnesintensivt när de...
[ATTACH] [ATTACH] På tal om storleken. Helst vill man ju jämföra mängden skärmyta också.
Ah! Nej, då är det så klart en annan femma. Jag tror som sagt inte att det kommer en 256:a i nära tid, utan det lär i sådana fall dröja ett tag....
Här är rätt tråd: Xiaomi Mi Scooter Pro 2 (2020)
Du kan inte flasha in Exynos-firmware på en Snapdragon tex, och skall man importera är det väl ändå Snapdragon som gäller. Med de lurar som...
Till de som beställt något vore det roligt med en rapport kring huruvida något skeppats från lagret i Sverige. Finns en rapport i tråden här:...
De har inte sagt något om det, så jag skulle inte vänta på den i alla fall. Vet bara inte riktigt hur värdefullt det är med 12GB RAM i jämförelse...
Assassin's Creed Valhalla for Xbox One, PS4, PC & More | Ubisoft (GB) Det står 10:e där även för Stadia, så jag tror det är 10:e som gäller.
Barn/minderåriga kan ju inte ingå i avtal, så om något är tecknat är det i alla fall bara att bestrida fakturan och hänvisa hit: Barn och avtal |...
Bocka i rutan "Electronics" till vänster, så bör det se ut så här: Finns förstås fler kategorier som kan vara av intresse, men bockar du i en...
Hur är det om man har glasögon?