Separera namn med ett kommatecken.
Skulle vilja se mer bilder i mörkare miljö. Typ på krogen.
Hade den vanliga mate 10 varit vattentät hade jag skaffat den på nåt sätt. Men nu blir det ingen av de tyvärr. Står mellan behålla galaxy s7 eller...
Fan så "värdelös" skärm. :( Köpa Note 8 eller köra vidare på min S7?
Vill bara förvarna lite. [emoji23] Får denna 1080 skärm så kommer jag komma hit och gnälla. [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Vafan ryktet säger 10 lax för pro. Nu blev det svårt att välja mellan den och note 8 igen.
Ni som ägt huawei innan. Hur brukar det va med root och roms?
Samma här. 4.7 tum slimmad med 1080p skärm.
Jag har haft s7 sen release. Finns ingen mobil än idag som jag personligen tycker är bättre. Jag brukade byta mobil minst en gång per halvår innan.
Nån som vågar sig på en pris gissning?
Jag hoppas på under 5 tum skärm.
Hmm kan mycket väl bli en sån om kameran blir bra både i ljus och mörker. Denna är inte groteskt stor. Har rätt aspect ratio. Riktig hemknapp på...
Fan måste va jag som lever kvar på stenåldern. Jag har min mobil inställd på 3g only. [emoji23] Och jag använder typ max 500 mb mobilsurf på en...
Hmm tjänar man nåt på köpa den i USA? Har en polare som ska dit.
http:// mobila nyheter.net /2017/05/sa-bra-fotokvalitet-har-oneplus-5.html?m=1 Ni får ta bort mellanslagen för komma fram. Swedroid censurerar...
Jag är fortfarande lite rädd för både OP5 och U11 är för stora. Tycker nästan att min Galaxy S7 är för stor. Och jag hade OPPO Find 7s innan och...
Står mellan denna och U11. Får se om kameran blir bra i OP5.
Hmm om man skulle kolla upp på kimovil om det finns 128GB dual sim att köpa. [emoji23]
Kan man jailbreaka ios så vinner iPhone. Kan man inte det så vinner Android. Utan adblock = no go.
4.5k budget? Galaxy S7 måste va bästa valet om du kan pressa ut typ 500 till från spargrisen. [emoji23]
Varken förnuft eller känsla styr mina köp. Kollar upp bästa mobilen och köper den. Många timmars googlande bakom mina köp. Sen spelar det ingen...
Har läst att folk i England har kontaktat htc på twitter och fått 15% rabattkod. Nån som vet om man kan få 15% i Sverige oxå?
Jag kom på ett plus till på U11. Platt skärm så det borde va enkelt att sätta på display skydd.
Då förstår jag. [emoji23] Men i värsta fall finns ju BT dongle man kopplar in vanligt 3.5mm i. Det där med FM radio kommer inte på nån väg runt....
Jag skrev det. Men det är borttaget. Men skitsamma. Vi lägger ner det. Vill inte ha en ban. Nu endast U11 vs S8.
Jag ville inte snacka om One+ från början. Det vill jag inte nu heller.
Jag brukar inte säga emot mods. Men hur kan du ta bort det jag skrev men låta skit från personen jag försvarade mig mot ligga kvar? Är det ok att...
Fast jag kan ju köpa den blåa med dual sim på deras egna hemsida redan nu. Skickas 1 juni. [IMG] Förresten man får ju 50 dollar rabatt på U11 i...
Hoppas vi kan föra en normal konversation. [emoji23] Jag håller med om att skärmen är för stor. 4.7 till 5 tum hade jag varit glad över. Men...
Nån som har hört om HTC slänger med nåt extra i början om man köper mobilen? Hmm den blåa skulle vi väl inte få i Sverige? Det går ju köpa den på...
Antar en så tråd lär dyka upp förr eller senare. Så lika bra starta en. [emoji23] Jag skriver endast det jag personligen tycker. Hoppas ni...
Jag gillar personligen att det är bezels på långsidorna. Kommer åt appar ofrivilligt som det är på vanliga S7. Min nästa mobil kan mycket väl bli...
Hur har kameran varit i senaste modellen? Är den nära Galaxy S7 i mörker?
Huawei mediapad m3.
Huawei Mediapad M3
Jag kan nog iOS lika bra som Android. Det som stoppar mig från mer Apple produkter är att JAG personligen inte kan tänka mig använda de utan...
Galaxy S7 utan tvekan
Tar oxå gärna en cdon kod i pm. [emoji23]
Huawei Mediapad M3 borde dyka upp i Sverige snart.
4G spelar ingen roll för mig. Kör 3G only på mina mobiler. :D Vill bara ha en ny leksak. ;)
Är det ens värt att skaffa denna om man har en Galaxy S7? Morsan ska till Kina imorgon och kan ju ta med vad jag vill ha tillbaka.