Separera namn med ett kommatecken.
Finns kvar
Säljer du bara konsolen och standard prylar, resten har jag ingen nytta av
Gött, pm
[ATTACH]
Söker en Huawei Wireless Charger cp60 Betalar max 300 med frakt. (Kostar ny 37 euro på Amazon)
Tänkte kolla om någon sitter på ett ps3. Söker endast basenhet (med kablar och standardsakerna) och kontroller. Ps3 Kostar 900 på gamestop,...
Är inte hemma men den går att driva med Poe, har drivit den med en unifi switch
Ingen aning, hur så?
Nyskick Poe injector, Ap och fäste 600kr fraktat och klart
Nexus 6 1490 Motorola Nexus 6 32GB - Midnight Blue | På lager | Billig
Samsung tab har riktigt bra batteritid, de kan ju va trevligt
Man brukar kunna byta i appen i efterhand till 20gb för 50kr mer, om du nu skulle behöva mer surf...
Det är en vit i nyskick, nån månad gammal Trollhättan
Nokia 7 Plus, köpt på elgiganten, nyskick. Vit/Koppar Låda och de som kom med. Pris: 1500 inkl. Frakt
Skickar pm efter jobb
Skickar pm efter jobbet
Den kommer inte gå för 500 tyvärr, 1500 fraktat kan jag gå med på
Dom olika pluggarna och de olika ljud skruvarna ja
Trollhättan
Hämtade ut en mate 20 pro på Pressbyrån och han bakom disken sa direkt, huaweien eller, de har jag lämnat ut ett gäng redan idag. :)
6 månader typ
Japp
4st Poe ja
Har lite ljud relaterat som ska bort. * Fiio k5 förstärkare. Pris: 500 * Sennheiser hd630vb Pris: 1500 * Sennheiser hd599 Pris: 700kr * AKG...
Har lite nätverks pryttlar över: 1. Ubiquiti Usg 1. Ubiquiti switch 8-60 1. Cloudkey 1. Edgerouter X Sätter startbud 300kr styck och budslut...
ComHem hade ju nån deal
Köpte en Sony, trevlig kontakt och snabbt skickat
Taget kan du skicka mig ett PM om de
3000 inkl frakt bjudet
Earstudio 24bit Portable https://www.amazon.de/gp/product/B078H4YD2L/?tag=oid02-21 Pris: 500kr
Har bud på 5400 via pm av tobban
ipad och anker laddarna sålda
Inkl frakt är lite lågt, frakten kostar 60kr och laddarna ihop ca 700, den ena är oöppnad. Lägg på 50kr så har vi en deal
Hur svårt kan de va att bli av med en iPhone o_O
Minns inte exakt men ca 10 dagar sen
Missade priser, uppdaterat nu Sätter slut på sakerna imorgon 18.00
* iPhone XR Svart, 64gb Nyskick och Kvitto från Telia Låda och tillbehör finns Hörlurar ej öppnade Budstart: 5000 kronor Apple smart batteri case...