Separera namn med ett kommatecken.
Det håller jag helt med om. Har haft Meizus motsvarighet, Meizu M3 Max på 6 tum och den var mycket lättare att hantera. Möjligen skulle jag kunna...
Jag tror att riktigt hög screen to body ratio kommer reserveras till de lite dyrare lurarna i dagsläget. Xiaomi har ju Mi Mix som alternativ till...
[IMG] [IMG] Hoppas det där stämmer. Tycker den ser riktigt snygg ut. Hoppas den har lite bättre screen to body ratio också så yttermåtten blir...
Ja, X25 presterar väl 100 000 poäng i Antutu, det är enligt min upplevelse "bra nog" prestanda och man märker sällan något större skillnad mot...
Absolut. Jag kan göra en liten jämförelse med min 5S Plus.
Jag impulsbeställde den gråsvarta 2/32 varianten av Redmi 4A igår för $99 här:...
[IMG] Dimensions 139.5x70.4x8.5 mm Weight 132 g Form Factor bar Colors Dark Grey, Rose Gold and Gold - Quad-Core Snapdragon 425 Processor - 2GB...
Det beror nog på att SD625 är batterisnålare och svalare än X20 samt att SD-varianterna brukar ha bättre utvecklarstöd. Många värderar helt enkelt...
Glappet har märkligt nog försvunnit för mig nu sedan jag använt ett fodral några veckorr. Känns som det som lossnade nu sitter fast igen. Min...
Hur fungerar det med garantin utan kvitto?
Var köper du den någonstans? Lite nyfiken. Tycker 3500 kr var ett rätt bra pris.
Jag tycker det låter som ett ganska bra köp: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=zuD5IDoGHek
Det kommer en svart version också men frågan är hur lätt det kommer vara att få tag på den. Helio X23 är lite snabbare men inte så mycket bättre...
Det blir kanon! Vore mkt tacksam för en sådan jämförelse.
Haha. Ta gärna bilderna med HDR+ på Nexus 6. Har själv haft den och skulle vara intressant och så hur mycket bättre bilderna blir på motorolan.
I dag presenterade Leeco en ny lur. Vad tror ni? Helio X23 känns väl sådär men positivt att de satsat på ett stort batteri och dubbla kameror....
[IMG] PRICE / Release Standard: 1799 Yuan ($260) Eco: 2399 Yuan ($350) APRIL 14 Release OS EMUI 5.9 (Android M) MEMORY Standard: 4GB + 32GB...
Tyvärr såld.
Vore intressant med en kamerajämförelse. Helst i dålig belysning.
Ja, vi får tyvärr vänta ytterligare en vecka. :-/
Byt rom, flasha in senaste Xiaomi EU. Litar aldrig på säljarnas romar.
Verkar som vi kan förvänta oss en lansering imorgon: http://www.gizchina.com/2017/04/10/official-xiaomi-mi-6-unveiled-tomorrow-priced-463579/
Ja, fast Xiaomi har ju uppenbarligen valt att "nedgradera" note 4 så absolut inte omöjligt att de gör så igen. Verkar vara på modet att snåla på...
Nya rykten gör gällande att det handlar om Snapdragon 626 istället för 660:...
Kameran ska väl även vara strået vassare på G5 Plus. Större pixlar och f/1.7 borde innebär att plusvarianten tar betydligt bättre bilder vid dålig...
Vad tror ni om nästa Mi Max? Enligt GSM arena ryktas den behålla samma skärmstorlek och upplösning men bestyckas med en Snapdragon 660. Andra...
Tar man gratisfrakten brukar man i 9 av 10 fall slippa tull/moms. Goldway har nästan alltid levererat på 2 veckor för mig. Oftast kostar det mer...
Jag gillar usb-c. Perfekt när man fumlar med laddkabeln på natten eftersom kontakten är symmetrisk.
Jag är lite intresserad men är osäker på om det kommer kännas som en tillräckligt stor uppgradering mot Mi Pad 2. Förbättrad prestanda är ju helt...
Ok. Hur upplever du batteritiden?
N När köptes den?
[IMG] - 7.9 inch Retina Screen - Powered MediaTek high-performance tablet PC processor MT8176 frequency upto 2.1GHz, 28nm process - IMG GX6250...
Det håller jag med om, tyvärr är dock Nokia 6 sämre än många lurar på samma prisnivå. Det som hade kunnat rädda den är en bättre kamera.
Har hört att batteritiden på G4 Plus ska vara riktigt dålig efter Nougatuppdateringen.
Färsk recension: http://m.gsmarena.com/nokia_6-review-1597p9.php Inte mycket att hurra för där. HDM verkar inte har bevarat den gamla...
5S ska ta riktigt skarpa foton i dagsljus däremot är mörkerprestandan inte den bästa. Om man väntar sig low light foton i nivå med 5X kommer man...
Absolut gör den det.
Ja fast det är ju inte skärmens storlek som är intressant utan yttermåtten. S8 är ju kortare än de flesta lurar på 5.5 tum och ungefär lika bred...
Hur är batteritiden?
Rätt imponerande om kameran på vanliga G5 är bättre än G4 Plus. En annan sak att väga in är batteritiden, det är tydligen stora problem med...